Pawik Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 jade sobie dzisiaj moja hondzia wlaczam na rezerwe bo w baku sie robi susza ujechalem kawalek po czym moto zadusiolo sie z braku wahy. przekrecilem kranik na ON moto odpalilo i pojechalem juz dalej bez zadnych postojow. podejzewam ze to kranik moze byc zatkany na pozycji rezerwy.. mam racje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) Najprawdopodobniej tak to łątwo sprawdzićOdkręć korek wlewu paliwa wypnij węzyk "odpal" kompresor i dmuchnij w kranik (nie zapomnij odkręcić na rezerwę) Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez zaxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roqwor Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ale po takim zabiegu kranik po jakimś czasie znowu sie zatka! Lepiej go wykręcić i będzie spokój. Najlepiej tez wyplukac bak. Ale niekoniecznie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Pawik, a mnie się wydaje, że masz tak jak ja:RES - normalna jazdaON - rezerwa nie wiem kto to zmienił i w jakim celu, ale przez niego musiałem sobie popchać :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Może być tak jak Kilvov pisze, ale jeśli nie da to skutku to przecież nie problem wykręcić kranik i go wyczyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Pawik, a mnie się wydaje, że masz tak jak ja:RES - normalna jazdaON - rezerwa nie wiem kto to zmienił i w jakim celu, ale przez niego musiałem sobie popchać :P ja mam ON jak przekrece w gore Reserve mam na dole . a ty????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Ale po takim zabiegu kranik po jakimś czasie znowu sie zatka! Lepiej go wykręcić i będzie spokój. Najlepiej tez wyplukac bak. Ale niekoniecznie :Pale mi chodziło tylko o to żeby sprawdził czy ma syf w zbiorniku (żeby bez potrzeby nie rozbierał) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalwariat Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 nie wiem jak tu masz rozwiazany kranik ale powinny byc po odkreceniu takie dwie miedziane rureczki....jedna dluzsza-on a druga krutsza-res jak ich nie ma to nie dosc ze silnik zasysa kupe syfu to nie ma rezerwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Ale po takim zabiegu kranik po jakimś czasie znowu sie zatka! Lepiej go wykręcić i będzie spokój. Najlepiej tez wyplukac bak. Ale niekoniecznie :)koniecznie koniecznie.samo czyszczenie kranika pomaga na krotko.i jeszcze jedna rada.aby nie miec problemow ze zbiornikiem paliwa a wlasciwie jego zanieczyszczeniem tankuj tylko w dobrych stacjach i staraj sie miec zawsze pelen zbiornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.