Arcer Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Szok po zakupie już minął, a pogoda nastaraj raczej do poszukiwań brakujących, absolutnie niezbędnych części, więc korzystając z okazji zadam parę pytań na temat Hondy NS-1. - Czy u was też lampy drogowe i podświetlanie zegarów są zależne od obrotów (tj. podłączone do cewek)? - Czy to normalne, że gdy nie miałem akumulatora, przy włączonych światłach kierunki nie migaly, a tylko świeciły (ale przy wyłączonych migały normalnie)? - Ma ktoś może schemat instalacji do enesjedynki? Poprzedni właściciel założył mały neonik i podłączył go wprost do klem - ale teraz, gdy już mam akumulator, muszę podłączyć plus gdzieś za stacyjką, bo inaczej będzie świecił non stop, a nie chcę rozwalać całych koszulek (na razie odłączyłem diody, ale podobają mi się, bo wieczorem dają fajny efekt dyskretnego oświetlenia chłodnicy). - Czy linka prędkościomierza będzie pasować od MBX? To pytanie kieruję szczególnie do tych, którzy mieli do czynienia z oboma odmianami (magneto? :-)) Dobrze, jak już poznam odpowiedzi (szczególnie na dwa ostatnie pytania), można zamknąć temat. No bo po co go potem ciągnać :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snorl Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 odpowiem ci tylko na pierwsze bo NS-1 nie mam i nie mialem mam tak samo w Derbi Sendzie, jak odkrecisz manetke to swiatla mocniej swieca, to chyba normalne jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hbr Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Jak kolega wyzej, po dodaniu gazu podswietlenie zegarow i swiatla swica mocniej. Na reszte pytan nie odpowiem bo mi sie to jeszcze nie przytrafilo. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 ja w mojej hondzie mam tak.. ze swiatla sa zasilane przez silnik... wiec mocniej swieci jak masz wieksze obroty.... a kierunki i inne ciekawostki ida z aku... kierunki z aku sa przydatne jak zatrzymuje sie wieczorkiem przy drodze bo ktos dzwoni... wciskam wtedy tylni hamulec i blokuje blokada postojawa daje prawy kierunek i widac mnie... mam wtedy mniejsze obawy ze ktos mnie wezmie od tylca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 a gdy nie miales aku to dzialalo swiatlo stop?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 a gdy nie miales aku to dzialalo swiatlo stop?? Tak, działało, ale pozostałe światła przygasaly. Tak samo z kierunkami. Ale tych odpowiedzi akurat się spodziewałem. To jak, linka będzie pasować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 (edytowane) co do przygasania świateł to większość motorków tak ma ja w sowjej hondzie zrobiłem mały "myk" i połączyłem kabel kabel + z akumlatora do kabla świateł wychodzącego z magneta (oczywiście zastosowałęm diodę kierunkową,żeby prąd nie płynął na cewkę)jest to B.dobre rozwiązanie bo:- światła zawsze świecą mocno (niezależnie od obrotów)-po rozładowaniu akumulatora (spotykane tylko po zostawieniu przekręconego kluczyka na postoju z włączonymi światłami ;D) światła świecą z cewek co do schematu :to chyba to Edytowane 12 Sierpnia 2006 przez zaxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.