skuwiak Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 witam mam wfm m06. szukam schematu instalacji (z czujnikiem stop) pomozcie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) Tutaj coś masz. W ogóle fajna i dobra stronka, dużo ciekawych rzeczy.http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=a...ist&type=teksty I tutaj schemat z czujnikiem stopu.http://img352.imageshack.us/img352/826/sch...stalacjifh7.jpgPozdrawiam :D Edytowane 14 Listopada 2006 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuwiak Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 bardzo dziekuje.....pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 też mam chętke na WFM-ke wiem nawet o jednej z dokumentami w ładnym stanie i o małym przebiegu tylko że jest zatarta, no ale wszystko da się zrobić, tylko musze czekać bo koleś który ją ma narazie siedzi w więzieniu :icon_mrgreen: pioter_gpz gratuluje zakupu jak ją zrobisz z serem to wyjdzie cakłiem niezła furapzdrja mam taka Wojka Franka Motora, komplet jezdzi+poprzedni wasciciel sie zaklina ze tak+i papiery sa jakies kwestia ceny witam mam wfm m06. szukam schematu instalacji (z czujnikiem stop) pomozcie!!!mam kompleta instrukcje obslugi moge przeslac foto A wogle to mam pytanie mam silnik do Wojka Franka Motoru i jest z taka okragla obudowa magneta, ale widzialem takie same silniki z jednolita pokrywa o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) co do instrukcji to bede wdzieczny, moj e-mail: [email protected] natomiast do tej pokrywy to zapewne widziales taka cala jednolita wraz z wkomponowanym dekielkiem sprzegła, jaka byla montowana w nowszych wsk-ach. W silnikach wfm i pierwszych silnikach wsk byly stosowane okragle aluminiowe dekielki magneta, a dekielek sprzegla byl przykrecany oddzielnie. zdjecie dla przykladu:http://img465.imageshack.us/img465/9473/wfmpi8.jpg Edytowane 1 Grudnia 2006 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 No tyle wiem, bo mam z deklem przykrecanym, ale bez tego holernego dekla, wiec kupiłem cały dekiel, póki nie bedzie orginału, a do którego mniej wiecej roku było produkowane takie a kiedyte drugie, czy to jak wszystko w polsce było robione rownolegle, jak komar sztywniak i komar 2 -jednoczesnie tylko te w Bydgoszczy a drugie we wrocławiu:-):-) Instrukcje próbuje wysłac, zobaczy,y czy net wessie:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Wszystkie WFM oprócz modelu S-34 miały pokrywe magneta oddzielna od dekielka slimaka sprzegła. A jesli chodzi o WSK to dzielony oddzielny dekiel miały modele M06,M06L, M06Z, M06Z1, M06Z2, oraz M06-64, modele M06B1 i pozniejsze miały już jednolitą pokrywe.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 (edytowane) Cześć, Ja też jestem w trakcie restauracji WFM M06 z 1960 roku. Czy macie jakiś patent na luzy przedniego zawieszenia (chodzi o te aluminiowe tuleje) ?Wczoraj byłem u tokarza i polecił mi na wytarte miejsca w tulejach naspawać aluminim i później doszlifować do rury. Jakies inne pomysły? Jeszcze jedno... znalazłem u jakiegoś dziadka w szopie WSK z 1962 roku. Motocykl oryginalny, rdza wyłącznie na chromach, lakier cały oryginalny. Brać to ? Ile coś takiego jest warte? Edytowane 3 Grudnia 2006 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 (edytowane) Jesli chodzi ci o jakis patent na temat przedniego zawieszenia to narazie nie wiem nic, jeszcze sie za to nie zabieralem. Ale powiedz miej wiecej jak te luzy sie objawiaja? i czy twoj przod przed rozlozeniem pracowal tak jak powinien ? Bo jednem z duzych minusow WFM to byly przednie zawieszenia. Jeszcze jedno... znalazłem u jakiegoś dziadka w szopie WSK z 1962 roku. Motocykl oryginalny, rdza wyłącznie na chromach, lakier cały oryginalny. Brać to ? Ile coś takiego jest warte? Nie zastanawiaj sie nawet! Przypuszczajac moze to byc nawet WSK M06L produkowana w 62r. model rzadki i wartosc jak dla mnie ma duza, a jesli jeszcze jest do tego papier to cud malina! Jesli sie nie zdecydujesz ja moge wziac ;p W kazdym badz razie napewno na niej nie stracisz. PS: prosimy o jakies zdjecia WFM :icon_twisted: Edytowane 3 Grudnia 2006 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 (edytowane) Już wyjasniam. W WFM przednie zawieszenie jest bardzo proste, bez