Bacher Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Rozwiercić gaźnik to nie problem, tylko kłopoty będą z zapłonem bo strasznie opornie idzie mi jego regulacja (mam elektronika) - posowało by znaleźć jakiś dobry wersztat i oddać go do regulacji...tylko gdzie :lalag: Jeśli możesz to opisz mi krok po kroku jak ustawić zapłon bo w książce to jakoś nie zbyt jasno napisali :) Z góry dziękuję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Bacher, ja elektronika jeszcze nie ustawiałem, więc nie wiem ;/. Zresztą lepiej, niż w książce bym ci tego nie wytłumaczył, więc kieruj się z tym do jakiegoś znawcy :lalag:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 1. Za ile by nie był, jeśli ma dwa kanały i nie ma membrany, to wiele nie zdziałasz, o 9 KM nawet nie będę się wypowiadał. (Wykres z "hamowni" narysowany w paint' cie. :lalag: )2. Na dwóch kanałach i to takich wąskich, żeby cokolwiek poprawić byłaby potrzebna hamownia, bo różnicy 0, 1 KM raczej nie wyczujesz przerabiając.3. Rozwiercić gaźnik (ale kruciec musi także mieć taką średnicę), skrócić kolanko, czy założyć korki na pewno nie zaszkodzi, rewelacji zaś nie będzie wielkiej.4. Co do zapłonu jeśli ustawiony masz "książkowo", to jedynie wyprowadź sobie wzór przeliczający ruch tłoka na stopnie obrotu wałem (niezbędna znajomość długości korbowodu) i po problemie z opóźnianiem/ przyśpieszaniem. Zresztą wzór bardzo przydatny przy zmianie czasów otwarcia okien w cylindrze.5. Co do otworów w tłumiku, to średnio rozumiem. Po co, skoro nawet 70 ccm lata na tym samym. Czyżby "tjuninkowy" cylinder wymagał "tjuninkowego" wydechu? Mowa o tym znanym głównie z allegro. :) Co do tematu:1. 70 ccm wytrzyma wał standardowy. Oczywiście w dobrym stanie, więc regeneruj.2. 60 ccm daruj sobie. Najgorszy syf. Swojego też nie rozwiercaj- pogarsza osiągi i nie ma już miejsca na szlify, czyli jednorazówka. Wszystkie 60 ccm (także te z "tjuninkowymi" tłumikami) brałem swoim 50 bez przeróbek.3. Do 70 ccm trzeba rozwiercać kartery, ale wydaje mi się, że jest to opłacalne. Sprzedasz drożej niż 50 ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 5. Co do otworów w tłumiku, to średnio rozumiem. Po co, skoro nawet 70 ccm lata na tym samym. Czyżby "tjuninkowy" cylinder wymagał "tjuninkowego" wydechu? Mowa o tym znanym głównie z allegro. :lalag: No więc przecież napisałem, że nie wiem, bo wiem, że na pewno w kilkukanałowcach trzeba dostroić tłumik (no i skrócić kolanko, o czym oczywiście zapomniałem :)). Te cylindry "9KM" tyle mocy na pewno nie dają, ale na pewno są lepsze od tych zwykłych 60-tek. Są one nawet sprzedawane w Niemczech na licencji RZT i sa bardzo chwalone, więc nie może to być żaden shit... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 (edytowane) 1. RZT sprzedaje nie tylko części podnoszące osiągi, ale i standardowe (w tym wypadku powiększona jedynie pojemność przez zwiększenie średnicy), więc jestem w stanie uwierzyć w tą licencję. Szkoda tylko, że daje on tyle co gaźnik bing :icon_rolleyes: , a nawet mniej, bo spalanie nie spadnie, a osiągi nie podniosą się nawet minimalnie. :) (Skąd ta moda? Za tyle co kosztuje bing można kupić coś ze średnicą ~ 20 mm. Np. jakiegoś Amal' a.) Ciekawe, czy pomyśleli przynajmniej o skorygowaniu kanałów przelotowych? (Po rozwierceniu obniżają się- co potęguje obniżenie obrotów maksymalnych, gdyż są skierowane pod kątem w górę. )2. Domową metodą nawet tworząc komorę rozprężną np. zsuwaną, zbyt dokładnie nie da się dostroić. Tak można robić z furą, np. 250 ccm, ale nie 50 ccm. Tu sprawdzą się