peter Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Witam Zmienialiśmy tłoka w mojej NSR 125, przed zmiana z temperatura silnik wszystko bylo OK, teraz silnik bardzo szybko lapie temperature, przy spokojnej jeździe wskazówka znajduje sie w polowie skali, jak szybciej jade zaraz dochodzi do czerwonego pola. Podejżewam ze zapowietrzył sie układ chłodniczy, ale jak go odpowietrzyć ? Może to wina płynu chłodniczego? zalałem petrygo ALU z gory dziekuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Napisales temat nie w tym dziale masz przecież 2 suwa anie 4 suwa napisz ten temat w 2t .do oczyszczalni.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 (edytowane) W sumie to mechanika ogólna. Po wymianie tłoka nie powinienneś jeździć szybko swoim sprzętem. Tłok jest jeszcze nie dotarty!!! Opory tarcia pierścieni i tłoka sa bardzo duże. daj się mu ułożyć cylindrze. jeździj spokojnie przez jakies 1000 km. A swoja drogą posprawdzqaj układ chłodzenia . Czasami sie zdaża , że tłok ma niewłaściwy wymiar. ale to raczej w jawkach , komarkach itp. japońskie sprzety raczej nie maja takich problemów. ale kto wie... różne rzeczy się zdażają. Edytowane 21 Lipca 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Podejżewam ze zapowietrzył sie układ chłodniczy, ale jak go odpowietrzyć ? Uklad chlodniczy odpowietrzysz przez zostawienie motonga na biegu jałowym do otwarcia dużego obiegu ,czyli na chłodnice .lub do włączenia wentylatora Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 To tak cylinder ma nicasyl podobno sie nie dociera ale ja docieralem jakies 300 km mysle ze wystarczy. Jeździlem wolno wiec temperatura nie skakala... Teraz przy normalnej jeździe musze uwazac zeby nie przegrzac silnika. NSR nie ma wentylatora :clap: czyli jak z tym odpowietrzaniem odkrecic korek od chlodnicy i odpalic moto na zimnym silniku ? tak mi kolega tlumaczyl :biggrin: a co myslicie o tym petrygo? nadaje sie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Miałem crma czyli ten sam silnik i po zmianie tłoka po 1km mi szła temperatura do konca a dlatego że termostat nie puszczał wody do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 co do odpowietrzania to w pompie wody na dole powinieneś mieć śrubkę odkręcasz ją i czekasz do momentu kiedy zacznie ci lecieć woda potem zakręcasz i gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.