Skocz do zawartości

Odprężnik


Rekomendowane odpowiedzi

Dotyczy XT 600 '87

 

Po 4 tygodniach (lepiej późni niż wcale :icon_exclaim: ) męczarni z odpalaniem zauważyłem że odprężnik nie działa. Jakiś czas temu przy kopaniu coś strzeliło, myślałem że rozwaliłem kopka, ale wszystko było OK, teraz już wiem że to pękła linka odprężnika - wiec nie działa

 

Mam pytanie: jaki są tego implikacje przy odpalaniu motocykla bez odprężnika - tzn. czy da sie odpalić motocykl bez odpreżnika, bo do tej pory po jakimś czasie zawsze sie mi udawałą wiec nie wiem czy to przypadek czy poprostu jest to możliwe.

 

A drugie pytanie: jak wy ustawiacie odpreżnik, tzn kiedy powinien sie włączać żeby było optymalnie - w połowie kopnięcia czy w pierszej ćwiartce ruchu kopki z gówy na dół (zakres 180 stopni)

 

Z góry dzieki za odpowiedź na oba pytania, zwłaszna na pierwszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne ze zawsze zapalisz bez odpreznika.

 

To zalezy jakie moto, bo mojego bez odpreznika to nawet nie ruszysz :icon_exclaim: Kiedy tłok dochodzi do gory kompresja jest tak duza, ze po kopce mozna skakac i nic to nie daje. Do zapchenicia potrzeba 4 ludzi, ale wygodniej jest to robic samochodem. Nie wiem jak w twoim sprzecie, ale ja dochodze do tego "martwego punktu" wciskam odpreznik delikatnie w dol, zeby go ominac cofam nozke i kop :biggrin:

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...