Skocz do zawartości

regulator(z innej bajki)


mikolaj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam !

to znow ja z oczywistymi dla niektorych pytaniem

kupilem regulator do mojej su gsx 1100 e z 1987

wiadomo ze nie fabryczna kostka

ale i kolory inne

w orginale mam 3 zolte(zapewne fazy)

1 czerwony(+ pewnie)

i bialo czarny(masa jak przypuszczam)

a w kupionym

1 czerwony

3 roznokolorowe

1 bialo czarny z oczkiem

analogicznie bym podlaczyl czerwony i czarny

a 3 fazowe to bez znaczenia uwazam

wiec teraz pytanie do doswiadczonych w tym temacie:

podlaczac tak jak uwazam czy inaczej trzeba

zaznaczam ze musze ciac i zmieniac koncowki

polacano tez umasowic lepiej reglera

masa do minusa bedzie dobrze?

i czy moge polutowac zlacza regulator pradnica?

z gory dzieki za odp.

czekam jak ktos wie to caly czas:)))))))))))))))

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej podlaczac jak oryginal. na 99% na minusie (czyli czarnobialy) nie ma bezpiecznika i mozesz podlaczyc bezposrednio pod mase oczkiem. czerwony do kostki i fazowe tez. jednakze wczesniej wzial bym miernik i posprawdzal przy pomocy testera diod czy na pewno jest tak sadzisz z tymi kolorami. zlacza bym nie lutowal, nawet fazowych, bo w przypadku jakiegos zwarcia zawsze bedziesz mogl wypiac wtyczke i pojedziesz dalej tak daleko na ile starczy aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój pasztet miał tendencję do topienia kostki połączeniowej reglera z prądnicą. Porządnie zalutowane połączenie rozwiązało ten problem.

witam..

pocialem ,polaczylem zlutowalem

jutro zobacze czy dziala

 

dzieki za odpowiedzi pozdrawiam

mikolaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz sprzedali ci oryginalny regulator od Suzuki, tyle ze ze starszego modelu niz twoj. Nie wroze mu dlugiego zywota jesli wogole zadziala. Kup sobie tani miernik i sprawdz ladowanie przy wysokich obrotach - te reglery czesto laduja na wolnych, a na wysokich przestaja.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz sprzedali ci oryginalny regulator od Suzuki, tyle ze ze starszego modelu niz twoj. Nie wroze mu dlugiego zywota jesli wogole zadziala. Kup sobie tani miernik i sprawdz ladowanie przy wysokich obrotach - te reglery czesto laduja na wolnych, a na wysokich przestaja.

 

Adam M.

na wysokich ma 13.8v

na wolnych ma 13.97

goraco jest normalne?

jutro kupie wiatraczek

 

 

na wysokich ma 13.8v

na wolnych ma 13.97

goraco jest normalne?

jutro kupie wiatraczek

dopisek jak myslisz wytrzyma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wysokich ma 13.8v

na wolnych ma 13.97

goraco jest normalne?

jutro kupie wiatraczek

dopisek jak myslisz wytrzyma?

 

Jakis czas wytrzyma, w kazdym razie laduje.

Goraco jest normalne, tak ze wiatraczek sie przyda - w tym miejscu pod deklem

bocznym nie ma zadnego przewiewu.

Czy go dobrze zmasowales ?

Najlepiej daj dodatkowy przewod od jego masy do masy baterii, a nie do instalacji.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakis czas wytrzyma, w kazdym razie laduje.

Goraco jest normalne, tak ze wiatraczek sie przyda - w tym miejscu pod deklem

bocznym nie ma zadnego przewiewu.

Czy go dobrze zmasowales ?

Najlepiej daj dodatkowy przewod od jego masy do masy baterii, a nie do instalacji.

 

Adam M.

witam

zmasowalem (jak zalecales w forum kiedys komus)ale do ramy motocykla radiator

ups

teraz mysle ze powinienem dac mase od czarno bialego do aku

zastosuje wszelkie porady

a wracajac do plywania..

wszystko wyglada ok ..

lagi bez luzow itd.

tyl bez luzow...

moze byc to zuzyty amorek tylny?

w sumie tylko on zostal..

wiem ze cholernie drogi

ale wiecej koncepcji nie mam na plywanie su

pozdrawiam forumowiczow

mikolaj

 

 

witam

zmasowalem (jak zalecales w forum kiedys komus)ale do ramy motocykla radiator

ups

teraz mysle ze powinienem dac mase od czarno bialego do aku

zastosuje wszelkie porady

a wracajac do plywania..

wszystko wyglada ok ..

lagi bez luzow itd.

tyl bez luzow...

moze byc to zuzyty amorek tylny?

w sumie tylko on zostal..

wiem ze cholernie drogi

ale wiecej koncepcji nie mam na plywanie su

pozdrawiam forumowiczow

mikolaj

jescze jedno

na opakowaniu nie bylo suzuki lecz high costam

firma kooperant lub zamiennik

w kazdym razie wsystkie dane podawalem w sklepie i wedle kataloguprayslali

zobaczymy

jutro ide po wiatrak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...