Skocz do zawartości

Bark płynu w chłodnicy VFR Rc24 88'


Tobik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

CO się okazało, że u mnie w VFR nie było płynu w chłodnicy. Kaplica normalnie. Mechanik mi płyn wymieniał i zleciało może ze 50ml jakiegos płynu i to wszystko. Motocykl miał może zrobione tak paredziesiąt kilometrów. Sam o tym nie widziałem. W zbiorniczku wyrównawczym płyn był na dobrym poziomie.

Czy to grozi czymś bardzo poważnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to grozi czymś bardzo poważnym?

 

A jak Ci się wydaje...?? :banghead:

O ile się nic nie przytarło, to mogła np uszczelka po głowicą dostać "po tyłku". Uszczelniaczom zaworowym też to na zdrowie nie wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli plyn jakimś cudem znajdował się w bloku silnika moze nie być tak źle ,być może ostro go wygotowałeś ,a VFR jest odporna na temeperature ,a jak teraz moto chodzi ?

 

 

Moto chodzi raczej elegancko. Bez jakiś wyskoków. Tylko własnie to mi mechanik powiedział o tym że nie ma płynu. Bo moto jest teraz na przeglądzie generalnym. Wcześniej przejeździłem moze ze 50km,a ten gosc co od niego brałem sprzęt zrobił koło 200km mniej więcej. Co mnie dziwi, że wskaźnik temperatury był raczej w normie,jak jeździłem, utrzymywał się zazwyczaj w połowie, może tam raz lekko ponad połowe wyskoczył, ale nigdy do czerwnego pola nie dochodziło. W zbiorniczku wyrównawczym było ok, ale w chłodnicy nic, no moze jakies 50ml tam zleciało nie wiecej. Jutro pojade do niego i dokładnie obczaje o co biega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chodzi dobrze to sobie nie zawracaj gitary :banghead: zmieni płyn na nowy i kontrluj ilość :D

Pozdro seba

 

 

No własnie tez tak myśle. Ale jedno mnie zastanawia, wskaźnik temperatry silnika był zawsze w normie. Tak zawsze w połowie. A bankowo jest dobry. Więc wniosek z tego, że nawet bez płynu chłodniczego na krótkie dystanse można jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w vfrce masz czujnik w odudowie termostatu wiec jesli wskazywał coś znaczy ze był zanurzony w chłodziwie lub chociaz troche na niego chlapało :D ,

 

No jeśli miałoby być to te 50 ml które wylał z układu, to faktycznie starczyło żeby wskaźnik utrzymywał się na zielonym :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to grozi czymś bardzo poważnym?

 

A roznie z tym jest:siadaja pierscienie, uszczelniacze zaworowe, moze byc tak ze nalejesz plynu do ukladu i okaze sie ze "moczy sie" z wielu miejsc, lacznie z przedostawaniem sie plynu do oleju, albo zdarzaja sie triki iz w przegrzanym silniku chcesz dokrecic glowice a tu szpilki wychodza z bloku, a takze peknieta glowica i wiele innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...