Skocz do zawartości

Kawasaki 454 ltd


lucekg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 5.09.2013 o 10:21, J.Pastor napisał:

Lukniij na schemat. Ten włącznik przy klamce można sobie podarować, szczególnie gdy jest kontrolka luzu.

Jeśli gaśnie przy ruszaniu to może fiksuje włącznik przy kosie ( nr 12 na rysunku side stand switch ), często jest zabrudzony albo może być uszkodzony. Też można go ominąć i uprościć instalację.

Kolory kabli są oznaczone w jęz. angielskim

 

ewentualnie świruje czujnik luzu w skrzyni

 

 

Z tego co widzę to jest włacznik przy podpórce ja takiego niemam tylko przy klamce dochodzą do niego 3 przewody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam

Mam takie zapytanie w sprawie sprzęgła a mianowicie w czasie jazdy gdy zmieniam biegi są odczuwalne szarpnięcia nie ma łagodnego włączenia biegu a jest mocny zryw na każdym biegu przy opuszczaniu cięgna wygląda to tak że przy wciśnięciu sprzęgła i zmiany biegu w czasie jazdy coś hamowało albo nie rozłączało i gdy spuszczam cięgno jest zryw może ktoś się spotkał z takim przypadkiem byłbym wdzięczny.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jesli masz sam silnik bez dekla to zblokuj zebatkę napedowa łańcucha, wbij bieg , wciśnij popychacz i spróbuj przekręcić koszem lub obserwuj tarcze i przkładki czy pracują delikatnie się rozchodząc . Problem jest taki że zazwyczaj sprzegło się ślizga a nie nie rozłaczą . Jeśl nie rozłącza to z powodu zastania albo usmażenia tarcz . Na pierwsze pomaga rozklejenie - wbijasz wyskoi bieg i na wciśnietym sprzęgle ruszasz tył przód , na drugie - wymiana sprzegła .

Jeśli masz całe moto to szybciej bedzie załozyć dekiel i osprzęt i sprawdzić to "po bożemu " .Jesli rozklejenie na wysokim biegu nie pomoże przy maksymalnych dostepnych ustawieniach regulacji to pozostaje przegląd całego kosza lub wymiana sprzęgła .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli do regulatora dochodzą 3 jednokolorowe przewody (z alternatora ) , czarny i czerwony (masa , + , kolory mogą się róznić) to podejdzie kazdy regulator, moze być z XJ600 , GS500 itp. który ma taki sam zestaw przewodów (funkcyjnie ).

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie,

jestem posiadaczem Suzuki GN 250, no i zamierzam zmienić maszynę na większą. Gienek jest z 1996r., dojeżdżam nim na uczelnię, zrobiłem już 9000km i w zasadzie jest bezawaryjny. Czy na taką samą niezawodność mogę liczyć w przypadku Kawasaki LTD 454? Namierzyłem ładny egzemplarz z 1986r., ale ten wiek mnie trochę przeraża. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam wszystkich.

Jestem posiadaczem kawasaki 454 LTD z 1986 roku w wersji amerykańskiej. W związku z tym mam dwa pytania:

Czy silnik w tym motorze jest przystosowany do spalania benzyny bezołowiowej?

Na ile kilometrów wystarcza rezerwa paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...