Skocz do zawartości

WSK125 spala 5l/100km


peikman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W czasie docierania powierzchnia cylindra jest chropowata, łożyska na wale są nowe, dlatego powstaje większe tarcie czego efektem jest zwiększone zapotrzebowanie na paliwo.

Jeśli masz wyregulowany gażnik, a po docieraniu nadal będziesz miał wysokie zużycie paliwa, to pozostają jeszcze 3 kwestie

1. zapłon

2. odległość przegrody tłumika od silnika. W 2-suwach jest to niezmiernie ważny parametr

poczytaj sobie tutaj

1 strona

2 strona

3 strona

 

3. ze względu na nieoryginalne uszczelki, zmieniły się kąty otwarcia okien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...