dankowal Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Poradzcie, czy można założyc do WFM-ki s34 cylinder z głowicą od WSK-i 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Skąd takie pytanie i na cholerę Ci to :icon_mrgreen: . To tak jabyś do marynarki założył dres. Z tego co wiem i głowica i cyliner są różne odtego z WSK 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dankowal Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Skąd takie pytanie i na cholerę Ci to :icon_mrgreen: . To tak jabyś do marynarki założył dres. Z tego co wiem i głowica i cyliner są różne odtego z WSK 125. bo oryginalny jest skopany, albo jak wolisz porąbany młotkiem przy wybijaniu zapieczonego tłoka. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 bo oryginalny jest skopany, albo jak wolisz porąbany młotkiem przy wybijaniu zapieczonego tłoka. W mordę misia to niezle musiał byc szurnięty ten kolo co wybijał młotkiem zapieczony tłok. Kurde to jak zapiecze sie tłok to powinno sie go drewnianym kołkiem wybijać wpierw mocząc go długo w ropie by zmiękczał i nie narobił szkód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dankowal Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 W mordę misia to niezle musiał byc szurnięty ten kolo co wybijał młotkiem zapieczony tłok. Kurde to jak zapiecze sie tłok to powinno sie go drewnianym kołkiem wybijać wpierw mocząc go długo w ropie by zmiękczał i nie narobił szkód. Były i takie próby z kołkiem i ropą. Jak się jednak ropa zebrała pod oczami to i drobne uszkodzenia sie pojawiły. :icon_mrgreen: Teraz nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem tylko było by dobrze cos poradzic. Pytam, wiec specjalistów co można by "zamiast". Znalazłem na allegro cos takiego. Na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do tego mojego. Poprosiłem wystawiającego by dosłał kilka fotek, bym miał pewność.http://www.allegro.pl/item118736821_glowic...m_shl_wsk_.html Ciekawe czy to jest to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Witam, jak sam widzisz ten cylinder z Allegro jest pojemnosci 150ccm, a ty chcesz załozyc od 125? Nie da rady! CYlinder od WSK bedzie miał zapewne pare mm mniejsza srednice cylindra, zupelnie naczej rozstawione kanały przepłukujace, no i możliwe że twoja WFM 150 ma inny skok tłoka niz WSK 125, ale nie gwarantuje bo nie miałem tego w reku. Pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Tak, mozesz smialo zakladac ten cylinder pod warunkiem ze dostaniesz do niego tlok - silnik S-34 z WFM ma dol ten sam co silnik z SHL M11 i WSK 150, a cylinder ten ze 150 jest ten sam co w 125 tylko ze rozwiercony o pare mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dankowal Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 (edytowane) Dzięki za odpowiedz. :icon_mrgreen: W takim razie nie pozostaje nic innego jak załatwic tłok. Może coś z tego wyjdzie.Ktoś może ma namiary na taki tłok? Edytowane 8 Sierpnia 2006 przez dankowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 najlepiej to poszukaj na allegro czesto trafiaja sie oryginalne gorzyckie tłoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dankowal Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Tylko wszystkie dane np. na ramie wskazują, że to jest 125cm. Po zmierzeniu z grubsza starego cylindra wychodziło 52mm, czyli tak jakby to była pojemność 125, przynajmniej w/g instrukcji. Może sie za słabo wgryzłem w temat? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=a...ode=view&id=107 Zeskanowałem instrukcje, może coś to Tobie rozjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dankowal Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Wszystko OK. Tylko pytanie mam takie jak to pogodzić z cylindrem:http://www.allegro.pl/item118736821_glowic...m_shl_wsk_.htmlktóry ponoć jest 150cm. Gdyby sie jednak okazało, ze ma 52mm średnicy to pewnie można by bylo załadowac do niego pospolity tłok od WSK-i. Mam racje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Spokojnie. Były WFM-ki z silnikami S34 o pojemności 125 ccm. Mozna to rozpoznac po strasznie grubej ściance cylindra. O ile się nie mylę nawet takowy posiadam., tyle że muszę dokładnie pogrzebać. Nie ma probleu z zastosowaniem tłoka od WSK. Sam na takowym jeździłem w dawnych czasach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 tak, ja tez na takim jezdzilem, ale jak dankowal wspominal to ten cylinder jest od WSK 150 wiec tlok jest wiekszej srednicy. Poza tym cylinder jest taki sam jak w silniku S-34 o pojemnosci 125 ccm. A wiec jak pisalem wczesniej - nalezy poszukac tloka od WSK 150. Moze AL-mot? a moze Wilmat w Toruniu (plac św Katarzyny)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) wspominal to ten cylinder jest od WSK 150 wiec tlok jest wiekszej srednicy. Ten cylinder nie jest od -W-F-M-ki 150 tylko to jest zwykła pojemność 125!!! http://www.allegro.pl/item118737509_glowica_shl_wfm_wsk.htmlTo jest gówca od -W-F-M-ki 150. Była montowana również w innych polskich motorach (WSK, SHL) http://www.allegro.pl/item119720032_wfm_15...a_konesera.htmlA tu masz cały silnik 150ccm. WIęc możesz cobie porównać. Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.