Skocz do zawartości

lozyska ETZ


SuperCube
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

nabylem ostatnio lozyska na wal do mojej ETZ - firma znana bo SKF, jednak sa to lozyska kryte (metalowa oslonka) - tutaj nasuwa sie pytanie - czy owa oslonke mam probowac zdjac, bo wiadomo - lozysko smarowane jest olejem z mieszanki, czy zostawic?? Wiem, ze niektore osoby na forum jezdza na krytych i nic sie nie dzieje, ale moze ktos poda rzeczowy argument czy i dlaczego mozna stosowac kryte lozyska na wale ETZ.

ps. sorki za brak polskich znaczkow - sila wyzsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Lepej zdejmnij blaszki. Łatwo się je usuwa, ale uważaj aby nie uszkodzić koszyczka.

Z blaszkami mieszanka będzie ci wymywała smar z łożysk, a smarowanie mieszanką będzie zbyt ubogie ze względu na ograniczony dostęp mieszanki.

Efekt = szybsze zużycie łożysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...