Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

hehe masz racje te forum jest bardziej opanowane przez gorące 13 niż użytkowników motocykli ;)

no włsnie jakos wole to forum moze ktos mi pomoze:) bo chyba sobie kupie tą tzr a potem cos wiekszego albo gs albo r5 lub xj600 ale narazie tzrka starczy...oo jescze 1 pytanie jak z czesciami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok temu mialam TZRe jako pierwsze moto.

Plusy:

- ma 30 kucy, bardzo lekki, VMax: ja jechalam 130max, ale jesli na czerwone pole wejdziesz to do 150 moze sie rozbuja (chociaz watpie)

- ja przegonilam cb 450, jak to moj brat mowi: ten moto to maly wypier****lacz:)

Minusy:

- jesli jestes wysoki to moze byc dla Ciebie za maly

- to dwusuw jak by nie bylo, jesli np dozownik nawala ( a o tym przekonasz sie dopiero jak nawala:D ), to szybko o zatarcie silnika, mi sie to niestety udalo, ale odlaczylam dozownik i robilam mieszanke i bylo spoko, tylko tyle ze jak to w dwusuwach bywa hamujac zawsez musisz sprzeglo wsciskac. mnie to doprowadzalo do szalu

- w miare drogi, bo ok 5000-6000-7000zl

 

 

Co do czesci, to ja np nigdy nic przy swoim robic nie musialam, ale na niemieckim Ebayu, z czasem i na polskim jest ich coraz wiecej.

 

Jak na poczatek to moto jest wspaniale, pytanie czy Ci sie szybko nie znudzi i czy jest sensy wydawac tyle kasy. Ja po kilku miesiacach chcialam juz cos wiekszego. Wiec sadze, ze GS bylaby idealna skoro juz jezdziles na moto.

 

 

Pozdrawiam

Ewa

Edytowane przez need4speedgirl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie zstanawaiłęm nad rokiem 91 bo było na allegro za 1500zł i była do rejstracji i wgieciony bok...a narazie mnie niestac na nic lepszego(nowszego) a niestety ta tzr została sprzedana wiec temat mozna zamknąc ale dzieki za info...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- to dwusuw jak by nie bylo, jesli np dozownik nawala ( a o tym przekonasz sie dopiero jak nawala:D ), to szybko o zatarcie silnika, mi sie to niestety udalo, ale odlaczylam dozownik i robilam mieszanke i bylo spoko, tylko tyle ze jak to w dwusuwach bywa hamujac zawsez musisz sprzeglo wsciskac. mnie to doprowadzalo do szalu

:lalag: :biggrin: Wybacz, ale po kiego hamując wciskasz sprzegło? Masz na mysli, ze zatrzesz silnik?(bo do silnika dostaje sie ilosc mieszanki rowna tej na niskich obrotach = mniej oleju). Dojezdzajac np do swiateł wciskałaś sprzeglo, zeby hamowac? :crossy: :wink: :( :evil: Wybacz. Co do dozownikow to ja z nimi nigdy nie mialem problemow, nie lubie się babrać w oleju. Druga sprawa jest taka, ze dozownik napedzany jest z wału więc niezaleznie czy przepustnice masz otwartą do konca czy zamknietą to ilość podawanego oleju jest zalezna od predkosci obrotowej silnika.

Juz zrozumial bym wywalac dozownik w motocyklach enduro ktore duzo jezdza w terenie(wiadomo - kurz, błoto, woda itp). Ale w moto sportowym? Zawsze trzeba miec ze sobą plecak i buteleczke oleju :evil: dla mnie bez sensu :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dojezdzajac np do swiateł wciskałaś sprzeglo, zeby hamowac?

 

wiem, ze to troche dziwne a kosmiczne np dla kogos kto mial tylko 4t, ty widze masz DT wiec powinienes wiedzieć że hamowanie silnikem , w silniku 2T niszczy silnik, a jesli chcesz konkrety wpisz w szukajce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...