Mike Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 WitamMam takie pytanie. Mam dostep do rur ze stali nierdzewniej i gietarki a ze moje kolektory nie sa w najlepszym stanie zastanawiam sie nad zrobieniem nowych. I tu rodzi sie pytanie. Czy srednica rur musi byc dokladnie taka sama jak fabrycznych?? Czy zmiana na wieksza srednice poprawi/pogorszy charakterystyke silnika?? Motocykl to yamaha fzr 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Taka sama. jezeli nie masz takiej srednicy rur to raczej troszke mniejsze niz wieksze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 po drugie:- ciezko wygiac nierdzewke - raczej sie spawa kolanka- nierdzewka zolknie na goracym - sprawdzone, bo mialem tlumik z nierdzewy- bedzie to troche wazyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Młody ma racje nie darady wygiąc takiej rurki poniewaz sie zapłaszcza -tylko wspawanie kolanek , ja mam dolot do wydechu zrobiony z kwasówki i kolor jaki był taki jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 kwasowka to kwasowka, a nierdzewa to nierdzewa ;) w pytaniu bylo o nierdzewe;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 troche mnie zniecheciliscie, bede musial to dobrze przemyslec czy warto sie za to brac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Continental Bike Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Mając dobra maszynę i pojecie o wyginaniu nierdzewki czy klasówki można to zrobić bez najmniejszego problemu. Ja w moim dragu mam kompletny wydech z klasówki, kolektor wydechowy zrobiony z jednego odcinka rury. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 a mozesz zapodac jakies fotosy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 no to juz wyzsza szkola jazdy wg mnie samo powyginanie to chyb apol biedy ale zrobienie "portek" i zrobienie tego tak zeby w sdorku nie bylo zadnych niepotrzebnych zawirowan to juz ciezka sprawa ale jesli masz dostep to probuj koszty racej nie wielkie a moze sie uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.