Antos Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Podejrzewam że te rureczki dają po uszach dość ostro,nie miałeś z tym problemu chociażby przy przeglądzie wiosennym?Aha i nie trzymaj wszystkich w napięciu daj fotę całości! NoNa przeglądzie wiosennym będę dopiero w kwietniu, mam nadzieję że będzie OK ;)Fotki zrobię niebawem przy ładnej pogodzie i jak magdalenkę wypicuję bo po zimie troszkę się zakurzyła :rolleyes: problem z przegladem mozesz miec... u mnie przy pierwszym podejsciu na przegladzie zmierzyli poziom i wyszlo 127dB i odrazu mi podziekowali. Na innej stacji oficjalnie trzeba bylo powiedziec ze przyjechalem 'podbic' przeglad, a nie 'na przeglad' :Pa z misiaczkami problemu nie masz? Mnie raz zatrzymali do kontroli i poszedl text 'musialem pana zatrzymac zeby dowiedziec sie co tak glosno sie do mnie zbliza ;) pytal czy tlumikom nic nie brakuje a ja twardo -nieeee... tak bylo w oryginale :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 (edytowane) Sezon rozpoczety na dobre. Zrobiłem dziś około 300km jednak jest mały pozimowy problem. Mianowicie gdy jadę po wybojach bądź dziurach, miga mi kontrolka temp oraz spadają obroty (przygasa)Jadąc na biegu zaraz zaskakuje i jedzie sie dalej.Po rozmowie z kimś kto jechał za mną dowiedziałem się że światła również migają.Głównym podejrzanym jest elektryka. Pytanie od czego zacząć? Edit.Sprawa błacha.Wszystko działa. Edytowane 18 Marca 2012 przez korni8808 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Montana Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam.Mam malutka prosbe o pomoc.Dzis przy calkiem eleganckich okolicznosciach przyrody wyprowadzilem Magne odpalam na ssaniu i po ok 2 minutach pracy zgasla i kij wielki.Nie chce odpalic mimo ze ladnie kreci i odglos jest taki jakby juz malo co brakowalo.Wachy mam pod korek.Moze to byc kwestia swieczek ze mogly sie zalac?Pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Mogły się zalać .Lepiej je wymienić jeśli stare,albo wypalić nad ogniem mp.nad kuchenką.Sposób trochę chałupniczy ale skuteczny. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Montana Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Mysle ze na 90 % sie zalaly.Kiedy byly wymieniane teraz sobie nie przypomne ale mam pelne dossier od poprzedneigo wlasciciela.Planuje wymiane oleju, filtra i swiec i czyszczenie filtra powietrza KN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Co do tylnej opony 170 tki to słyszałem, że jest problem na ostrych zakrętach wywala z zakrętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beno Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Witam wszystkich zakochanych w Madzi ;) Jestem totalnym świerzakiem więc proszę o wyrozumiałość ;) Dziasiaj odpaliłem moją szanowną ale chyba za czwartym razem dopiero zaskoczyła a z gaźnika zaczęła się lać benzyna... dodam że w baku jest mało benzyny i pierwsze co mi przyszło do głowy to to że pewnie jakiś paproch wlazł gdzie nie trzeba... Czy czeka mnie czyszczenie gaźników czy da się to jakoś inaczej zrobić? Edytowane 22 Marca 2012 przez Beno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antos Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Witam wszystkich zakochanych w Madzi ;) Jestem totalnym świerzakiem więc proszę o wyrozumiałość ;) Dziasiaj odpaliłem moją szanowną ale chyba za czwartym razem dopiero zaskoczyła a z gaźnika zaczęła się lać benzyna... dodam że w baku jest mało benzyny i pierwsze co mi przyszło do głowy to to że pewnie jakiś paproch wlazł gdzie nie trzeba... Czy czeka mnie czyszczenie gaźników czy da się to jakoś inaczej zrobić? Witam! znam ten bol bo to samo mnie spotkalo :) u mnie winny byl zaworek iglicowy od plywaka. Prawdopodobnie masz to samo. Wez jakis dluzszy drewniany element (np. trzpien od mlotka) i popukaj w komore plywaka przy gazniku. Byc moze pusci, jesli nie to musisz zdjac gazniki i recznie to przeczyscic. Tak wiec powodzenia zycze! