grabster Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 WitamCzy ma ktoś w Junaczki zamontowany mechaniczny japoński gaźnik? Czy są problemu z dostrojeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Na pewno trzeba sie troche pobawic. Podstawa sukcesu jest gaznik do 4 suwa o przekroju gardzieli identycznej z junakowska. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierowca bombowca Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 (edytowane) Czym się różni gaźnik 4 od 2-suwa? i Junaki i WSK 175 miały montowane gaźniki PEGAZ, które różniły się (chyba) tylko przepustowością dysz.. Edytowane 21 Lipca 2006 przez kierowca bombowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Oraz "usmiechem" przepustnicy ( przejscie z wolnych obrotow w gore ).W japonskich gaznikach roznice sa najczesciej w ksztalcie rozpylacza i iglic, zreszta w gazniku troszke pozniejszym od Pegaza - Amal Concentric tez te roznice juz wystepowaly. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabster Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 No więc wpasowałem ten gaźniczek. Silnik po 2 kopniakach zacząl sie odzywać, podkręciłem obroty i zapialił bez praoblemu. Wolne obroty były super ale niereaguje na mocne odkręcenie gazu. Postanowiłem się i tak przejechać. Silnik pieknie ciągnie od praktycznie wolnych obrotów do średnich a potem dupa, silnik się dławi. Jak odkręce gaz do oporu na biegu to tez go dławi. Iglice mam maksymalnie podniesioną, bo na opuszczonej było jeszcze gorzej. Poziom paliwa podniosłem tak maksymalnie, żeby sie nie przelewało ale to nie pomogło. Nie wiem co jest grane, tak jakby nie umiał zaciągnąć porządnie paliwa. :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Hołk.Ja w swoim Junaku miałem gaźnik od Hondy CBX 750. Silnik na wolnych obrotach chodził pięknie. Można było piliczyć suwy. Ale jazda to zbytnio nie była fajna. Junakowi jakby brakowało mocy. Prawdopodobnie dostawał za mało paliwa. Bardzo wolno sie rozpędza. Kombinowałem z tym gaźnikiem jeszcze koło tygodnia i nic nie wyszło. możliwe że coś źle zrobiłem. Nie wiem.Ale widziałem pare Junaków które jakoś na takich gaźnikach chodzą pieknie. Mi niestety sie nie udało Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Jeżeli na wyższych obrotach nie chce ciągnąć a na niższych jest ok to znaczy że masz za małą dyszę. POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.