Tobik Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Witam!CO się okazało, że u mnie w VFR nie było płynu w chłodnicy. Kaplica normalnie. Mechanik mi płyn wymieniał i zleciało może ze 50ml jakiegos płynu i to wszystko. Motocykl miał może zrobione tak paredziesiąt kilometrów. Sam o tym nie widziałem. W zbiorniczku wyrównawczym płyn był na dobrym poziomie. Czy to grozi czymś bardzo poważnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Czy to grozi czymś bardzo poważnym? A jak Ci się wydaje...?? :banghead: O ile się nic nie przytarło, to mogła np uszczelka po głowicą dostać "po tyłku". Uszczelniaczom zaworowym też to na zdrowie nie wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Jesli plyn jakimś cudem znajdował się w bloku silnika moze nie być tak źle ,być może ostro go wygotowałeś ,a VFR jest odporna na temeperature ,a jak teraz moto chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Jesli plyn jakimś cudem znajdował się w bloku silnika moze nie być tak źle ,być może ostro go wygotowałeś ,a VFR jest odporna na temeperature ,a jak teraz moto chodzi ? Moto chodzi raczej elegancko. Bez jakiś wyskoków. Tylko własnie to mi mechanik powiedział o tym że nie ma płynu. Bo moto jest teraz na przeglądzie generalnym. Wcześniej przejeździłem moze ze 50km,a ten gosc co od niego brałem sprzęt zrobił koło 200km mniej więcej. Co mnie dziwi, że wskaźnik temperatury był raczej w normie,jak jeździłem, utrzymywał się zazwyczaj w połowie, może tam raz lekko ponad połowe wyskoczył, ale nigdy do czerwnego pola nie dochodziło. W zbiorniczku wyrównawczym było ok, ale w chłodnicy nic, no moze jakies 50ml tam zleciało nie wiecej. Jutro pojade do niego i dokładnie obczaje o co biega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Jak chodzi dobrze to sobie nie zawracaj gitary :banghead: zmieni płyn na nowy i kontrluj ilość :D Pozdro seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Jak chodzi dobrze to sobie nie zawracaj gitary :banghead: zmieni płyn na nowy i kontrluj ilość :D Pozdro seba No własnie tez tak myśle. Ale jedno mnie zastanawia, wskaźnik temperatry silnika był zawsze w normie. Tak zawsze w połowie. A bankowo jest dobry. Więc wniosek z tego, że nawet bez płynu chłodniczego na krótkie dystanse można jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFA?33 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Tobik,bez płynu sie nie jeżdzi nawet krótkich dystansów.A co do czujnika to nie będzie ci pokazywał czerwonego pola jak go zagrzejesz bo nie będzie zanurzony w płynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 w vfrce masz czujnik w odudowie termostatu wiec jesli wskazywał coś znaczy ze był zanurzony w chłodziwie lub chociaz troche na niego chlapało :banghead: , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 w vfrce masz czujnik w odudowie termostatu wiec jesli wskazywał coś znaczy ze był zanurzony w chłodziwie lub chociaz troche na niego chlapało :D , No jeśli miałoby być to te 50 ml które wylał z układu, to faktycznie starczyło żeby wskaźnik utrzymywał się na zielonym :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Czy to grozi czymś bardzo poważnym? A roznie z tym jest:siadaja pierscienie, uszczelniacze zaworowe, moze byc tak ze nalejesz plynu do ukladu i okaze sie ze "moczy sie" z wielu miejsc, lacznie z przedostawaniem sie plynu do oleju, albo zdarzaja sie triki iz w przegrzanym silniku chcesz dokrecic glowice a tu szpilki wychodza z bloku, a takze peknieta glowica i wiele innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 a może mechanik ci zlał tylko z chłodnicy :biggrin: tak głośno myśle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.