Ario Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 hej, dzisiaj skończyła mi się regulacja luzu na lince sprzęgła i teraz pytanie... co robić? linka jest nówka (kupiona na wiosnę) i od początku była już właściwie pod koniec zakresu regulacji. wstawić jakąś przekładkę czy mogę regulować luz gdzieś przy sprzęgle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Powinna być jeszcze regulacja gdzieś przy silniku tam gdzie linka wchodzi.Jesli tam juz nie będzie mozliwości regulacji to prawdopodobnie tarcze sie skończyły.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 siema , obawiam sie , ze mamy podobny problem kolego , tyle , że mi juz sprzegło ciągnie a u mnie nie ma regulacji przy silniku tak jak to np w jawie czy GS 500 , są tylko 2 regulacje linki , przy klamce i na dole i właśnie tam na dole linka jest zaczepiona do dzwigienki a dzwigienka pracuje na fresowanym wałku , kyślałem nad przestawieniem tej dzwigni o jeden ząbek na wałku tak aby bardziej naciągnąć linke , a u Ciebie Ario tez jest to tak zbudowane>? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 linka pociąga dźwigienkę na ślimaku, który obracając wyciska sprzęgło, ale tam chyba nie będzie regulacji... będę musiał obadać manuala dokładnie i może wymienić sprzęgło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Zanim bedziesz wymienial sprzeglo to sprawdz jaka jest dlugosc linki - moze na samym poczatku byla za dluga? Oryginal zakladales? No i przy dzwigni przy sprzegle w Twoim moto powinna byc druga regulacja na sztywnym zaczepie - dluga sruba przelotowa z dwoma nakretkami. Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 zakładałem linkę "Yamaha Genuine Parts" :icon_exclaim: więc co do długości nie powinno być zastrzeżeń... sprawdzę jutro jak wygląda sprawa pod deklem, w który "wchodzi" linka :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwansky Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 (edytowane) Spokonie! Nie ściągaj całego dekla!Miałem ten sam problem, niestety jakiś młody mechanik w Yamasze twierdził że pod deklem nie ma regulacji wstępnego napięcia sprzęgła. Nic bardziej mylnego! Wystarczy zdjąć gumową zaślepkę w lewym małym dekielku(okrągła zślepka o szer. 30-40mm). Po wyjęciu jej ukaże ci się śruba wstępnej regulacji. odkręć ją w lewo pół obrotu i sprawdz czy da to jakiś efekt(nie zapomnij skontrować nakrętką kontrującą!!). Ja po wymianie tarcz sprzęgła pojechałem do Kazimierza na ślizgającym sprzęgle, co było spowodowane moją niewiedzą i błądną informacją mechanika z yamahy. :icon_question: Naszczęście tarcze nie uległy przepaleniu :icon_exclaim: Edytowane 18 Sierpnia 2006 przez Iwansky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.