Skocz do zawartości

150 na 250!!!!!


bOreK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a moim zdaniem to sie da zrobić- sam miałem "coś" takiego, pierwsze co musisz zrobić to załatwić sobie uchwyty do silnika (te od 250 - znajdujące sie przy wachaczu) i wspomniane już kolanko od 251, albo możesz też poturbowac odrobine kolanko od 250 :evil:, ostatecznie możesz załozyc kolanko od 150 - bo to nie musi byc na pokaz aby tylko jeździło - prawda??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kiwigips

dobra jak zrobisz gratulacje, masz teraz maszyne gotowa do rozwalenia sobie lba. wyjedz 150 145 i na zakret zobaczymy co z ciebie zostanie, nawet na prostej cie wiatr zwieje i gleba. 251 za letka na 140 a co dopiero 150!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludziska takie motocykle robi sie po to aby nimi "zapylać" 140km/h bo to nie o to chodzi- przynajmniej ja tak mysle

takie "dziwolągi" robimy po to aby poszaleć- jazda na jedym kole, wchodzenie bokiem w zakręt, dłuuuuuuugie "zrywki" .

nikt takim czyms nie gania po ulicy i to z takimi prędkościami- chyba ż enaprawde komuś zycie nie miłe :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kiwigips

ach to dobrze do katowania to juz sie nie bede wypowiadal, mamy inna opinie wiec klutni nie chcem wylowywac. ale jak was bawia tekie szalenstwa to prosze bardzo, tylko z dobrego nie robcie guwna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik nie bedzie pasował bow 250-tce mocowany jest za uchwyt w głowicy a w 150-tce juz normalnie (tzn za karter) , a tak na marginesie - to kto nam dał prawo nazywać czyjś motor "gównem" ??? Jeśli ktoś chce przerobic swój motor to jest to i wyłącznie jego sprawa i ku gwoli nieścisłości nie powinno sie w to wtrącać- do zobaczenie na trasie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy mozna odwrotnie , tzn . przełoźyć silnik z MZ TS150 do ramy od TS 250/1 ?

 

Dla mnie 250 za szybka :cry: .

 

pozdrawiam i czekam na konsteruktywne wypowiedzi.

 

Marian: nie qmam, przecież wystarczy odkręcac tyle gazu ile się chce i nie przejmować się że motocykl może pojechac jeszcze dwa razy szybciej. Silnik 250 jest bardziej dynamiczny, a lepsza dynamika to większe bezpieczeństwo.

Może moja odpowiedź była mało konstruktywna (sorrki), ale nie mogę zrozumieć celu takiej przeróbki.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiwigips ty je**na kurwoo, sam jestes gowno jeszcze raz bedziesz do mnie gadal to przyjade tam do ciebie i ci obije ryjj!!!

 

Teraz to pajacu mnie wkurwiles-przyjedz do mnie zapraszam pizdo je**na-nakopie w dupe,naszczam na morde a pozniej pedale cie utopie skurwysynu w pobliskim bagnie.jestes malym gnojem w dodatku nic nie potrafiącym.spie**alaj cieciu z tego forum bo je zasmiecasz.Won szmaciarzu!!!!No już cie ku*wa tu nie ma dziwko! :evil: :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba jeszcze wymienić gume łączącą gażnik z obudową filtra powietrza.Mimo tego ze założyłem kolanko od 251 to i tak jak jechałem na jednym i opadło to przodek dobijał i kolanko uderza o tłumik, to samo przy skakaniu(lel to może być wina zużytego przodka-brak oleju)możesz zwiększyć ich twardość wkładając dłuższe spręzyny lub do orginalnych dołożyć tulejki.Z uchwytami też miałem problem musiałem je troche rozgiąć gdyż silnik niechciał wejść.Rama 150 od 251 różni się tylko długością (27 mm ) i chyba mocowaniami uchwytów(chyba ze tylko u mnie coś niechciało pasować) Pozostaje jeszcze problem podnóżków kierowcy te od 150 niepasóją(ja mam od 250 ale trzeba wywiercić nowe otwory)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy mozna odwrotnie , tzn . przełoźyć silnik z MZ TS150 do ramy od TS 250/1 ?

 

Dla mnie 250 za szybka :cry: .

 

pozdrawiam i czekam na konsteruktywne wypowiedzi.

 

Marian: nie qmam, przecież wystarczy odkręcac tyle gazu ile się chce i nie przejmować się że motocykl może pojechac jeszcze dwa razy szybciej. Silnik 250 jest bardziej dynamiczny, a lepsza dynamika to większe bezpieczeństwo.

Może moja odpowiedź była mało konstruktywna (sorrki), ale nie mogę zrozumieć celu takiej przeróbki.

Pozdro.

 

W sumie to masz troche racji, tyle że w MZ 250 TS by włączyć ostatni bieg czyli 5 , trza trzymać około 70 minimum, a ja często se lubie tak popierdzieć około 55-65 czyli prędkości na 4.

W 150 te prędkości to już raczej na ostatni bieg - czyli mniejsze dużo spalanie niż w 250.

No i przy okazji 250 przymula się od takiej jazdy.

Wiem że MZ to nie chopper niskoobrotowy... :evil: . ale jeżdże wolno bo lubie.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...