Skocz do zawartości

WFM M06 1960r.


pioter_gpz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podwójna ośka była stosowana w pierwszych WFMkach, zabardzo nie jestem w stanie określić do którego roku stosowano takie rozwiązanie ole chyba do początku lat 60-tych. Podwójna ośka ułatwiała zadanie przy demontarzu tylnego koła, zębatak wraz ze szczękami pozostawała w ramie. Natomiast pod koniec produkcji WFMki zaczęto stosować jedną ośkę trzymającą koło oraz zębatke.

Edytowane przez GaCek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

Odświeżam temat mojej WFM :crossy:

 

1. Przednie zawieszenie zrobione! Dokładnie tak jak wczesniej to opisałem, było przy tym trochę pracy, ale opłacało się :buttrock: Zawieszenie nie ma luzów. W razie czego powiem jak to zrobić chyba najprostszym sposobem...

 

2. Elementy przed lakierowaniem spasowane. Generalnie motocykl jest przygotowany do malowania.

 

Felgi jednak będą pomalowane "normalnie" - będzie to w ramach malowania całego motocykla.

 

Czy w oryginale szprychy były również malowane na srebrno?

Edytowane przez Occult
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Przednie zawieszenie zrobione! Dokładnie tak jak wczesniej to opisałem, było przy tym trochę pracy, ale opłacało się Zawieszenie nie ma luzów. W razie czego powiem jak to zrobić chyba najprostszym sposobem...

 

Mozesz odrazu zdradzic przepis :notworthy:

 

Tak szprychy wraz z obracza byly malowane na srebrno. Powodzenia w wytrwaniu do konca i oczywiscie czekamy na fotki podczas odrestaurowywania i efektu koncowego :notworthy:

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest bardzo prosta.

 

Na początku chciałem dorobić jakieś tuleje, ale żadne tokaz nie chiał się tego podjać. Wynikało to z tego iż "skarpetki" są raczej krzywe i nierówno wytarte. Zrobiłem tak: Pojechałem do speca od spawania aluminum, który naspawał na aluminiowe tuleje warstwę włąśnie tego materiału (wszystkie 4 tuleje), późńiej pojechałem do tokarza, który maszyną mniej wiecej wyrównał spaw, a ja na sam koniec wziąłem pilnik do rąk i idelanie dopasowałem tuleje do "skarpetek". Oczywiście piłowałem tylko naspawaną część ponieważ własnie górna część tuleji była najbardziej wytarta.

 

Tutaj zdjęcie

 

Na zdjęciu widać lagę z naspawną tuleją zaraz przed szlifowaniem, druga laga jest już gotowa do malowania.

Edytowane przez Occult
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to jednak w swojej -W-F-M-ce zastosuje tulejki z brązu. Na dzień dzisiejszy Aluminiowe tulejki już przetoczyłem tylko zostało mi kupiś brąz i spasować z osłonami. Zrezygnowałem z oryg. rozwiazania gdyż jak woadomo alum. jest owiele słabsze na ścieranie niż np. brąz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Odświeżam temat naszych kochany motocykl.

 

Za trzy tygodnie odbieram moją WFM z lakieru! :)

 

Zostaną jeszcze tylko chromy i biorę się za ostre składanie. Chromów będzie troszkę więcej niż w oryginale :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj co za dużo to nie zdrowo. Bynajmniej ja taka wyznaje zasade.

Moja WFMka obecnie jest po lakierowaniu + szparunki własnej roboty i częściowo złożona. Na dzień dzisiejszy prace wstrzymane z powodu studiów.

Edytowane przez GaCek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jest tak , mam dwa silniki jeden z kwadratowym deklem i cienkim wejsciem na gaznik, a dugi z okrągłym łbem i grubym wejsciem, co jest grane ktos mi powie?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f202a1b8a8b4319.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c4f183d916b9b77.html to jest rok 1960

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...