pozdro600 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 siemanko!od jakiegos czasu zastanawiam sie jaka jest roznica miedzy tymi konstrukcjami lancucha napedowego. z tego co wiem to x-ring jest drozszy i bardziej wytrzymaly od oringa. a jak jest z oporami??slyszalem kilka opinii i juz nie wiem o co chodzi. przy ktorym z lancuchow sa wieksze straty mocy w przeniesieniu napedu?? aha i jeszcze przy okazji chcialem spytac o zebatki aluminiowe vs. stalowe - wady i zalety.no dobra i rzutem na tasme: ktory lancuch wybrac na tor? DID czy AFAM?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 siemanko!od jakiegos czasu zastanawiam sie jaka jest roznica miedzy tymi konstrukcjami lancucha napedowego. z tego co wiem to x-ring jest drozszy i bardziej wytrzymaly od oringa. a jak jest z oporami??slyszalem kilka opinii i juz nie wiem o co chodzi. przy ktorym z lancuchow sa wieksze straty mocy w przeniesieniu napedu?? aha i jeszcze przy okazji chcialem spytac o zebatki aluminiowe vs. stalowe - wady i zalety.no dobra i rzutem na tasme: ktory lancuch wybrac na tor? DID czy AFAM?? Czesc X-ring ma mniejsze opory tarcia niż o-ring pomimo czterech punktów styku uszczelnienia vs dwóch w o-ringu. Jeśli chodzi o wybór DID vs. AFAM to DID robi łańcuchy dla AFAM'a. Tak na marginesie jeśli zależy Ci na jak najmniejszych stratach w przeniesieniu napędu to proponuję konwersję na 520'tkę Jeśli zdecydujesz się na DID'a to zapraszam do Nas :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 22 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Czesc X-ring ma mniejsze opory tarcia niż o-ring pomimo czterech punktów styku uszczelnienia vs dwóch w o-ringu. Jeśli chodzi o wybór DID vs. AFAM to DID robi łańcuchy dla AFAM'a. Tak na marginesie jeśli zależy Ci na jak najmniejszych stratach w przeniesieniu napędu to proponuję konwersję na 520'tkęJeśli zdecydujesz się na DID'a to zapraszam do Nas :icon_exclaim:co sie bedzie wiazalo z ta konwersja?? bo oryginalnie w 600k4 jest chyba 525??bo chce mozliwie najmocniejszy lancuch i zeby fura lepiej chodzila:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Opory na lancuchach to sa bzdety. Roznica to inny ksztalt uszczelki.Chcesz zeby fura lepiej chodzila to kup tysiaczke. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Opory na lancuchach to sa bzdety. Roznica to inny ksztalt uszczelki.Chcesz zeby fura lepiej chodzila to kup tysiaczke. Adam M. Z ciekawości sprawdziłem organoleptycznie i ogniwa w łańcuchu DID 50VA(o-ring) obracają się wyraźnie ciężej niż w 50VM (x-ring) - jeśli ktoś nie wierzy to zapraszam do mnie do firmy. :) Co do konwersji na 520 wystarczy zmienić zębatki, niestety Sunstar ma w ofercie tyl wykonany z aluminum więc będzie szybko się zużywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 kumam. a po co zaklada sie aluminiowe zebatki? zeby zredukowac mase motocykla kosztem trwalosci zebatki??jaka jest roznica w trwalosci miedzy hiper-wzmocnionym x-ringiem DIDa a tym modelem wyscigowym(najwyzszym)??no i moze tak przy okazji mozesz podac ceny(na 525):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Aluminiowa zębatka to nie tylko redukcja masy motocykla ale również mniejsza bezwładność układu napędowego itp. Co do łańcucha to ERV (racing) jest słabszy od ZVM2 (hiperwzmocniony), ale za to jest lżejszy i ma mniejsze opory. Generalnie jeśli nie zamierzasz zmieniać napędu co kilka wyścigów to proponuję załozyć 525ZVM2. Jeśli chodzi o ceny to:525ZVM2 110 ogniw 550PLNzębatki Sunstar 51+103 PLN W ramach forumowej zniżki montaż gratis - mamy oryginalną zakuwarkę DID'a więc będziesz miał pewność że łańcuch jest dobrze zakuty. :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 (edytowane) hahahahaha... fajna nazwa, szkoda że nie super-hiper-bajer-turbo-odlotowo-wzmocniony :icon_rolleyes: Edytowane 25 Lipca 2006 przez Pawel-SV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.