Gość smolax71 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 no właśnie - jakby miał za mało paliwa i ssaniem podciągamśrubki są zaślepione - tędy spróbuję wyregulować mieszankę bo linka chyba nic nie da...chyba linką podciągnę obroty ale wydaje się, że trzeba wzbogacić najpierw mieszankępojedyncze gaźniki kiedyś regulowałem i powinienem dać radęa chodzi równiutko, od 5 tyś to jakby turbo się włącza i głowę urywa - więc synchronizacja chyba nie potrzebnaczy po regulacji mieszanki coś rozleguluję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 synchronizacja ma znaczenie właśnie na wolnych obrotach, regulując skład mieszanki rozregulujesz synchronizacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 synchronizacja ma znaczenie właśnie na wolnych obrotach, regulując skład mieszanki rozregulujesz synchronizacjeoooto oddam od razu specjaliścieciekawe ile kosztuje :( ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 oooto oddam od razu specjaliścieciekawe ile kosztuje :( ??? Trudno powiedziec ile, ale u mnie jak slysza v4 to przerazenie i ceny z kosmosu. A i tak metoda prob i bledow sam lepiej wyregulowalem.------------------------------------------------------Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 (edytowane) oooto oddam od razu specjaliścieciekawe ile kosztuje :( ??? Trudno powiedziec ile, ale u mnie jak slysza v4 to przerazenie i ceny z kosmosu. A i tak metoda prob i bledow sam lepiej wyregulowalem.------------------------------------------------------Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonunim oddam w kogoś ręce oczywiście sam spróbuję :)i tak sobie myślę, że w moim przypadku, po wymianie na nowe (dobre) przepustnice z membranami, spowodowało zubożenie mieszankiwięc nie będę kręcił śrubkami w gaźniku tylko założę blokadę na ssanie, tak żeby całkiem się nie zamykało (dosłownie lekko napięte)ssanie zapoda więcej paliwa, choć trochę inną drogą, a efekt powinien być ten sam - wzbogacenie mieszankii to w dodatku na wszystkie gaźniki na raz bez wzbogacania osobno śrubkami,a że w ogóle chodzi równiutko to będzie okmyślę, że na razie tak wystarczyz góry przepraszam specjalistów :) żeby się nie oburzali ;) oczywiście po jakimś czasie zrobię to do porządku - regulacja gaźników i może synchronizacja psstandardowe świece ngk, nowe po zimie ZDECHŁY !polecam te irydowe choć dopiero założone ... i zobaczymy po sezonie Edytowane 23 Czerwca 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Problem ze ssaniem bedzie taki ze wzbogaci zarowno na wolnych jak i na duzych obrotach, a to nie jest idealna sytuacja. Co do regulacji to jest to proste pod warunkiem dobrego sluchu i waku, jak nie sluch to wg instrukcji trzeba obrotomierz z dokladnoscia do 50 obr/min ale ja takiego nie posiadam wiec bylo na sluch. Ogolnie lepiej jak bedzie lekko za bogato niz zbyt ubogo, bo gniazda zaworow moga ucierpiec. Cala operacja, po raz pierwszy, zajela 2h i trzy podejscia zanim zaczelo mi sie podobac praca. I po sprawdzeniu na analizatorze okazalo sie ze jest ok. Ogolnie to ja sie jakos szczegolnie nie znam, ale wydaje mi sie jednak ze ssanie to nie najlepszy pomysl. No ale moze niech sie madrzejsi wypowiedza. ------------------------------------------------------- Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 (edytowane) ustawiłem lekko na ssaniu i lekko obrotami (ok 1300) i jest okiza jakiś czas ustawię gaźnikiem, jak kuzyn przyjedzie co na takich sprzętach się b.dobrze zna inne pytanie;jak go ustawiałem to czekałem też na nagrzanie silnika i na ruch wentylatora chłodnicy...i długo trwało nim kreska wskaźnika doszła do pionu i długo nim poszła za pion ok 1 mm i jeszcze się nie włączył wentylatorczy to dobrze ?kiedy się włącza ?ale - kiedy zgodnie ze wskaźnikiem ?nie interesują mnie temperatury ... tylko kiedy ma ruszyć wentylator zgodnie ze wskazówką wskaźnika ??? Edytowane 23 Czerwca 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Kurcze u mnie jest lcd to inaczej, ale wlacza sie tuz przed czerwonym polem ------------------------------------------------------- Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 (edytowane) Kurcze u mnie jest lcd to inaczej, ale wlacza sie tuz przed czerwonym polem -------------------------------------------------------Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonudo czerwonego pola na wskaźniku temperatury miałem jeszcze dalekowięc na razie się nie bojęwidzę, że trzeba mocno przegonić albo w korku stać ... z innej beczkisprzęgło