Kawa Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Witam serdecznie, wlasnie odebralem moto z serwisu, wymieniane byly lozyska przedniego kola oraz lozyska glowki ramy. Efekt jest taki, ze przy malych predkosciach moto wezykuje, tak jakby chcialo jechac a to w lewo a to w prawo, ale na pewno nie na wprost. O co chodzi? czy to norma? czy lozyska musza sie ulezec, czy moze jest jakis problem? Oponki mam dosyc swieze. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Witam.Ja też jestem świeżo po zmianie łożyska główki ramy. Nie martw się. Wszystko jest ok :D Po prostu działa tak jak powinno a Ty nie jesteś do tego przyzwyczajony.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 łożyska po kilku kilomerach powinny się ułożyć ale jeżeli po 100 km nadal będzie to samo to do serwisu i należy troszkę popuścić na główce ramy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Może się mylę i proszę o ew. sprostowanie ale wg mnie zbyt mocno skręcone łożysko główki ramy dawałoby objaw wężykowania w całym zakresie prędkości a nie tylko przy wolnej jeździe jak pisze Kawa.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Może się mylę i proszę o ew. sprostowanie ale wg mnie zbyt mocno skręcone łożysko główki ramy dawałoby objaw wężykowania w całym zakresie prędkości a nie tylko przy wolnej jeździe jak pisze Kawa.hikormasz rację tylko chodzi Ci o bardzo mocne dokręcenie.W przypadku naszego kolegi poczekajmy co napisze za kilka dni. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawa Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 No to mnie uspokoiliscie :D, dzieki. Bede obserwowal. Dam znac za 100 km. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Jak dla mie łożysko jest za mocno dokręcone. Na podstawie samej opowieści nie powiem Ci być poczekał aż się ułoży, czy zgłosił do warsztatu na korektę ustawienia. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawa Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 (edytowane) Dziekuje za info, od momentu wymiany przejechalem 90 km i musze przyznac, ze sie sporo poprawilo. pozdrawiam serdecznie KawaPS. ooo i wlasnie niewiadomo jakim cudem zrobilem sobie 3 mordke :D)) Edytowane 16 Sierpnia 2006 przez Kawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zatem było tylko "lekko" za mocno skręcone. Pozdrawiam, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paffcio Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Witam, a ja mam taki problem z moją cb 500, przy niektórych prekościach kierownica lata na boki, szczególnie jest to zauważalne gdy silnik jest na wyższych obrotach i puszcze kierownicę (hamowanie silnikiem). Przy prędkościach powyżej 140km/h przód jest mniej sabilny (nie mam porównania z innymi moto - moze tak ma być). Jestem laikiem ale, zauważyłem kilka możliwych przyczyn: 1 felga przednia jest lekko wgieta na rancie - pozostałośc po poprzednim właścicielu (widać na avatarze)2 tylna opona jest założona tyłem do kierunku jazdy3 nie wiem jaki jest stan łożyska główki ramy 4 dzis sprawdze (ciśnienie w kole może ono też ma na to wpływ)5 czy zbyt lekkie lub ciężkie obciążniki kierownicy mogą mieć na to wpływ?6 a może krzywe lagi? Od czego zacząć szukanie przyczyny? Prostowanie felgi wolałbym zostawic na koniec. Czy sa jakieś mniej bolesne dla portfela możliwości wyeliminowania przyczyn. PS. Czy w cb felga jest malowana? chodzi mi o to czy po prostowaniu będę musiał ją malować. z góry dziękuję za odpowiedźPaffcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawa Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Witam, a w jakim stanie sa opony? Ja mialem identyczna sytuacje, gdy puscilem kiere powyzej 80 kmh bylo super, ponizej silne drganie kierownicy. Zmienilem oponki i problem calkowicie zniknal. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paffcio Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opony nie są najgorsze do konca sezonu spokojnie powinny starczyć i na część nastepnego, ale kto wie może to wina opon, dzieki za odpowiedź i czekam na dalsze sugestie. Pomyślałem sobie ze tę tylną oponę i tak musze założyć poprawnie więc może udam sie do wulkanizatora i przy okazji bym sobie koła wyważył, może to by pomogło.PozdrawiamPaffcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.