dr.puniszman Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 jestem zainteresowany kupnem tego "motocykla" jako drugi motor, mozecie mi powiedziec jakies dane tego motocyklu przyspieszenie,v-max, ile pali oraz jak sie sprawuje... i co sądzicie otym wyborze Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Polecam www.125.pl tam sa wszystkie dane i duzo sie rozmawia o tzr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.puniszman Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 (edytowane) Polecam www.125.pl tam sa wszystkie dane i duzo sie rozmawia o tzrszczerze to niemoge nic tam znalesc:/ jakies lewe to forum ;) Edytowane 27 Lipca 2006 przez dr.puniszman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 hehe masz racje te forum jest bardziej opanowane przez gorące 13 niż użytkowników motocykli ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.puniszman Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 hehe masz racje te forum jest bardziej opanowane przez gorące 13 niż użytkowników motocykli ;)no włsnie jakos wole to forum moze ktos mi pomoze:) bo chyba sobie kupie tą tzr a potem cos wiekszego albo gs albo r5 lub xj600 ale narazie tzrka starczy...oo jescze 1 pytanie jak z czesciami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 (edytowane) bierz od razu cos wiekszego ;) po jawie 350 poradzisz sobie napewno Edytowane 27 Lipca 2006 przez peter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Pierwsze moto masz za sobą, to bierz CB GS albo ER ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik17 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 ja chodzi o yamahe tzr 125 to spalanie to okolo 4.5 5 litrow wkreca sie do 12.5 tys obrotow 145 km/h moze wiecej ale wujek mi nie mowil . ale bez deptania wmu w gazz ;) silnik belgrada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
need4speedgirl Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 (edytowane) Rok temu mialam TZRe jako pierwsze moto.Plusy:- ma 30 kucy, bardzo lekki, VMax: ja jechalam 130max, ale jesli na czerwone pole wejdziesz to do 150 moze sie rozbuja (chociaz watpie)- ja przegonilam cb 450, jak to moj brat mowi: ten moto to maly wypier****lacz:)Minusy:- jesli jestes wysoki to moze byc dla Ciebie za maly- to dwusuw jak by nie bylo, jesli np dozownik nawala ( a o tym przekonasz sie dopiero jak nawala:D ), to szybko o zatarcie silnika, mi sie to niestety udalo, ale odlaczylam dozownik i robilam mieszanke i bylo spoko, tylko tyle ze jak to w dwusuwach bywa hamujac zawsez musisz sprzeglo wsciskac. mnie to doprowadzalo do szalu- w miare drogi, bo ok 5000-6000-7000zl Co do czesci, to ja np nigdy nic przy swoim robic nie musialam, ale na niemieckim Ebayu, z czasem i na polskim jest ich coraz wiecej. Jak na poczatek to moto jest wspaniale, pytanie czy Ci sie szybko nie znudzi i czy jest sensy wydawac tyle kasy. Ja po kilku miesiacach chcialam juz cos wiekszego. Wiec sadze, ze GS bylaby idealna skoro juz jezdziles na moto. PozdrawiamEwa Edytowane 27 Lipca 2006 przez need4speedgirl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.puniszman Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 ja sie zstanawaiłęm nad rokiem 91 bo było na allegro za 1500zł i była do rejstracji i wgieciony bok...a narazie mnie niestac na nic lepszego(nowszego) a niestety ta tzr została sprzedana wiec temat mozna zamknąc ale dzieki za info... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 co wy za glupoty piszecie!? tzrka to zlom! psuje sie, potrafi wypic 10 litrow! ciezko od niej z czesciami, jest brzydka. nie bierz chlopie tego gowna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 - to dwusuw jak by nie bylo, jesli np dozownik nawala ( a o tym przekonasz sie dopiero jak nawala:D ), to szybko o zatarcie silnika, mi sie to niestety udalo, ale odlaczylam dozownik i robilam mieszanke i bylo spoko, tylko tyle ze jak to w dwusuwach bywa hamujac zawsez musisz sprzeglo wsciskac. mnie to doprowadzalo do szalu :lalag: :biggrin: Wybacz, ale po kiego hamując wciskasz sprzegło? Masz na mysli, ze zatrzesz silnik?(bo do silnika dostaje sie ilosc mieszanki rowna tej na niskich obrotach = mniej oleju). Dojezdzajac np do swiateł wciskałaś sprzeglo, zeby hamowac? :crossy: :wink: :( :evil: Wybacz. Co do dozownikow to ja z nimi nigdy nie mialem problemow, nie lubie się babrać w oleju. Druga sprawa jest taka, ze dozownik napedzany jest z wału więc niezaleznie czy przepustnice masz otwartą do konca czy zamknietą to ilość podawanego oleju jest zalezna od predkosci obrotowej silnika. Juz zrozumial bym wywalac dozownik w motocyklach enduro ktore duzo jezdza w terenie(wiadomo - kurz, błoto, woda itp). Ale w moto sportowym? Zawsze trzeba miec ze sobą plecak i buteleczke oleju :evil: dla mnie bez sensu :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonix Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 nie bierz tzrki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 czy TZR jest na nicasilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Dojezdzajac np do swiateł wciskałaś sprzeglo, zeby hamowac? wiem, ze to troche dziwne a kosmiczne np dla kogos kto mial tylko 4t, ty widze masz DT wiec powinienes wiedzieć że hamowanie silnikem , w silniku 2T niszczy silnik, a jesli chcesz konkrety wpisz w szukajce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.