RaY Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 (edytowane) Witam, mam takie kilka pytan odnosnie sportow, poniewaz calkowicie sie w tym nie orientuje - ,ktory motocykl z wymienionych jest najciekawszy jak na 1 sporta ? GSXR , ZX-6R, CBR 600 F, R6, YZF - 2000 do 2003 kolo 19 tys zł. jak sie maja one co do - wagisterewnosci (skrety, prowadzenie)osiagi (przyspieszenie, v max, moc)spalanie + czesci mam blisko do franfkurtu na autostrade i mysle, juz nad motorem na nastepny sezon :biggrin:, przede wszystkim chodzi mi o to, zeby nie mial wagi z 250 KG, jest jakas szansa na to ? :clap: jezdzilem na 125, 250.. nie zabije sie zaraz na czyms wiekszym ? Edytowane 21 Lipca 2006 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Według mnie najbardziej nadający sie na sport to gsxr. W Zx6 lubi pękać rama, w cbr do dupy są napinacze rozrządu a yamaszka ma silnik z poprzedniego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 no.gixera 600 k2-3 bez problemu znajdziesz za taka kaske.a jak trafisz na jesieni na jakas dobra okazje z ubezpieczalni z niemiec to jest nawet szansa na k4:) wiec, bierz gixera:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 (edytowane) Hmm a mozecie mi go odrobine przyblizyc ? bo slyszalem ze jest bardzo ciezko, a najlzejsza jesr r6, a np - gsx-r 750 srad , znaczna roznica ?albo wersja SRAD ? Edytowane 22 Lipca 2006 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Według mnie najbardziej nadający sie na sport to gsxr. W Zx6 lubi pękać rama, w cbr do dupy są napinacze rozrządu a yamaszka ma silnik z poprzedniego modelu. Jak masz pisać takie głupoty to lepiej w ogóle nie pisz!!! Jeśli szukasz najlepszej 600 z tamtego okresu to zrwóć uwagę na R6, najlżejsza, najmocniejsza i prowadzi się jak rower, silnik jest nową konstrukcją i niestety nie obyło się bez wad wieku dziecięcego (wyskakująca dwójka. Szukaj modelu po roku 2000, po liftingu - ponoć poprawili już skrzynie i dotego masz stylowe światła led z tyłu a nie lampe jak od simsona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 (edytowane) Według mnie najbardziej nadający sie na sport to gsxr. W Zx6 lubi pękać rama, w cbr do dupy są napinacze rozrządu a yamaszka ma silnik z poprzedniego modelu.Powalająca argumentacja :biggrin: Masz w zanadrzu więcej takich mądrości? Ogólnie na temat sportowych 600 było napisane na tym forum naprawdę już bardzo dużo, wystarczy poszukać trochę w archiwum, bo takie ogólniki to co najwyżej mogą jedynie zarysować obraz tematu, a nie go wyczerpać. Jeśli chodzi o kwęstię masy, mocy i prowadzenia to faktycznie - R6 nie ma sobie równych. Niestety, jej mikroskopowe gabaryty dyskwalifikują ją do dalszych podróży, a i narowistość i nerwowość tego motocykla nie czyni go "user-firendly" (co ma znaczenie przy pierwszym sporcie). Na tor i do lansu po mieście wypasiona. GSX-R jest w sumie barzo podobny, choć chyba mniej radykalny. Wersjami od K1 w zwyż niestety nie jeździłem, więc się nie wypowiem. Wiadomo, że każdy swoje chwali, dlatego ja mogę polecić Kawę :icon_exclaim: Najmocniejszy dół wśród 600-tek, bardzo wygodna (jak na sporta) pozycja, dużo miejsca, a i prowadzenie i hamulce nie odstające niczym od konkurencji. Do tego, jak to Kawa, ma to "coś", ten charakterek i pazur, którego brakuje konkurencji spod znaczku skrzydła :clap:. Za 19 kawałków można kupić bardzo ładną sztukę nawet z silnikiem 636 (rok '02, stara buda), która nie widziała jeszcze rąk polskiego kowala i kata. W sumie CBR 600 jest bardzo zbliżona do ZX-6R pod względem funkcjonalności i pewnej "uniwersalności". Dla mnie jest to jednak sprzęt zbyt ułożony, grzeczny, łagodny, taki trochę bez jaj. Niby cicha woda brzegi rwie, ale mi to nie odpowiada. Zależy co kto lubi :bigrazz: Edytowane 22 Lipca 2006 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Hmm a mozecie mi go odrobine przyblizyc ? bo slyszalem ze jest bardzo ciezko, a najlzejsza jesr r6, a np - gsx-r 750 srad , znaczna roznica ?albo wersja SRAD ?SRAD - "suzuki ram air direct induction" maja wszystkie gixery bodajze od 1996 roku. jest to system doladowania dynamicznego ktory dodaje ci troche mocy przy predkosciach podswietlnych. teraz podobne systemy doladowania sa w zasadzie we wszystkich sportowych furach. a 750 bedzie chyba troche za mocne tak na moj gust.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.