jedynie gotowe rozwiązania. Edytowane 2 Sierpnia 2006 przez Qvertz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Ale nie rozumiesz, że ten "9KM" różni się od tego zwykłego s60? On ma kruciec ssący 19mm (dlatego najlepiej jest tez mieć gaźnik 19mm). Oprócz tego ma jeszcze podniesione okna, zastosowany jest mniejszy tłok (zmieniony rozrząd) i ma specjalnie splanowaną głowicę. Piszę to na podstawie wypowiedzi użytkownika tego cylindra, który później miał 70ccm 4 płuki i twierdzi, że lepiej kupić tą 60-tkę, niż kilkukanałowca robionego w Polsce (oczywiście nie mowa tu o tych niemieckich z RZT). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Widziałeś, jeździłeś? Mój kumpel ma taki i mogę każdego zapewnić, że jest to nic nie warty szajs. Kanały przelotowe optycznie wydają się nawet węższe, za to wydechowy jest ogromny. Osiągi gorsze niż mój standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Widziałeś, jeździłeś? Mój kumpel ma taki i mogę każdego zapewnić, że jest to nic nie warty szajs. Kanały przelotowe optycznie wydają się nawet węższe, za to wydechowy jest ogromny. Osiągi gorsze niż mój standard.Nie widziałem, nie jeździłem, ale znam opinie użytkowników, którzy mają te cylindry. A czy twój kumpel ma właśnie zrobione to, co napisałem w poprzednich postach? Jak chcesz, to mogę ci wysłać na pw adres forum, gdzie masz to opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 (edytowane) Ja miałem taki i jest lepszy od kilku kanałowca bez problemu z gazu szedł na koło v-max 95,poprostu niektórzy nieumieją dobrze zestroić silnika Edytowane 2 Sierpnia 2006 przez gutek_rapier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 łoł, ale ile koni miał ten Twój simson, powiedz mi jeszcze że z 2-3 biegu szedł z GAZU na koło, a pękne ze śmiechu, to co w tym momencie napisałeś jest totalną bzdurą prosze Ciebie, to takiego mbx tym simkiem oblatywałeś? i aprilie rs 50ccm tak w ogóle to jak tym sterowałeś 95km/h na 2 hu... bębnach stary gratuluje, może zostaniesz kaskaderem? hehe a co ile remontowałeś silnik? znam agenta który też tak gadał jeździł 3 dni i miesiąc naprawiał.. powodzonka batman spidermen i innym super bohaterom tych przepięknych bajek.. :(ps. nie lubie bajek bez smoków i krasnali... :/ <hahaha> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 No łożyska wstawiłem lepsze bo odrazu po remoncie na niemieckich łożyskach przejechałem moze z 1000km i były już duże luzy a co do dwóch chujowych bebnów to sie myslisz bo przy 40 przednie koło moge zablokować bez wiekszego wysiłku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 a jakie obroty uzyskiwal silnik na Tym cylindrze? tzn mausnerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 To niebył mausuner tylko ten cylinderek za 265 zł z agmotu na licencji RZT NA biegu jałowym osiągał ponad 9.5 tys bo do tylu tylko był obrotek.Miałem go i polecam go osoba które znają sie na regulacji i strojeniu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Że poszedł 95 to sie zgodze i co z tego jak po 2tys łorzyska na skrzyni szmelc a po dłuszym czasie kartery dokoncza żywota co do hamulcy to sa bardzo kiepskie przednie koło sie zalokuje ale stan bębnów musi być bdobry inaczej bedą słabe pomimo nowych szkek nie poleca jazdy simsonem z powyrzej 90km/h bo sie mozna od ziemi odarwać :( Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Teraz mam wstawione łożyska c4 60 zł sztuka takze spokojnie przejeżdze 15 tys kilometrów na hamulce nienarzekam bo mozna łatwo sie zatrzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.