peo Opublikowano 22 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 Mam pewien problem gdy dodaje gazu obroty silnika spadaja, jest zupelnie na odwrot niz powinno byc... Jakies pomysly? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 22 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 no to przeloz manetke gazu na lewa strone kierownicy i bedziesz mial 0K :lol: :lol: :lol: a tak na serio to sprawdz czy polaczenia sa szczelne na drodze filtr gaznik i gaznik cylinder.Najlepiej rozkrec gaznik ,umyj i złoz.Bedzie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peo Opublikowano 22 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 Silnik dopiero co zlozony po wieloletnim spoczynku w piwnicy, gaznik przeczyszczony, wszystko szczelne (nowe uszczelki). Pali od razu, no ale problem wlasnie jest z tym gazem... co to moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 22 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 toż to wcale nie musi być gaźnik :!: chętnie bym ci pomógł ale nie mam ochoty na wyliczanie wszystkiego co mi przyjdzie do głowy sprecyzuj dokładniej pytanie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_10 Opublikowano 22 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 Może za nisko opuszczona iglica gaźnika, za niski poziom... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peo Opublikowano 22 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 No wiec od poczatku. Romecika mam od sasiada, jezdzil na nim dosc sporo, a pozniej lezal chyba parenascie lat w piwnicy. No wiec zaczalem go doprowadzac do stanu uzywalnosci. Sciagnolem silnik, cylinder tlok sa ok, gaznik przeczyscilem, do wszystkiego nowe uszczelki, rura przeczyszczona. O dziwo zapalil od razu :-) Zaczolem bawic sie w regulacje gaznika (wedle intrukcji) no i zauwazylem ze dodanie gazu zmniejsza oborty silnika, az w koncu zgasnie. Zastanawiam sie dlaczego tak jest, zaczolem podejzewac gaznik. Macie jakies sugestie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 22 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 a jakie sa obiawy spadku obrotow,wyraznie zaczyna sie dlawic i nierownomiernie pracowac?czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 22 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2003 jesli jest tak jak napisal THORS to ja stawiam min. na kondensator. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.