zaczyna brać od jakiś 2/3 puszczenia dźwigniczy tak ma być ? czy powoli koniec tarcz ?mam odczucie, że za późno ( to mój 4 motocykl a pierwszy ze sprzęgłem hydraulicznym)i tu proszę o odpowiedzi właścicieli motocyklów ze sprzęgłem hydraulicznym...wydaje mi się, że magna na linkę może ''mieć'' inaczej ale mam dziwną rzeczjest na środku zielona kontrolka od biegu jałowegoi mam, że zielona lampka zaświeca się po wciśnięciu dźwigni sprzęgła - nie ważne czy na biegu czy luzie !!! ???czy tak ma być ?pierwszy raz coś takiego widzę :(kabelki zamieniłem i nic nie zmieniło :( wcześniej pisałem, że muszę wymienić termistorwymieniłem - banalnie prosteale uwaga - nie zadziałał od razu na pustym zbiorniku...najpierw musiał się chyba ''wymoczyć'' w paliwie bo zadziałał po zalaniu do pełna i wypaleniu :) Edytowane 24 Czerwca 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 kontrolka luzu pali się tylko na luzie, w dzwigni sprzęgła jest czujnik wciśnięcia, ale on pozwala zakręcić rozrusznikiem na włączonym biegu i nie ma nic wspólnego z kontrolką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 (edytowane) kontrolka luzu pali się tylko na luzie, w dzwigni sprzęgła jest czujnik wciśnięcia, ale on pozwala zakręcić rozrusznikiem na włączonym biegu i nie ma nic wspólnego z kontrolkąu mnie na biegu wciskam sprzęgło i zapala się zielona kontrolka ... :(więc gdzie szukać problemu ? Edytowane 24 Czerwca 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 (edytowane) Od konca. Jest czujnik przy klamce i jest on zmostkowany z czujnikiem luzu w skrzyni. Dzieki temu na biegu nie odpalisz moto,ale juz jak wcisniesz sprzeglo to tak. Co do klamki, ja tez mam przy koncu ustawione a mam nowe tarcze, przy hydraulicznym nie ma tak prostej zaleznosci miedzy lapaniem klamki a gruboscia tarcz sprzegla. Jedyny pewny sposob na sprawdzenie to rozebranie i pomierzenie tarcz i przekladek oraz sprezyn Edit: faktycznie nie moze byc zmostkowany bo wyswietlacz biegow inaczej reaguje na luz i sprzeglo, ale kontrolka swiexi sie i tak i tak. ------------------------------------------------------- Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu Edytowane 24 Czerwca 2013 przez peery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) Od konca. Jest czujnik przy klamce i jest on zmostkowany z czujnikiem luzu w skrzyni. Dzieki temu na biegu nie odpalisz moto,ale juz jak wcisniesz sprzeglo to tak.Co do klamki, ja tez mam przy koncu ustawione a mam nowe tarcze, przy hydraulicznym nie ma tak prostej zaleznosci miedzy lapaniem klamki a gruboscia tarcz sprzegla. Jedyny pewny sposob na sprawdzenie to rozebranie i pomierzenie tarcz i przekladek oraz sprezyn Edit: faktycznie nie moze byc zmostkowany bo wyswietlacz biegow inaczej reaguje na luz i sprzeglo, ale kontrolka swiexi sie i tak i tak.własnieczujnik sprzęgła nie powinien wpływać na lampkę luzuwypiąłem wtyczki od czujnika sprzęgła i wskazania zielonej lampki są poprawne - zapala się tylko na luziena razie chyba tak zostawię - tylko nie zapalę na biegu ze sprzęgłem - nie widzi wciśniętego sprzęgła - blokadaale tak może być (miałem tak w starszych motocyklach)kiedyś podjadę do elektryka samochodowego to znajdzie, dlaczego sprzęgło jest zmostkowane z zieloną lampką :(może to jakiś przekaźnik ???może ktoś miał taki problem ? Edytowane 25 Czerwca 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Ale wlasnie u mnie tez zapala sie przy wcisnieciu sprzegla, ale dodatkowo wciskajac sprzeglo znika wszystko z wyswietlacza biegow. A luz to jest na wyswietlaczu N i lampka tez sie swieci. Wiec moze tak ma byc? W sumie w dwoch sztukach tak mam ------------------------------------------------------- Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Ale wlasnie u mnie tez zapala sie przy wcisnieciu sprzegla, ale dodatkowo wciskajac sprzeglo znika wszystko z wyswietlacza biegow. A luz to jest na wyswietlaczu N i lampka tez sie swieci. Wiec moze tak ma byc? W sumie w dwoch sztukach tak mam to inny wyświetlacz, z numerkami biegówu mnie jest luz - zielona lampka i obok zaświeca się ov jak wbiję 6 biegnie mam Nale czytałem, że różne hondy czasem mają takie dziwne ''usprawnienia'' z tym sprzęgłemjakby wersja kabli i czujników do takiego wyświetlacza z biegami jak u ciebie... przejściówka czy co...ale spokowypiąłem 1 wtyczkę od czujnika sprzęgła i zapalę tylko na luzie - czyli jak mi się lampka zielona zaświeciczujnik sprzęgła do niczego mi nie potrzebny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.