Arti33 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Witam,Chętnie nawiążę kontakt z bikerami śmigającymi na FJ-cie , mam kilka serwisówek więc chętnie się podzielę , po za tym myślę że warto wymienić się informacjami itp... Pozdarwiam i do zobaczenia na szlaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkutnik Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Witam kolegę.Fj to zajefajne moto. PozdrawiamSzkutnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti33 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Witam,Chętnie nawiążę kontakt z bikerami śmigającymi na FJ-cie , mam kilka serwisówek więc chętnie się podzielę , po za tym myślę że warto wymienić się informacjami itp... Pozdarwiam i do zobaczenia na szlaku Witam, widzę że również śmigasz FJ-ką , bardzo chętnie pogadam o tym "co w silniku piszczy" sam posiadam ją od niedawna więc trudno mi się na razie na jej temat wypowiadać - po za tym że jest niesamowicie komfortowa. Jeśli masz jakieś uwagi lub porady dotyczące użytkowania to chętnie się z nimi zapoznam pozdrawiamArtigg 7724401 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolaxxx Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Witaj rowniez jezdze od niedawna na fj-cie i jest super mam pytanko czy masz serwisowke ale po polskubo ja nasciagalem przez emule mam kilka od podstaw ale po niemiecku i angielsku a srednio znam jezyki natomiast jak ja kupilem to mialem problem z odpaleniem zimnego silnika ale dalem do serwisu jutro ja odbieram i mam nadzieje ze bedzie ok mysle ze to byly gazniki kwestia regulacji POzdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti33 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Witaj rowniez jezdze od niedawna na fj-cie i jest super mam pytanko czy masz serwisowke ale po polskubo ja nasciagalem przez emule mam kilka od podstaw ale po niemiecku i angielsku a srednio znam jezyki natomiast jak ja kupilem to mialem problem z odpaleniem zimnego silnika ale dalem do serwisu jutro ja odbieram i mam nadzieje ze bedzie ok mysle ze to byly gazniki kwestia regulacji POzdro. mam tylko angielską serwisówkę ściąganą z emulka - napisz co robiłeś w serwisie i ile cie skasowali - moja maszyna pali bez zarzutu nawet po całej nocy na deszczu ale mam wrażenie że zawory za bardzo słychać a i z moim słuchem to coś w silniku się dzieje tylko nie wiem czy to rozrząd czy sprzęgło ale coś lkekko szumipozdrawiamarti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkutnik Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Pewnikiem kosz sprzęgłowy, ale to standart. Należy się przyzwyczaić.A tak z ciekawości to ile wasze sprzęta pobierają paliwa bo moja spala tyle ile jej wleje ale średnio to wychodzi ok. 7,5l na 100 km.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti33 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 mam tylko angielską serwisówkę ściąganą z emulka - napisz co robiłeś w serwisie i ile cie skasowali - moja maszyna pali bez zarzutu nawet po całej nocy na deszczu ale mam wrażenie że zawory za bardzo słychać a i z moim słuchem to coś w silniku się dzieje tylko nie wiem czy to rozrząd czy sprzęgło ale coś lkekko szumipozdrawiamartiJa was zaskoczę - moja pali średnio 5l na trasie - śmigam często do Szczecina (300 km) i dolewam 15 literków , ale fakt faktem że nie latam szybciej jak 120 - za bardzo mi wieje a mam szybę standardową i 190 wzrostu - po za tym mogę się o niej wypowiadać w samych superlatywach , japońce zrobili kawał porządnej maszyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peefjot Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Ja was zaskoczę - moja pali średnio 5l na trasie - śmigam często do Szczecina (300 km) i dolewam 15 literków , ale fakt faktem że nie latam szybciej jak 120 - za bardzo mi wieje a mam szybę standardową i 190 wzrostu - po za tym mogę się o niej wypowiadać w samych superlatywach , japońce zrobili kawał porządnej maszyny Już nie mam FJ-y. Została mi po niej ksywka i bardzo dobra opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AROFJ Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Witam. FJut to fajny kawał TIRa :banghead: i do tego ekonomiczny turysta. Moja FJ pochodzi od Szwajcarów, jest z '88 i ma nabite ponad 70ooo km. Jestem jej pierwszym uszyszkodnikiem w PL od maja 2006 i zrobilem nia 6500km. Średnie spalanie jakie zanotowałem na trasie to 5,3l/100km - jazda we dwie osoby. Pedkości stałe z jakimi jezdze, oscylują między 120 a 130kmph - po powyzej, musze uwazac, zeby mi pasazerki nie zdmuchnelo. Po mieście FJutem raczej nie latam, a jak już się zapuszcze, to chleje mi od 6,5l w górę w zależności od mojego humoru i sposobu jazdy. FJut prowadzi się bardzo dobrze, a jeszcze lepiej, gdy świadomie korzysta sie z przeciwskrętu (counterstering). Dla mnie prawdziwy motocykl, to taki, do którego mocy podchodzę z szacunkiem i którego nie dam rady sam podnieść, kiedy się przewróci :biggrin: Taka właśnie jest FJ 1200. Nastepny sezon też zostaje ze mną. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 którego nie dam rady sam podnieść, kiedy się przewróci stary nie pękaj, po wywrotce(o ile jest się całym) masz tyle adrenaliny, że podnosisz to jedną ręką :icon_mrgreen:wiem bo już to przerabiałem 2 tygodnie temu, najwiekszy problem wtedy to zalewające się gaźniki, które nie bardzo chcą działać normalnie.. poza tym musze kupić inne lepsze gaźniki bo moich coś nie idzie wyregulować dlatego tez spalanie wychodzi ok 7,5 w góre Pozdrawiam Joe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AROFJ Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 stary nie pękaj, po wywrotce(o ile jest się całym) masz tyle adrenaliny, że podnosisz to jedną ręką :) No nie, bez przesady, podczas jazdy to ja sie nie wywracam :icon_mrgreen: , a przynajmniej nie zdalyzlo mi sie. Chodzi mi o takie akcje jak sie moto zostawi na kosie na miekkiej glebie. Jak wtedy oddale sie gdzies na chwile i kosa sie zapadnie, to moto leży. Mowiac o tym, ze nie dam rady podniesc swojego potwora, chcialem wyrazic swoj entuazjazm do tego typu (tzn. cieżkich) motocykli - jezeli moto dalbym rady podniesc sam, to znaczylo by, ze moto jest do dupy :icon_mrgreen: . Po za tym FJ to nie pierwszy moj motocykl. Co do spalania, to napisz lepiej :- kiedy filtr powietrza byl zmieniany, albo w jakim stanie zasyfienia jest ten, ktory masz teraz?- jak swiece sprzet opala (jaki kolor) ?- czy czysciles gaziory ?- jakie masz zalozone dysze glowne?- czym krecisz w gaznikach, ze mowisz iz nie da sie ich ustawic ?- ile FJta ma przejechanych km - nie tylko wg licznika, ale wg Ciebie na podstawie stanu ogólnego?Ponadto:- jak szerokiego masz kapcia z tyłu?- jakie masz przelozenie, tzn. ile zebow maja kolka lancuchowe napędu - czy poprzedni wlasciciel nie zmienial tylnej zebatki na wieksza (do gumowania np.)?- jaki masz Vmax, sprawdzales?- jaka masz wersje motocykla - czy otwarta, czy zdlawiona? Jak umiesz odpowiedziec na te pytania, to moze cos sie uda wykombinowac. Aha i jeszcze jedno : FJta bedzie brala mało zupy (oleju tez :cool: ) jezeli podczas jazdy nie bedziesz przekraczał 5000rpm i - co chyba oczywiste - nie bedziesz traktowal gazu zero-jedynkowo. Wtedy z dobrym sprzetem jestes w stanie spokojnie zmiescic sie w 5,5l/100km na trasie. W miescie odpowiednio wiecej. W jakich warunkach (miasto/trasa) przy jakich predkosciach i na jakim odcinku (na ilu km?) mierzyles spalanie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enemy Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Witam serdecznie. Już od paru miesięcy interesuję się FJ-tką, w styczniu będę miał kasę, więc prawdopodobnie będę kupował FJ1200. Interesuje mnie wyłącznie jazda turystyczna z drugą osobą i bagażem. Już wiem że FJotka sobie poradzi bezproblemowo (wielki