GaCek Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 (edytowane) Podwójna ośka była stosowana w pierwszych WFMkach, zabardzo nie jestem w stanie określić do którego roku stosowano takie rozwiązanie ole chyba do początku lat 60-tych. Podwójna ośka ułatwiała zadanie przy demontarzu tylnego koła, zębatak wraz ze szczękami pozostawała w ramie. Natomiast pod koniec produkcji WFMki zaczęto stosować jedną ośkę trzymającą koło oraz zębatke. Edytowane 8 Grudnia 2006 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 A teraz juz wiem czemu klołem jak szewc ze orginalne koło od wujka franka motoru nie chciało wejsc w orginalna rane, mianowicie były dwie oski, a rama była pózniejsza, :-) wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 (edytowane) Witam, Odświeżam temat mojej WFM :crossy: 1. Przednie zawieszenie zrobione! Dokładnie tak jak wczesniej to opisałem, było przy tym trochę pracy, ale opłacało się :buttrock: Zawieszenie nie ma luzów. W razie czego powiem jak to zrobić chyba najprostszym sposobem... 2. Elementy przed lakierowaniem spasowane. Generalnie motocykl jest przygotowany do malowania. Felgi jednak będą pomalowane "normalnie" - będzie to w ramach malowania całego motocykla. Czy w oryginale szprychy były również malowane na srebrno? Edytowane 24 Stycznia 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 1. Przednie zawieszenie zrobione! Dokładnie tak jak wczesniej to opisałem, było przy tym trochę pracy, ale opłacało się Zawieszenie nie ma luzów. W razie czego powiem jak to zrobić chyba najprostszym sposobem... Mozesz odrazu zdradzic przepis :notworthy: Tak szprychy wraz z obracza byly malowane na srebrno. Powodzenia w wytrwaniu do konca i oczywiscie czekamy na fotki podczas odrestaurowywania i efektu koncowego :notworthy: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 (edytowane) Sprawa jest bardzo prosta. Na początku chciałem dorobić jakieś tuleje, ale żadne tokaz nie chiał się tego podjać. Wynikało to z tego iż "skarpetki" są raczej krzywe i nierówno wytarte. Zrobiłem tak: Pojechałem do speca od spawania aluminum, który naspawał na aluminiowe tuleje warstwę włąśnie tego materiału (wszystkie 4 tuleje), późńiej pojechałem do tokarza, który maszyną mniej wiecej wyrównał spaw, a ja na sam koniec wziąłem pilnik do rąk i idelanie dopasowałem tuleje do "skarpetek". Oczywiście piłowałem tylko naspawaną część ponieważ własnie górna część tuleji była najbardziej wytarta. Tutaj zdjęcie Na zdjęciu widać lagę z naspawną tuleją zaraz przed szlifowaniem, druga laga jest już gotowa do malowania. Edytowane 25 Stycznia 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Faktycznie wszystko z opisu wyglada prosto, w praktyce jednak jest troszke robty ale efekty sa :icon_mrgreen: Powodzenia w dalszych etapach renowacji :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Ja to jednak w swojej -W-F-M-ce zastosuje tulejki z brązu. Na dzień dzisiejszy Aluminiowe tulejki już przetoczyłem tylko zostało mi kupiś brąz i spasować z osłonami. Zrezygnowałem z oryg. rozwiazania gdyż jak woadomo alum. jest owiele słabsze na ścieranie niż np. brąz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Słuchajcie, Czy macie może do sprzedania ośkę, do której sa przykęcone podnózki kierowcy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Ja niestety nie mam luzem, ale bedac na zlomie moglem wziac taka a nie wzialem :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 (edytowane) Ja powinienem gdzieć mieć. Z regóły wyminełam je za mażdym razem znaczy sie w każdej -W-F-M-ce. Edytowane 26 Stycznia 2007 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Ja powinienem gdzieć mieć. Z regóły wyminełam je za mażdym razem znaczy sie w każdej -W-F-M-ce. Jeżeli nie jest krzywa i giwnty są w porządku - biorę :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Odświeżam temat naszych kochany motocykl. Za trzy tygodnie odbieram moją WFM z lakieru! :) Zostaną jeszcze tylko chromy i biorę się za ostre składanie. Chromów będzie troszkę więcej niż w oryginale :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 (edytowane) Pamiętaj co za dużo to nie zdrowo. Bynajmniej ja taka wyznaje zasade.Moja WFMka obecnie jest po lakierowaniu + szparunki własnej roboty i częściowo złożona. Na dzień dzisiejszy prace wstrzymane z powodu studiów. Edytowane 10 Lutego 2007 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Panowie, jest tak , mam dwa silniki jeden z kwadratowym deklem i cienkim wejsciem na gaznik, a dugi z okrągłym łbem i grubym wejsciem, co jest grane ktos mi powie?http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f202a1b8a8b4319.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c4f183d916b9b77.html to jest rok 1960 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f202a1b8a8b4319.html To jest silnik od WFM M06 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c4f183d916b9b77.html A ten od SHL M06T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.