harnas Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 i co tu teraz robić, człwiek wybiera pożądną maszyne bo lubi, chce czuć moc moto pod tyłkiem bierze sobie royala 1300, i myśli ze ze nikt mu nie podskoczy hahaha. a tu po przeczytaniu w sierpniowym motocyklu dowiaduję sie o bestiach które moje 1300 zjadają na śniadanie. tj: suzuki M 1800 R: 1783 pojemności i 125KM, HD night rod 1131 pojemności i 120KM, no i ukryty smok przyczajony tygrys triumph rocket III pojemność to tylko 2294 a mustangów mo zaledwie 140, i co tu dalej czynić????!!! chciałbym usłyczeć wasze opinie o tych sprzętach, i który powinien być na piedestale tej stawki :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zapomniales jeszcze o VN 2000 pojemnosc 2053 moc 110 moment obrotowy 200Nm i to wszystko z dwoch cylindrow :biggrin: :biggrin: i jest to prawdziwy power cruiser mam o nim najlepsze zdanie i nie dlatego ze go mam ale naprawde taki jest :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Zapomniales jeszcze o VN 2000 pojemnosc 2053 moc 110 moment obrotowy 200Nm i to wszystko z dwoch cylindrow :crossy: :biggrin: i jest to prawdziwy power cruiser mam o nim najlepsze zdanie i nie dlatego ze go mam ale naprawde taki jest :crossy: Każda pliszka swój ogonek chwali... :wink: A na najwyższym podium wśród powercruiserów stoi oczywiście BHC-3 502. :cool: 502 koników567 momentu. Vulcan 2000 to przy nim młodsza siostra... :biggrin: Szacuneczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Tak ale moze porozmawiamy o seryjnych a nie o amerykanckich wydumkach w stylu Hoss-Bossa a jest tesz moto zrobione na silniku rakietowym czy to tez uwsgledniac :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Tak ale moze porozmawiamy o seryjnych a nie o amerykanckich wydumkach w stylu Hoss-Bossa a jest tesz moto zrobione na silniku rakietowym czy to tez uwsgledniac :biggrin:O Y2K chodzi? :crossy: Wracając do seryjnych motocykli to triumph rocket III pod względem piękna wewnętrznego (osiągi) jest moim faworytem :biggrin: ale jeśli biorąc pod uwagę piękno zewnętrzne motocykla to kawasaki vn 2000 osobiście najbardziej mi się podoba :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Oto to Y2K :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 boss hoss a nie hoss boss :crossy: ma silnik od corvettya jest jeszcze Y2K z turbina od helikoptera :biggrin:a co do sprzetow to vtx 1800 jeszcze ale nie kazdemu sie to podoba tak jak inne z tych wymienionych,na rynek amerykanski jest robiony vn 2000 classic, wyglada jak vn 1600 tylko ma 2 litry, to jest fajny sprzet, jednak szkoda ze ma pas zebaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 (edytowane) Tak ale moze porozmawiamy o seryjnych a nie o amerykanckich wydumkach w stylu Hoss-Bossa a jest tesz moto zrobione na silniku rakietowym czy to tez uwsgledniac :biggrin: Chwila chwila Draco :crossy:, nie denerwuj się, fajny ten twój Vulcan jest, dałeś się podpuścić :biggrin: Natomiast co do BossHossa to on jest - jak najbardziej - seryjnie produkowanym motocyklem.Oczywiście nie ma tej ilości egzemplarzy co dominujący producenci, ale z drugiej strony jego historia to tak naprawdę kilkanaście lat, a radzi sobie całkiem nieźle. Raczej nie chciałbym nim jeździć bo moje 176 cm wzrostu to całkiem mało jak mi się wydaje, natomiast jeśli chodzi o jego moc to zdecydowanie mi zaimponowało to, co przeczytałem w jakimś teście, mianowicie:Jedziesz BossHossem z prędkością 70 km/h, odkręcasz manetkę gazu i z chwilą gdy kończysz przekręcanie manetki, jedziesz już 120 km/h :crossy: Strasznie mi się to spodobało. Żwawe bydlę. Edytowane 7 Sierpnia 2006 przez