Skocz do zawartości

Kawasaki 454 ltd


lucekg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Lukniij na schemat. Ten włącznik przy klamce można sobie podarować, szczególnie gdy jest kontrolka luzu.

Jeśli gaśnie przy ruszaniu to może fiksuje włącznik przy kosie ( nr 12 na rysunku side stand switch ), często jest zabrudzony albo może być uszkodzony. Też można go ominąć i uprościć instalację.

Kolory kabli są oznaczone w jęz. angielskim

 

ewentualnie świruje czujnik luzu w skrzyni

 

 

Z tego co widzę to jest włacznik przy podpórce ja takiego niemam tylko przy klamce dochodzą do niego 3 przewody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam

Mam takie zapytanie w sprawie sprzęgła a mianowicie w czasie jazdy gdy zmieniam biegi są odczuwalne szarpnięcia nie ma łagodnego włączenia biegu a jest mocny zryw na każdym biegu przy opuszczaniu cięgna wygląda to tak że przy wciśnięciu sprzęgła i zmiany biegu w czasie jazdy coś hamowało albo nie rozłączało i gdy spuszczam cięgno jest zryw może ktoś się spotkał z takim przypadkiem byłbym wdzięczny.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jesli masz sam silnik bez dekla to zblokuj zebatkę napedowa łańcucha, wbij bieg , wciśnij popychacz i spróbuj przekręcić koszem lub obserwuj tarcze i przkładki czy pracują delikatnie się rozchodząc . Problem jest taki że zazwyczaj sprzegło się ślizga a nie nie rozłaczą . Jeśl nie rozłącza to z powodu zastania albo usmażenia tarcz . Na pierwsze pomaga rozklejenie - wbijasz wyskoi bieg i na wciśnietym sprzęgle ruszasz tył przód , na drugie - wymiana sprzegła .

Jeśli masz całe moto to szybciej bedzie załozyć dekiel i osprzęt i sprawdzić to "po bożemu " .Jesli rozklejenie na wysokim biegu nie pomoże przy maksymalnych dostepnych ustawieniach regulacji to pozostaje przegląd całego kosza lub wymiana sprzęgła .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli do regulatora dochodzą 3 jednokolorowe przewody (z alternatora ) , czarny i czerwony (masa , + , kolory mogą się róznić) to podejdzie kazdy regulator, moze być z XJ600 , GS500 itp. który ma taki sam zestaw przewodów (funkcyjnie ).

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie,

jestem posiadaczem Suzuki GN 250, no i zamierzam zmienić maszynę na większą. Gienek jest z 1996r., dojeżdżam nim na uczelnię, zrobiłem już 9000km i w zasadzie jest bezawaryjny. Czy na taką samą niezawodność mogę liczyć w przypadku Kawasaki LTD 454? Namierzyłem ładny egzemplarz z 1986r., ale ten wiek mnie trochę przeraża. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam wszystkich.

Jestem posiadaczem kawasaki 454 LTD z 1986 roku w wersji amerykańskiej. W związku z tym mam dwa pytania:

Czy silnik w tym motorze jest przystosowany do spalania benzyny bezołowiowej?

Na ile kilometrów wystarcza rezerwa paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...