żadnego tłumienia, ale to już na pewno wiesz :icon_twisted: Są rury, w które wchodzą kolejne rury z alumiowymi tulejami. Te tuleje powinny być idealnie dopasowane do rur nośnych. U mnie z racji eksplaatacji (9000 km) tuleje się wytarły, teraz jest luz pomiedzu rurą nośną, a rurą pracujacą. Zaraz pójdę zrobić zdjecia... :icon_mrgreen: U dziadzia jest WSKz 1962 roku z przebiegiem 10148km oczywiście z papierami, cała oryginalna w koloże wiśniowym :lapad: Wczoraj ją oglądałem i wyglądała całkiem przyzwoicie. Myślałem żeby ją kupić wyczyścić, uruchomić i czasami nawet się na niej przejechać. Zostwiłbym ją w oryginalnym stanie. Czym się charakteryzuje model M06L? Już wiem :cool: Ta od dziadzia to M06Z Aha jeszcze jedno :) Wiem gdzie stoi taka WSK M06L! Ona Wygląda jak WFM M06 tylko wszędzie widnieje zamiast WFM napis WSK. Mojej koleżanki dziadek ma taką - jest w idealnym stanie :)Wiem, że z racji sentymentu koleżanka nie chce jej sprzedać ponieważ jest to pamiątka po dziadku. Edytowane 3 Grudnia 2006 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 (edytowane) Aha wiec tak to sie przedstawia. Moge ci doradzic dorobienie tuleji teflonowych gdyz są odporne na scieranie i maja dobre właściwości ślizgowe. Tak do tematu, moze sie przyda: Zawieszenie przod:http://img457.imageshack.us/img457/4554/dsc04262er4.jpg Zawieszenie tyl:http://img465.imageshack.us/img465/3964/dsc04263ty8.jpg Jesli mozesz to kupuj ta WSK M06Z. Jesli lakier jest w dobrym stanie, zostaw oryginalny (wyczysc,przepastuj), tylko popraw te chromy jesli beda tragiczne. Motocykl jak dla mnie piekny :( I przede wszytkim Polski. WSK, WFM i SHL staja sie juz obiektem zainteresowan kolekcjonerow, i ludzi zajmujacych sie weterania. Zachowaj moto w oryginalnym stanie, takie jest najcenniejsze. Pod tym linkiem mozesz sobie troche poczytac o WSK M06\M06Z\M06L i porownac je sobie.http://wsk-fenix.republika.pl/typy_wsk.htmlJesli chcesz wiecej poczytac o WSK i dodac cos od siebie zapraszam do przeznaczonego dla tych motocykli tematu na forum. Pozdrawiam Edytowane 3 Grudnia 2006 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Zrobię tak jak doradził mi ten tokarz, naspawam kilka milimetrów aluminium, a póxniej doszlifuje tuleje do odpowiedniego rozmiaru "skarpetek". Przed momentem wróciłem od gościa, który miał w garażu SHL M04 i Sokoła 125 :D Moja WFM wygląda teraz Tak Części są już przygotowane do malowania, brakuje mi jednej puszki narzędziowej i osłony na łańcuch (tej z wahacza). Bez tych elementów nie mogę oddać maszyny do piaskowania i malowania... Felgi wraz z piastami będę malować proszkowo na srebrny mat. Czy tak było w oryginale? Czy może były chromy? W zasadzie reszta jest, muszę porozgglądać się za nowymi śrubami, uszczelkami i częściami jak szczęki hamulcowe, szprychy, instalacja elektryczna. Silnik jest cały, na chodzie, brakuje jedynie osłony magneta. Może ktoś ma z Was takie części na sprzedaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 4 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 (edytowane) Przed momentem wróciłem od gościa, który miał w garażu SHL M04 i Sokoła 125 Z epoki czy juz odrestaurowane ? ;> Felgi w oryginale byly malowane, nie chromowane. Pomaluj je tak jak mowisz na srebrny mat. http://www.skuterdebica.hg.pl/Tutaj masz fajny sklep wysyłkowy, powinienes wszystko znalesc czego szukasz. Powodzenia w skladaniu WFM:) Moja jeszcze niestety czeka :icon_biggrin: Edytowane 4 Grudnia 2006 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Pioter, Powiedz mi jak to jest z tą tylną ośką. Ja mam taką przez całe koło i wahacz. Czy były "podwójne"? Jedna trzyma bęben a druga ta więszka się w nią wkręca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 4 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 W mojej rowniez siedzi oś ktora przechodzi przez całe koło. Czy byly podwojnie? Nie jestem tego sam pewnien gdyz sam osobiscie sie z czyms takim nie spoktalem, ale widzialem np. na allegro kolo tyl gdzie z jednej strony wystawala oska (od str. bebna i zebatki) a z drugiej nie na co wychodzi ze chyba byly montowane "podwojne" osie. Poszukam sam czegos na ten temat z ciekawosci, i jesli cos znajde zamiesze tu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.