Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no właśnie - jakby miał za mało paliwa i ssaniem podciągam

śrubki są zaślepione - tędy spróbuję wyregulować mieszankę bo linka chyba nic nie da...

chyba linką podciągnę obroty ale wydaje się, że trzeba wzbogacić najpierw mieszankę

pojedyncze gaźniki kiedyś regulowałem i powinienem dać radę

a chodzi równiutko, od 5 tyś to jakby turbo się włącza i głowę urywa - więc synchronizacja chyba nie potrzebna

czy po regulacji mieszanki coś rozleguluję ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ooo

to oddam od razu specjaliście

ciekawe ile kosztuje :( ???

 

 

Trudno powiedziec ile, ale u mnie jak slysza v4 to przerazenie i ceny z kosmosu. A i tak metoda prob i bledow sam lepiej wyregulowalem.

------------------------------------------------------

Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo

to oddam od razu specjaliście

ciekawe ile kosztuje :( ???

 

 

Trudno powiedziec ile, ale u mnie jak slysza v4 to przerazenie i ceny z kosmosu. A i tak metoda prob i bledow sam lepiej wyregulowalem.

------------------------------------------------------

Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu

nim oddam w kogoś ręce oczywiście sam spróbuję :)

i tak sobie myślę, że w moim przypadku, po wymianie na nowe (dobre) przepustnice z membranami, spowodowało zubożenie mieszanki

więc nie będę kręcił śrubkami w gaźniku tylko założę blokadę na ssanie, tak żeby całkiem się nie zamykało (dosłownie lekko napięte)

ssanie zapoda więcej paliwa, choć trochę inną drogą, a efekt powinien być ten sam - wzbogacenie mieszanki

i to w dodatku na wszystkie gaźniki na raz bez wzbogacania osobno śrubkami,

a że w ogóle chodzi równiutko to będzie ok

myślę, że na razie tak wystarczy

z góry przepraszam specjalistów :) żeby się nie oburzali ;)

 

oczywiście po jakimś czasie zrobię to do porządku - regulacja gaźników i może synchronizacja

 

ps

standardowe świece ngk, nowe po zimie ZDECHŁY !

polecam te irydowe choć dopiero założone ... i zobaczymy po sezonie

Edytowane przez smolax71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ze ssaniem bedzie taki ze wzbogaci zarowno na wolnych jak i na duzych obrotach, a to nie jest idealna sytuacja. Co do regulacji to jest to proste pod warunkiem dobrego sluchu i waku, jak nie sluch to wg instrukcji trzeba obrotomierz z dokladnoscia do 50 obr/min ale ja takiego nie posiadam wiec bylo na sluch. Ogolnie lepiej jak bedzie lekko za bogato niz zbyt ubogo, bo gniazda zaworow moga ucierpiec.

 

Cala operacja, po raz pierwszy, zajela 2h i trzy podejscia zanim zaczelo mi sie podobac praca. I po sprawdzeniu na analizatorze okazalo sie ze jest ok. Ogolnie to ja sie jakos szczegolnie nie znam, ale wydaje mi sie jednak ze ssanie to nie najlepszy pomysl. No ale moze niech sie madrzejsi wypowiedza.

 

-------------------------------------------------------

Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawiłem lekko na ssaniu i lekko obrotami (ok 1300) i jest oki

za jakiś czas ustawię gaźnikiem, jak kuzyn przyjedzie co na takich sprzętach się b.dobrze zna

 

inne pytanie;

jak go ustawiałem to czekałem też na nagrzanie silnika i na ruch wentylatora chłodnicy...

i długo trwało nim kreska wskaźnika doszła do pionu i długo nim poszła za pion ok 1 mm i jeszcze się nie włączył wentylator

czy to dobrze ?

kiedy się włącza ?

ale - kiedy zgodnie ze wskaźnikiem ?

nie interesują mnie temperatury ... tylko kiedy ma ruszyć wentylator zgodnie ze wskazówką wskaźnika ???

Edytowane przez smolax71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze u mnie jest lcd to inaczej, ale wlacza sie tuz przed czerwonym polem

 

-------------------------------------------------------

Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu

do czerwonego pola na wskaźniku temperatury miałem jeszcze daleko

więc na razie się nie boję

widzę, że trzeba mocno przegonić albo w korku stać ...

