Skocz do zawartości

WFM S34


dankowal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak, ja tez na takim jezdzilem, ale jak dankowal wspominal to ten cylinder jest od WSK 150 wiec tlok jest wiekszej srednicy. Poza tym cylinder jest taki sam jak w silniku S-34 o pojemnosci 125 ccm. A wiec jak pisalem wczesniej - nalezy poszukac tloka od WSK 150. Moze AL-mot? a moze Wilmat w Toruniu (plac św Katarzyny)?

 

 

Nic nie wspominałem ze to cylinder od WSK 105. Podałem tylko link allegro gdzie ktoś sprzedaje cudo i sam nie wie do czego to jest i jakiej pojemności, ale w opisie podał, że niby to jest 150. Stąd to całe zamieszanie i różne wskazówki. Poprosiłem wystawiającego o kilka fotek i wymiar cylindra. Jak coś będę miał to napisze i wtedy będę pytał o następne instrukcje. :buttrock:

Poza tym wymiar starego oryginalnego cylindra to 52mm, więc ani za mały, ani za duży, a w sam raz :icon_twisted: Dlatego pytałem czy można zamontować tłok od WSKi. Dzięki dla m67 za zrozumienie tematu.

 

Szukam dalej.

 

Dzięki za porady.

Edytowane przez dankowal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gacek co Ty opowiadsz, jak do głowica do S34. Miłem oryginalną WFM z silnikiem S34 o pojemności 125ccm i na pewno nie miała takiej głowicy jak podajesz w linku.

 

Czekaj czekaj coś się pomieszało. Jeszcze raz. Pierwszy link co podałem pokazuje głowce od silnika 150. Ja się nie pomyliłem to kolega troche źle odczytał mój post. Najpierw link a potem do niego treść nie na odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Więc sprawa się ma tak: udało mi się zakupić nówke - blaszke cylinder (ze starych zapasów) do silnika S34. Cieszyłem się jak dziecko. Niestety w przesyłce utrącili mi żeberka. Zwracam się zapytaniem, czy można to jakoś zespawać? Choć obawiam się, że to raczej niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam, ponoć było wypuszczonych na polski rynek kilka WFM 150!!Czy to prawda?Jak to wyglądało?Miało silnik od OSY, WSK, SHL? Czy jakiś całkiem inny?Wiem że 150ccm, 1963 rok prod i że nie było tego dużo.Poproszę o jakąkolwiek literaturę na temat tego moto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie, to był dość krótki epizod warszawskiej fabryki. Była to -W-F-M-ka M06U. Podejrzewam, że motor miał taki siam silnik jak pierwsze modele WSKi czy też SHLki (150 ccm) ale napewno nie Osy. Troszeczke różnił sie od zwykłej WFMki, po za silnikiem miał pełną osłone łańcucha (tak jak w SHLce) oraz przednie koła w formie bębnów nie ja tradycyjnie piasty. Prawdę powiedziawszy to bardzo mało jest literatury na temat tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...