dankowal Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) tak, ja tez na takim jezdzilem, ale jak dankowal wspominal to ten cylinder jest od WSK 150 wiec tlok jest wiekszej srednicy. Poza tym cylinder jest taki sam jak w silniku S-34 o pojemnosci 125 ccm. A wiec jak pisalem wczesniej - nalezy poszukac tloka od WSK 150. Moze AL-mot? a moze Wilmat w Toruniu (plac św Katarzyny)? Nic nie wspominałem ze to cylinder od WSK 105. Podałem tylko link allegro gdzie ktoś sprzedaje cudo i sam nie wie do czego to jest i jakiej pojemności, ale w opisie podał, że niby to jest 150. Stąd to całe zamieszanie i różne wskazówki. Poprosiłem wystawiającego o kilka fotek i wymiar cylindra. Jak coś będę miał to napisze i wtedy będę pytał o następne instrukcje. :buttrock: Poza tym wymiar starego oryginalnego cylindra to 52mm, więc ani za mały, ani za duży, a w sam raz :icon_twisted: Dlatego pytałem czy można zamontować tłok od WSKi. Dzięki dla m67 za zrozumienie tematu. Szukam dalej. Dzięki za porady. Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez dankowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Hmm.. Ale ty pytales czy mozna zalozyc cylinder i glowice a nie tlok.. Teraz to juz ja nie nie rozumiem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Gacek co Ty opowiadsz, jak do głowica do S34. Miłem oryginalną WFM z silnikiem S34 o pojemności 125ccm i na pewno nie miała takiej głowicy jak podajesz w linku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 bo silniki 150 mialy 2 typy glowic-taka z "normalnymi" zeberkami oraz taka wlasnie "ponacinana w poprzek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 A to ciekawe, dobrze wedzieć. Ja widać człek całe życe się doszkala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Gacek co Ty opowiadsz, jak do głowica do S34. Miłem oryginalną WFM z silnikiem S34 o pojemności 125ccm i na pewno nie miała takiej głowicy jak podajesz w linku. Czekaj czekaj coś się pomieszało. Jeszcze raz. Pierwszy link co podałem pokazuje głowce od silnika 150. Ja się nie pomyliłem to kolega troche źle odczytał mój post. Najpierw link a potem do niego treść nie na odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dankowal Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Więc sprawa się ma tak: udało mi się zakupić nówke - blaszke cylinder (ze starych zapasów) do silnika S34. Cieszyłem się jak dziecko. Niestety w przesyłce utrącili mi żeberka. Zwracam się zapytaniem, czy można to jakoś zespawać? Choć obawiam się, że to raczej niemożliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 http://www.motoweteranbazar.pl/index.php?show=58 To tylko przykład w dobrym warsztacie spawalniczym zrobią Ci to na cacy żaden problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati88bandit Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Witam, ponoć było wypuszczonych na polski rynek kilka WFM 150!!Czy to prawda?Jak to wyglądało?Miało silnik od OSY, WSK, SHL? Czy jakiś całkiem inny?Wiem że 150ccm, 1963 rok prod i że nie było tego dużo.Poproszę o jakąkolwiek literaturę na temat tego moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Tak dokładnie, to był dość krótki epizod warszawskiej fabryki. Była to -W-F-M-ka M06U. Podejrzewam, że motor miał taki siam silnik jak pierwsze modele WSKi czy też SHLki (150 ccm) ale napewno nie Osy. Troszeczke różnił sie od zwykłej WFMki, po za silnikiem miał pełną osłone łańcucha (tak jak w SHLce) oraz przednie koła w formie bębnów nie ja tradycyjnie piasty. Prawdę powiedziawszy to bardzo mało jest literatury na temat tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati88bandit Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 no to skoro sprzęcik jest wyjątkowy to chyba warto go odnowić, jeszcze go nie widziałem ale jak już go kupię to wyslę fotki przed i po remoncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.