 

z innej beczki

sprzęgło zaczyna brać od jakiś 2/3 puszczenia dźwigni

czy tak ma być ? czy powoli koniec tarcz ?

mam odczucie, że za późno ( to mój 4 motocykl a pierwszy ze sprzęgłem hydraulicznym)

i tu proszę o odpowiedzi właścicieli motocyklów ze sprzęgłem hydraulicznym...

wydaje mi się, że magna na linkę może ''mieć'' inaczej

 

ale mam dziwną rzecz

jest na środku zielona kontrolka od biegu jałowego

i mam, że zielona lampka zaświeca się po wciśnięciu dźwigni sprzęgła - nie ważne czy na biegu czy luzie !!! ???

czy tak ma być ?

pierwszy raz coś takiego widzę :(

kabelki zamieniłem i nic nie zmieniło :(

 

wcześniej pisałem, że muszę wymienić termistor

wymieniłem - banalnie proste

ale uwaga - nie zadziałał od razu na pustym zbiorniku...

najpierw musiał się chyba ''wymoczyć'' w paliwie bo zadziałał po zalaniu do pełna i wypaleniu :)

Edytowane przez smolax71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka luzu pali się tylko na luzie, w dzwigni sprzęgła jest czujnik wciśnięcia, ale on pozwala zakręcić rozrusznikiem na włączonym biegu i nie ma nic wspólnego z kontrolką

u mnie na biegu wciskam sprzęgło i zapala się zielona kontrolka ... :(

więc gdzie szukać problemu ?

Edytowane przez smolax71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od konca. Jest czujnik przy klamce i jest on zmostkowany z czujnikiem luzu w skrzyni. Dzieki temu na biegu nie odpalisz moto,ale juz jak wcisniesz sprzeglo to tak.

Co do klamki, ja tez mam przy koncu ustawione a mam nowe tarcze, przy hydraulicznym nie ma tak prostej zaleznosci miedzy lapaniem klamki a gruboscia tarcz sprzegla. Jedyny pewny sposob na sprawdzenie to rozebranie i pomierzenie tarcz i przekladek oraz sprezyn

 

Edit: faktycznie nie moze byc zmostkowany bo wyswietlacz biegow inaczej reaguje na luz i sprzeglo, ale kontrolka swiexi sie i tak i tak.

 

-------------------------------------------------------

Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu

 

Edytowane przez peery
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od konca. Jest czujnik przy klamce i jest on zmostkowany z czujnikiem luzu w skrzyni. Dzieki temu na biegu nie odpalisz moto,ale juz jak wcisniesz sprzeglo to tak.

Co do klamki, ja tez mam przy koncu ustawione a mam nowe tarcze, przy hydraulicznym nie ma tak prostej zaleznosci miedzy lapaniem klamki a gruboscia tarcz sprzegla. Jedyny pewny sposob na sprawdzenie to rozebranie i pomierzenie tarcz i przekladek oraz sprezyn

 

Edit: faktycznie nie moze byc zmostkowany bo wyswietlacz biegow inaczej reaguje na luz i sprzeglo, ale kontrolka swiexi sie i tak i tak.

własnie

czujnik sprzęgła nie powinien wpływać na lampkę luzu

wypiąłem wtyczki od czujnika sprzęgła i wskazania zielonej lampki są poprawne - zapala się tylko na luzie

na razie chyba tak zostawię - tylko nie zapalę na biegu ze sprzęgłem - nie widzi wciśniętego sprzęgła - blokada

ale tak może być (miałem tak w starszych motocyklach)

kiedyś podjadę do elektryka samochodowego to znajdzie, dlaczego sprzęgło jest zmostkowane z zieloną lampką :(

może to jakiś przekaźnik ???

może ktoś miał taki problem ?

Edytowane przez smolax71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wlasnie u mnie tez zapala sie przy wcisnieciu sprzegla, ale dodatkowo wciskajac sprzeglo znika wszystko z wyswietlacza biegow. A luz to jest na wyswietlaczu N i lampka tez sie swieci. Wiec moze tak ma byc? W sumie w dwoch sztukach tak mam

 

-------------------------------------------------------

Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wlasnie u mnie tez zapala sie przy wcisnieciu sprzegla, ale dodatkowo wciskajac sprzeglo znika wszystko z wyswietlacza biegow. A luz to jest na wyswietlaczu N i lampka tez sie swieci. Wiec moze tak ma byc? W sumie w dwoch sztukach tak mam

 

 

to inny wyświetlacz, z numerkami biegów

u mnie jest luz - zielona lampka i obok zaświeca się ov jak wbiję 6 bieg

nie mam N

ale czytałem, że różne hondy czasem mają takie dziwne ''usprawnienia'' z tym sprzęgłem

jakby wersja kabli i czujników do takiego wyświetlacza z biegami jak u ciebie... przejściówka czy co...

ale spoko

wypiąłem 1 wtyczkę od czujnika sprzęgła i zapalę tylko na luzie - czyli jak mi się lampka zielona zaświeci

czujnik sprzęgła do niczego mi nie potrzebny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...