silnik). Mam parę pytań natury technicznej. Jeździłem już FJotką, ale i tak mam pytania.... Nie odpowiem sobie na nie po paru jadach, mianowicie, jakie jest spalanie w dwie osoby w trasie... przy przelotowej prędkości 150km/h, chodzi mi o rocznik 1993 gdzie już zostały zażegnane nieprzyjemne wibracje przekazywane z silnika na ramę, oraz interesuje mnie model z ABS, czy ten system się sprawdza w tym motocyklu, czy może nie warto dopłacać i lepiej bez ABS? Wiem że odgłosy sprzęgła to normalna sprawa bo wszędzie piszą o tym sprzęgle, a i też jaką bym nie widział to każda ma ten odgłos sprzęgła.Chcę też się zapytać czy ktoś z was już schodził na kolano w zakrętach.... czy przy tej "krowie" jest to w ogóle możliwe? Jeździłem nią ale z racji nie mojego sprzętu nie próbowałem... (możliwość gleby.....). I był bym bardzo wdzięczny za każdą informację ważna dla turysty który chce nabyć ten motocykl... wiem że wysokie przebiegi nie są Jej straszne... Proszę pisać coś czego nie wymieniłem a przyda mi się w wyborze sprzętu... ( zastanawiam się jeszcze nad CBR 1100F oraz GSX r1100 w cenie do 7k) maszyna do turystyki daleko dystansowej. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadMax997 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Witam wszystkich użytkowników FJek. Ja swoją śmigam chyba z 5 lat, w międzyczasie były inne ale z moją jami nie mogę się rozstać. :flesje: Jak już któryś z kolegów zauważył jej przywary, ja na swoją mówię autobus :) Mam z tyłu o rozmiar mniejszą zębatkę co zaowocowało spalaniem 6,5 do 7 l/100 km z prędkościami 150- 180 w dwie osoby (na autostradach oczywiście :icon_mrgreen: ) Czy na kolanko da się zejść to nie wiem, na pewno jak zwalasz dupę z siodła na winklu to podnóżki w trymiga się składają więc trzeba być na to przygotowanym że stopa na czarnym ląduje. Trzeba uważaś w szybkich przeciwnych łukach, bo jak złożysz sięw jeden to potem ciężko jest podnieść sprzęta i położyć w 2 (no 600 to ot nie jest :buttrock: ) Stalowy oplot bardzo poprawia heble " zastanawiam się jeszcze nad CBR 1100F oraz GSX r1100 w cenie do 7k) maszyna do turystyki daleko dystansowej"Jeździłem CBRką i uważam, żę Jami sięlepiej prowadzi i jest spokojniejsza, jak byś chciał pozap...ć to CBR bardziej siędo tego nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Co do spalania, to napisz lepiej :- kiedy filtr powietrza byl zmieniany, albo w jakim stanie zasyfienia jest ten, ktory masz teraz?- jak swiece sprzet opala (jaki kolor) ?- czy czysciles gaziory ?- jakie masz zalozone dysze glowne?- czym krecisz w gaznikach, ze mowisz iz nie da sie ich ustawic ?- ile FJta ma przejechanych km - nie tylko wg licznika, ale wg Ciebie na podstawie stanu ogólnego?Ponadto:- jak szerokiego masz kapcia z tyłu?- jakie masz przelozenie, tzn. ile zebow maja kolka lancuchowe napędu - czy poprzedni wlasciciel nie zmienial tylnej zebatki na wieksza (do gumowania np.)?- jaki masz Vmax, sprawdzales?- jaka masz wersje motocykla - czy otwarta, czy zdlawiona? Jak umiesz odpowiedziec na te pytania, to moze cos sie uda wykombinowac. W jakich warunkach (miasto/trasa) przy jakich predkosciach i na jakim odcinku (na ilu km?) mierzyles spalanie?filtr oraz świece są nowe, pali na dotyk, kolor świec raczej czarny(przy mocnejszych przegazówkach kopci na czarno-bogata mieszanka),gaźniki byly czyszczone i regulowane 2 razy(przez ludzi bardziej obeznanych), dysze prawdopodobnie oryginalne jak również zębatki napedowe, przejechane jest okolo 47tys (rocznik '90) ale wydaje mi się, że w rzeczywistości ma okolo 100 tys( poprzedni łancuch rozrządu już nie był oryginalny), oponka z tyłu 150, Vmax nieznany,wersja również, spalanie mierzone w cyklu miesznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Jezeli koppci na czarno to z wiedza tych ludzi co ja poprzednio regulowali nie bylo najlepiej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.