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beno Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Uf obyło się bez zdejmowania... Wylałem starą benzynę z baku, przepaliłem Madzie na resztkach, zalałem świeżutką 98-kę i śmiga aż miło ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdulach007 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Witam od 3 tygodni jestem posiadaczem "madzi" i mam z mnia niewielki problem mianowicie na ciepłym silniku pali na dotyk natomiast na zimnym musze długo krecić znim zagada. Prubowałem odpalac z sniem i bez ssania i bez róznicy swoje musze nakręcić znim zagada.Może ktos pomoże bo wśród znajomych różne opinie- że gażniki do regulacji albo że kabelki do wmiany. jak mozecie doradzcie- dzieki. pozdro wszyscy "madziomaniacy" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuZi Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) U mnie też już po pierwszych wiosennych jazdach. Jak na razie spalanie ok 5,5 l :-) Pytanie z innej beczki - nie działa mi rezerwa, czy wystarczy taki termistor przy zbiorniku jak np. z tico lanosa itp ? Wyczytałem na forum ale czy ktoś to podmieniał ? Witam od 3 tygodni jestem posiadaczem "madzi" i mam z mnia niewielki problem mianowicie na ciepłym silniku pali na dotyk natomiast na zimnym musze długo krecić znim zagada. Prubowałem odpalac z sniem i bez ssania i bez róznicy swoje musze nakręcić znim zagada.Może ktos pomoże bo wśród znajomych różne opinie- że gażniki do regulacji albo że kabelki do wmiany. jak mozecie doradzcie- dzieki. pozdro wszyscy "madziomaniacy" ;) Jaki masz model ?Świece zmieniane ? Edytowane 29 Marca 2012 przez KuZi Cytuj --------------------------------------Madzia V65 - wielka(dosłownie) miłośćAUDI Avant 2.8Q - rozsądny wybórChrysler Neon - jeździdełko--------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Witam.Termistor z tico za 9 zeta polecam 2 sezony hula jak złoto! :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdulach007 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 U mnie też już po pierwszych wiosennych jazdach. Jak na razie spalanie ok 5,5 l :-) Pytanie z innej beczki - nie działa mi rezerwa, czy wystarczy taki termistor przy zbiorniku jak np. z tico lanosa itp ? Wyczytałem na forum ale czy ktoś to podmieniał ? mam Magne 750c z 1994 co do świec to jeszcze nie zaglądałem i nie wiem co i jak Jaki masz model ?Świece zmieniane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Witam od 3 tygodni jestem posiadaczem "madzi" i mam z mnia niewielki problem mianowicie na ciepłym silniku pali na dotyk natomiast na zimnym musze długo krecić znim zagada. Prubowałem odpalac z sniem i bez ssania i bez róznicy swoje musze nakręcić znim zagada.Może ktos pomoże bo wśród znajomych różne opinie- że gażniki do regulacji albo że kabelki do wmiany. jak mozecie doradzcie- dzieki. pozdro wszyscy "madziomaniacy" ;) Sprawdź szynę ssania u mnie wykręciła się srubka i wyskoczyła, ssania nie było pomimo wyciągnięcia cięgła i musiałem ją podtrzymywać aż się nagrzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Sprawdź szynę ssania u mnie wykręciła się srubka i wyskoczyła, ssania nie było pomimo wyciągnięcia cięgła i musiałem ją podtrzymywać aż się nagrzała Witam. abdullach007 zanim zaczniesz grzebac sprawdź pewien patent. Mam magnę z 96 roku. W czasie gdy użytkuję ją w sezonie nie zamykam po jeździe kranika (jest w pozycji "on"). Zakręcenie kranika i dłuższy postój może spowodowac, że w gaźnikach opada poziom paliwa i może byc problem z szybkim rozruchem. Przed jazdą na zimnym silniku robię takie "czary" - ruszam kilka razy manetką gazu szybko. O ile się nie mylę to wtedy pompki przyśpeszacza w gaźniku podają paliwo do gardzieli. Po kilku takich ruchach czekam chwilę żeby paliwo odparowało w gardzielach. Następnie palę z delikatnym gazem. Zawsze pali z pierwszego przekręcenia. Taki sam sposób miałem na gaźnikowe samochody, które użytkowałem w PRL (akumulatory były takie, że nie dawały drugiej szansy) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.