rzemyk90 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Podczas docierania sa wieksze opory tarcia-wieksze spalanie. Podczas tego procesu material tloka dopasowuje sie z tuleja cylindra. Bys LOLO troche ksiazek poczytal o mechanice 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 ale Lolo chcial sie pochwalic swoja wiedza tylko sam sie zagiol:] bez urazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 mam nadzieje ze nie ja.....:lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 W czasie docierania powierzchnia cylindra jest chropowata, łożyska na wale są nowe, dlatego powstaje większe tarcie czego efektem jest zwiększone zapotrzebowanie na paliwo.Jeśli masz wyregulowany gażnik, a po docieraniu nadal będziesz miał wysokie zużycie paliwa, to pozostają jeszcze 3 kwestie1. zapłon2. odległość przegrody tłumika od silnika. W 2-suwach jest to niezmiernie ważny parametr poczytaj sobie tutaj 1 strona2 strona3 strona 3. ze względu na nieoryginalne uszczelki, zmieniły się kąty otwarcia okien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.