hary kapuchan Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 witam "szybcy" Panowie,trochę nie mój dział, ale może ktoś w Was wybebeszał tłumik od tej kawy i może mi pomóc ?proszę o podpowiedź, jak można to zrobić ? pozdro HARY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Nikt nie "wybebeszał" żadnego tłumika, bo my tutaj lubimy nasze motocykle i nie chcemy ich rozwalić poprzez jazde na roz*banym tłumiku. Jak ci Kawka za cicho chodzi to kup dedykowany do tego modelu tłumik znanej marki (Ixil, Leo-V, Devil itp.). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Nikt nie "wybebeszał" żadnego tłumika, bo my tutaj lubimy nasze motocykle i nie chcemy ich rozwalić poprzez jazde na roz*banym tłumiku. Jak ci Kawka za cicho chodzi to kup dedykowany do tego modelu tłumik znanej marki (Ixil, Leo-V, Devil itp.). Pozdrawiam. dzięki, karolku,my tam, generalnie, jeździmy ma roz*ebanych gruchotach i kłaniamy się w pas ładnym chłopcom z ładnych maszynek, co to śrubokręcika w rączkach nie mieli. jakbym miał ochotę iść do sklepu i kupić coś drogiego, uwierz, żebym to zrobił nie pytając Ciebie, chłopcze o zdanie. jak nie masz nic do powiedzenia/napisania to omijaj posty tego rodzaju.z wyrazami szacunku HARY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Nie wiem jaki jest tłumik w 636 ale zapewne jest to jakiś ogólny standart.Przewierć nity, zdejm opaski i wyciągnij zawartość. Załóz opaski i zanituj. Wsio.Pzy okazji warto skrócić puszke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 A ja Ci mówię nie dłub w oryginalnym wydechu, tylko jedź na jakiś motobazar albo poszukaj na necie (allegro, ebay)...za rozsądne pieniądze kupisz jakąś fajną urzywaną sportową puszkę i kawka będzie ładnie burczeć...a oryginał zachowaj sobie tak na wszelki wypadek (przegląd, sprzedaż)...no bo co to za filozofia wybebeszyć tłumik ??? wiertarka , kątówka i jedziesz... tylko zadaj sobie pytanie, co przez to osiągniesz ??? spierdolisz tylko coś co działa dobrze...bo naprawdę tęgie głowy się głowiły żeby ten wydech miał wyglądać tak a nie inaczej...i zapewniał temu silnikowi optymalne parametry składu mieszanki...tak więc pofolguj waść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafauM Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Szkoda oryginału. Zawsze można go mieć na wypadek przymusowych badań technicznych :clap: Ostatnio trafiłem do mojej kawy na niemieckim ibeju używanego aluminiowego Sebringa Jet Stream'a w idealnym stanie. Kosztował w sumie 500 zł. Nie są to chyba ogromne pieniądze jak za markowy, solidny tłumik więc raczej nie warto niszczyć fabrycznego a jak ci nie jest potrzebny to komuś go opchnij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.