Skocz do zawartości

Ustawienie zawieszenia dla opornych


Rekomendowane odpowiedzi

No to wziąłem się do roboty - a zajęło mi to 10 minut. A jaki efekt :cool: ! Po prostu jestem zadowolony na maxa.

 

Bo jak wiadomo każdy japoński motocykl sportowy wyjeżdża z fabryki z zawieszeniem ustawionym dla przeciętnego motocyklisty = 75 kg (japończyka?). Ja przeciętny nie jestem :clap: i musiałem coś nie coś poprawić bo zwłaszcza na zakrętach motocykl zachowywał się jak super kanapa - nie za bardzo mi to w takich chwilach odpowiadało bo zazwyczaj na kanapie siedzę z piwkiem i oglądam telewizje i wtedy to może mnie kiwać, lulać, bujać i co tam jeszcze, ale na zakręcie to jakoś nie mogłem zdzierżyć.

 

No więc tak: wchodzimy tutaj i patrzymy jak to eksperci pomyśleli i poprzekręcali, ustawiamy jak zalecają i normalnie nie do wiary :crossy:

Jak ktoś chce trochę teorii na początek (po angolsku) to można zacząć od tego.

 

Nie bać się i popróbować - gwarantuję, że będzie lepiej (jeśli nie jesteście przeciętniakami :D ).

W razie czego zawsze można do ustawień fabrycznych wrócić albo po swojemu pokręcić i poeksperymentować.

 

Dlaczego ja tego wcześniej nie zrobiłem?

********************

Triumph Speed Triple :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zrobiłem to ustawienie wcześniej według tej tabeli, generalnie nie jest źle choć przy mojej wadze 105kg i kombi z kaskiem 10kg daje też nie do końca zestrojenie. Ustawienie z tej tabeli do wagi nie jest możliwe jest to tylko opcja sportowa... Nie mniej jednak warto zastosować.

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu zastosowałem ustawienia z tej strony, jednak bardzo szybko wróciłem do ustawienia "swojego", znalezionego metodą prób i błędów.

Podane na stronie nastawy są za sztywne, na nasze drogi. ns pewno sprawdzą sie na torze, lecz na drogach nie sądze, przynajmniej w moim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie motocykl jest bardziej sztywny (czuc na nadgarstkach) ale jesli ktos lubi pozamykac opony na naszych zakretach (malo takich jest ale sa!) to te ustawienia sa o wiele bardziej bezpieczne (dla mnie i mojej wagi ciala).

Ale na pewno nie wszystkim beda odpowiadaly, dlatego tez proponuje je traktowac jako wyjsciowe do dalszej zabawy z pokretlami aby dopasowac jak najlepiej do siebie samego - bo kazdy ma takze inny styl jazdy.

********************

Triumph Speed Triple :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawilem wedlug stronki, zrobilem 100km, po nie najgorszych drogach i bola mnie wszystkie czlonki :icon_exclaim: Wytrzeslem sie jak na rodeo :icon_question: Ustawienia moze i dobre, ale napewno nie na nasze drogi... Raczej na tor. Teraz mam cos pomiedzy standardowymi, a tymi ze strony i jest fajniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda czuć na nadgarstkach kazdą dziurę ale dla pewnego prowadzenia byłem w stanie to poświęcić. Jak nie mogłem zamknąc opony to udało mi się tego dokonać podczas pierwszej jazdy po zmianie ustawień. Jak narazie zrobiliśmy wspólnie z MREW 200 km, ale idzie weekend i bedziemy dalej testować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...