pancur Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Stawiał bym na ten przy podpórce Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Stawiał bym na ten przy podpórceDokładnie włącznik przy kosie , idź w tym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu11 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Myślę że chyba nie wyłącznik bo tak się dzieje tylko przy włączeniu biegu jeśli ten czyjnik jest wcisnięty cały czas wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu11 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Lukniij na schemat. Ten włącznik przy klamce można sobie podarować, szczególnie gdy jest kontrolka luzu.Jeśli gaśnie przy ruszaniu to może fiksuje włącznik przy kosie ( nr 12 na rysunku side stand switch ), często jest zabrudzony albo może być uszkodzony. Też można go ominąć i uprościć instalację. Kolory kabli są oznaczone w jęz. angielskim ewentualnie świruje czujnik luzu w skrzyni Z tego co widzę to jest włacznik przy podpórce ja takiego niemam tylko przy klamce dochodzą do niego 3 przewody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu11 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 WitamMam takie zapytanie w sprawie sprzęgła a mianowicie w czasie jazdy gdy zmieniam biegi są odczuwalne szarpnięcia nie ma łagodnego włączenia biegu a jest mocny zryw na każdym biegu przy opuszczaniu cięgna wygląda to tak że przy wciśnięciu sprzęgła i zmiany biegu w czasie jazdy coś hamowało albo nie rozłączało i gdy spuszczam cięgno jest zryw może ktoś się spotkał z takim przypadkiem byłbym wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu11 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 WitamJak sprawdzić czy sprzęgło się rozłącza przy ściągniętym deklu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu11 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 WitamJak sprawdzić czy sprzęgło się rozłącza przy ściągniętym deklu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Jesli masz sam silnik bez dekla to zblokuj zebatkę napedowa łańcucha, wbij bieg , wciśnij popychacz i spróbuj przekręcić koszem lub obserwuj tarcze i przkładki czy pracują delikatnie się rozchodząc . Problem jest taki że zazwyczaj sprzegło się ślizga a nie nie rozłaczą . Jeśl nie rozłącza to z powodu zastania albo usmażenia tarcz . Na pierwsze pomaga rozklejenie - wbijasz wyskoi bieg i na wciśnietym sprzęgle ruszasz tył przód , na drugie - wymiana sprzegła .Jeśli masz całe moto to szybciej bedzie załozyć dekiel i osprzęt i sprawdzić to "po bożemu " .Jesli rozklejenie na wysokim biegu nie pomoże przy maksymalnych dostepnych ustawieniach regulacji to pozostaje przegląd całego kosza lub wymiana sprzęgła . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisu18k Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Siemka . mam pytanie czy istnieje jakiś zamiennik regulatora napięcia ? jedyne jakie znalazłem to te na allegro ale trochę kosztują 370 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Jeśli do regulatora dochodzą 3 jednokolorowe przewody (z alternatora ) , czarny i czerwony (masa , + , kolory mogą się róznić) to podejdzie kazdy regulator, moze być z XJ600 , GS500 itp. który ma taki sam zestaw przewodów (funkcyjnie ). Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
offtopic210 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Witajcie,jestem posiadaczem Suzuki GN 250, no i zamierzam zmienić maszynę na większą. Gienek jest z 1996r., dojeżdżam nim na uczelnię, zrobiłem już 9000km i w zasadzie jest bezawaryjny. Czy na taką samą niezawodność mogę liczyć w przypadku Kawasaki LTD 454? Namierzyłem ładny egzemplarz z 1986r., ale ten wiek mnie trochę przeraża. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr130872 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Witam wszystkich.Jestem posiadaczem kawasaki 454 LTD z 1986 roku w wersji amerykańskiej. W związku z tym mam dwa pytania:Czy silnik w tym motorze jest przystosowany do spalania benzyny bezołowiowej?Na ile kilometrów wystarcza rezerwa paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
As Kier Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Na pierwsze pytanie odpowiedź brzmi tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 weź sobie 5 l benzyny do bańki , zacznij jeździc w "koło komina" , złap rezerwę , skasuj licznik dzienny i będziesz wszystko wiedział... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
As Kier Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 LubZatankuj zaraz po włączeniu rezerwy. Bak ma pojemność 11 lub 11,5l? Z odejmowaniem sobie poradzisz. Ten pomysł z bańką jest jednak dokładniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.