Gość Lukass Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Witam! Kilka dni temu musiałem wymienić sprzęgło rozrusznika, wymieniłem i pięknie działa, ale w dodatku padł mi akumulator, jutro będzie nowy. Przy okazji umyłem filtry stożkowe na gaźnikach, niestety, poprzedni własciciel chciał miec wiecej mocy... Orygnalnych filtrów nie mam - szkoda :( Umyłem je i nasączyłem. Odpaliłem moto po tych opreacjach, a tu silnik nie trzyma wolnych obrotów, brak biegu jałowego, ych! A przyznam się, ze nic nie kręciłem przy gaźnikach. Co jest przyczyna tego, może ktoś z Was ma jakis pomysł? Może to, że wcześniej filtry były brudne, a teraz czysciutkie? Jakoś mi nic do głowy nie przychodzi. Wcześniej silnik pracował ładnie, a teraz lipa, a niechce za bardzo kręcić przy gaźnikach, chyba, że musowo.. Proszę o jakieś sugestie. Kawa EN450LTD 85 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 a nasączyłeś te filtry stożkowe specjalnym olejkiem ?? suchy filtr ma jeszcze lzejszy przepływ ,do tego nie zatrzymuje pyłków,nie stawia oporów powietrza wiec moze dlatego nie trzyma Ci wolnych obrotów . pzdr seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Tak, filtry są nasączone. Po ich wyjęciu stwierdziłem że są strasznie uświnione. Teraz są czysciutkie i nasączne specjalnym preparatem. Chyba jednak trzeba będzie zadziałac pokrętłem od wolnych obrotów (niechetie). A moze jakieś inne pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 moze problem w tym ze teraz sa czyste i dostaje za duzo powietrzaa na ssaniu trzyma obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Działanie pokrętłem wolnych obrotów zapewne pomoże. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Niekoniecznie.Daj mu ociupinke ssania jak juz chodzi na tych wolnych, jezeli sie ustabilizuje tzn ze paradoksalnie brudne filtry zapewnialy mu wlasciwy przeplyw.Postaral bym sie o oryginalna puche z filtrem i krocce - stozki wymagaja dosc sporo pracy aby przeregulowac pod nie gazniki.Samo podwyzszenie obrotow centralna sruba nic nie da - chodzi o prawidlowy sklad mieszanki na wolnych a nie wolnych na poziomie 2 tys obr. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazybiker_ Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Kumpel mial identyczny problem tylko w aucie, w Oplu Kadecie D 82' , filtr powietrza ladnych pare lat nie wymieniany ( jak go wyjmowal to sie z niego piach sypal)- no to wymienil - i autko stracilo wolne.....poprzedni wlasciciel sie przyznal ze przez 8 lat eksploatacji filtra nie wymienil, bo poco dokladac do starego wozu....noz sie w kieszeni otwiera jak sie slyszy takie rzeczy, a duzo ludzi jezdzacych na moto tez tak postepuje - nie wymieniam bo to stary motor jest.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.