Skocz do zawartości

HONDA VALKYRIE


hary kapuchan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszły w sobote a popołudniu zlot w Kłobucku wyjazd o 13:50 :( musiałem od samego rana zasuwać ze składaniem motocykla , wyobrazcie sobie że na 6 nowych zaworków dwa lały , musiałem włożyć stare te które były dobre , wymieniłem tez kilka wężyków na nowe i sprawdzając przy pomocy podpiętej butelki z paliwem , gażniki nie przeciekały . Sobota Kłobuck (otwarcie sezonu u Dragona Kłobuck ) Niedziela Częstochowa Jasna Góra i jak narazie wszystko OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Czy myśleliście kiedyś żeby do Valca założyć jakieś fajne szprychowe koła?

Tak się tylko zapytałem z ciekawości. Widziałem ostatnio na necie takie fajne felgi i zastanawiam się jak by je zamontować ( czy w ogóle się da )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czuję lipę..Ale o gustach podobno się nie dyskutuje..także powodzenia:)

 

Nie no lipy może nie będzie... celowałem w felgi King Spoke. Trzeba by tylko przerobić lekko tył i zamiast Kardana wstawić pas ( widziałem ostatnio w Częstochowie na Jasnej Górze ) VTX-a 1800 i miał pas zamiast Kardana.

Wojtek.D nie celowałem w felgi od Simsona ;)

Przeglądałem ostatnio te felgi na Necie i wyglądają całkiem fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi czemu nie , można poeksperymentować , ale zamiana wał na pas? . nie za bardzo rozumiem poco , kilka kg mniej ale poza tym trwałość mniejsza i ... no własnie ,, , jakie inne powody??? takiej zamiany?

 

Cześć. Wiem że wał to wał i nic nie będzie tak dobre jak on...ale oglądając już te felgi na żywo to powiem szczerze nie mam zielonego pojęcia ja by założyć taką felgę i zostawić wał. Na tych kołach co podałem wam nazwę, oryginalnie jest miejsce na pas i nie bardzo jest możliwość przerobienia na napęd taki jak mamy w Valkyrie..na razie jestem na etapie badania sprawy. Po weekendzie majowym jadę do firmy która zajmuje się przerabianiem motocykli, budowaniem customów i pewnie mi powiedzą co i jak i jaki będzie przybliżony koszt takiej zmiany ( wiadomo że sam tego nie wykonam bo jestem za słaby a to już raczej duża ingerencja w motocykl )

Jak już będę coś wiedział to wam napiszę.

 

Żeby nie było... Valkyrie bardzo mi się podoba ale coś sobie ubzdurałem w głowie i muszę zmienić na koła ze szprychami :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... temat powyżej proponuje kontynuować... ale z innej beczki... jak majówka ?

Ja dwa dni jeździłem po Bieszczadach tak zupełnie na luzie w pełnym słowa tego znaczeniu , pojechałem z kumplem i tak nam się bardzo nigdzie nie spieszyło że prędkość przelotowa mieściła się w granicach 60-65-70 km/h ... he he.. luz totalny wszyscy nas wyprzedzali a motorków jeździło po górkach naprawdę sporo z całej Polski ... no ale do rzeczy prowadzę statystyki spalania i wyszło mi że Valec łyknął tylko 5.84 l /100 km a jaki jest Wasz najniższy wynik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... temat powyżej proponuje kontynuować... ale z innej beczki... jak majówka ?

Ja dwa dni jeździłem po Bieszczadach tak zupełnie na luzie w pełnym słowa tego znaczeniu , pojechałem z kumplem i tak nam się bardzo nigdzie nie spieszyło że prędkość przelotowa mieściła się w granicach 60-65-70 km/h ... he he.. luz totalny wszyscy nas wyprzedzali a motorków jeździło po górkach naprawdę sporo z całej Polski ... no ale do rzeczy prowadzę statystyki spalania i wyszło mi że Valec łyknął tylko 5.84 l /100 km a jaki jest Wasz najniższy wynik ?

7 litrów to u mnie minimum. Przeważnie 9/100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie patrze na spalanie :)

 

ale mam pytanie z innej bajki , mam możliwości zdobycia okazyjnie sprężyn progresywnych dedykowanych do Valca (amortyzatorów tylnych ) , hm i nie mam pojęcia jak się na tym jeździ i czy warto zakładać ? . nigdy na takich sprężynach nie jeździłem .

 

ktoś coś powie na ten temat? teorię znam jak działają , ale jak sie to ma w praktyce? moto stabilniejsze ? czy jak ? bo napewno twardsze ?

Edytowane przez słoma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie patrze na spalanie :)

 

ale mam pytanie z innej bajki , mam możliwości zdobycia okazyjnie sprężyn progresywnych dedykowanych do Valca (amortyzatorów tylnych ) , hm i nie mam pojęcia jak się na tym jeździ i czy warto zakładać ? . nigdy na takich sprężynach nie jeździłem .

 

ktoś coś powie na ten temat? teorię znam jak działają , ale jak sie to ma w praktyce? moto stabilniejsze ? czy jak ? bo napewno twardsze ?

W teorii takie sprężyny działają w środkowym zakresie miękko a im bardziej zbliżają się do maksymalnego ugięcia powinny stawać się coraz twardsze.

W praktyce nie używałem ale na logikę powinno być bardziej komfortowo przy jeździe np. solo a przy większym obciążeniu zawieszenia powinno się ono utwardzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...