Mikosław Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 (edytowane) Stan czy BossHoss Czy HossBoss wszyscy wiedza o co chodzi a Y2K masz racje jest to turbina helikoptera moj blad :crossy: Jest taki speede bo ma tylko jeden bieg a co do seryjnosci to niezabardzo jest robiony na zamowienie pod klijeta Edytowane 7 Sierpnia 2006 przez DRACO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 nie chcialem byc zlosliwy z tym boss hossem teraz motorow jest wybor tak ze jak kogos tylko stac na takiego sprzeta to sobie wybierze taki jaki mu sie podobaa czy jak ktos kupuje taki motor to tam sugeruje sie moca, wydaje mi sie ze przedewszystkim wyglad, bo moc to maja ale scigacze :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Tu masz racje z moca w powercruiserach raczej chodzi o moment obrotowy bo to robi najwieksza zabawe jak na swiatlach wyrywasz przed plastikiem no ale dalej to inna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harnas Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 no właśnie STAN masz racje nie chodzi tu tylko o moc ale o gabaryty czy kształt, fakt moc w takich maszynach jest wielka ale liczy sie pozycja za sterami. podałem te trzy maszyny bo nie miałem ich pod sobą i doświadczenie jest "0"-we a po przeczytaniu informacji na temat tych sprzętów chciało by sie dosiąść każdego ale cóż to tylko pomażyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 nie marudzmasz dobry sprzet wsiadaj i jedz :icon_mrgreen: co do intrudera to wyglada jak duzy skuter, albo motor batmana - byla dyskusja o nim wczesniej triumph - ladny ale to nie japonia, no i 3 garki to juz nie ten odgloshd - ... placisz za marke , rozwiazania techniczne nie powalaja , lepsze sa japonskie sprzety, pozatym jest brzydki :cool: vn 2000 to jest fajna rzecz, szkoda ze nie wal kardana tylko pasek ale ogolnie dobry sprzet jak tylko komus sie podoba, bo jest dosc nowoczesny z przodu vtx 1800 tez piekna sprawa ale kwestia gustu mi sie osobiscie nie podoba yamaha 1900 midnight kalafior czy cos tam :icon_mrgreen: ciekawa ale nie powala i w sumie to wole juz kawe :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Miałem to szczęście pojeździć Triumphem Rocketem. To naprawdę ciągnie niesamowicie. Prowadzi się ekstra (jak na gabaryty). Jedyny mankament - ten klang - jednak te trzy cylindry nie powodują gęsiej skórki jak np przywalenie na gaz w VTX na pustych wydechach. Co do VTX - oryginał faktycznie wyglądem nie powala na nogi ale za to odpał jest niesamowity - choć jazda zaczyna sie przy oponie 250 z tyłu kiedy to przestaje zrywać przyczepność przy każdym dodaniu gazu. V-Rod ma wg mnie 2 wady - małe to i tak naprawdę mało Harleya w tym Harleyu ale zapewne jeździ sie nieżle - nie miałęm okazji. Intruder mi się nie podoba - jakiś taki plastikowy się wydaje. Co do VN 2000 - podoba mi się silnik - co do lampy przedniej - pominę milczeniem no i troszkę dużo kg jak na moje możliwości a wspomniana Yamaha - lubię cruisery ale ten jest wyjątkowo brzydki (jak na mój gust - nie wiem czemu nie pozostali przy ładnym Wild Starze). A Boss Hoss - jak ktoś jest motocyklista knajpowy i wyrywacz blondynek (nic nie mam do tych wartościowych przedstawicielek) to polecam - do innych celów się niebardzo nadaje. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Linia powercruiserów mi osobiście sie nie podoba , a co do moich preferencji to zdecydowanie Yamahy , VTX i pastiki za taka kasę to porażka , a w kawie podoba mi sie jedynie pojemność ,aczkolwiek 100 kucyków z dwóch litrów to żenada ,VTX ma to z 1800 ,Suzi nawet o 25 wiecej ,a Yamaha z 1300. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.