..:maniek:.. Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 >Niestety musisz sciagnac cala gore zeby dostac sie do skrzyni. Musi zostac sam dol silnika z walem korbowym. >Roboty jest sporo i tanio nie bedzie. Nie wiem czy taniej silnika nie kupisz z jakies rozbitej xjty. ja bym nei byl tego taki pewny :( zeby dostac sie do skrzyni biegow NIETRZEBA SCIAGAC gory silnika!!! nei wiem jak to jest rozwiazane w xj 600, ale np.w mojej bylej xj750 nalezalo zrobic tak:- odkrecic miske olejowa -odkrecic pompe oleju-wyciagnac silnik z ramy-odkrecic chyba 21 lub 22 sruby laczace polowki i sciagalo sie dolny blok gornego wogole nei ruszajac!!! silnik, a raczej skrzynei mozna bylo wtedy rozebrac juz na atomy ;-) roboty nei ma az tak wiele i na spokojnei w jeden dzien roboczy :-) mozna sie wyrobic ;-) PS?jelsi nei bedziesz sciagal gory odpadnie ci znaczny koszt uszczelki glowicy itp..polowki silnika sklada sie na silkonie i do pelni szczescia kupisz 2 uszczleki pod boczne pokrywyw po 15zl/szt i masz cale koszta ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 wkleilm dwa linki ze stronami z serwisowki. Patrzac na serwisowke wywnioskowalem ze tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer23 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 w wiekszości moto jest tak ze wyjmujesz silnik z ramy i sciagasz sam dół silnik tam jest skrzynia(ewentualnie jeden wałek, 2 zostaje na gurnej cześci) i wszystko masz widoczne, silniki motocyklowe pomimo skomplikkowanej konstrukcji sa tak pomyślane ze zeby dojść do skrzyni nietrzeba było wszystkiego rozpiprzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 witam! czyli prawdopodobnie bedzie mozna sie dobrac do skrzyni bez sciagania gory bo konstrukcyjnie xj sa posobne.bekriss mozesz podać numery tych stronek z serwisowki? nic sie nie wkleilo przynajmniej ja nie widze a serwisowke jakas tam mam. dzis zrobilem 300 km motocyklem i wszystko ok procz tego biegu - no cos tam lancuszek (najprawdopdoniej) szumi ale to spoko. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 http://www.megaupload.com/?d=4230TDZW Ja mam ta serwisowke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 no to je ta serwisowka, innej chyba niet:) ktos wie czym sie rozni xj 600 ta wczesniejsza do 88r od tych 89-91 ? chodzi mi o roznice techniczne w silniku zwlaszcza. nie wiecie czy sie rozni przlozeniami biegów? ile Wam idzie Xj z pasazerem? ja nie moglem wiecej jak 150:| moze mam zdlawioną a moze zaczynalem rozpedzanie zza wysokiego biegu i miejsca nie było,tez jakos nie chce jej meczyc dopoki nie poznam dobrze. kiedys czytalem taki temat ze zdlawienie jest tylko przez krocce ssace do wersji 50KM, a jak to znalezc? jest cos wybite na tych kroccach czy jak? najgorsze jest to ze w dowodzie nie mam mocy wbitej, sprzedajacy twierdzil ze ma 73KM ale jakos mi nie idzie jak na tyle... a w dodatku wyraznego kopa dostaje juz okolo 5tys obrotow a z tego co slyszalem na tym poziomie ma maks moc zdlawiona wersja...mial ktos przyjemnosc miec do czynienia ze zdlawiona XJ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.