Skocz do zawartości

Jak zdemontować przednie zawieszenie ??


Georgef
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem nie wiem jak sie zabrac do zdemontowania zawieszenia przedniego musze wymienić uszczelniacze w Cagivie roadster podobno zawieszenie jest jak w CZ ale kazali mi uszczelniacze ściągnąc i zmierzyć :icon_razz: . Doradżcie coś :icon_razz: jak mozecie z góry dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gniewaj się ale jeśli widzisz to zawieszenie i ni w ząb nie wiesz jak sie za to zabrac to raczej daj sobie spokój bo pewnie będą kłopoty. Najlepiej popros kogos kto zna się trochę na mechanice i ci pomoże / pokaże.

Ale...

Żeby wyjąc uszczelniacze musisz :

zdjąc koło, odkręcic błotnik, zacisk hamulcowy, odłączyć linkę szybkościomierza, poluzowac żruby w pólce górnej i dolnej i wysunąć lagi. Potem wyciągnąc osłonkę uszczelniacza, pierścień osadczy. Na dole lagi powinna byc śruba łącząca elementy lamortyzatora (górny z dolnym) Trzeba ją wykręcić. Jeśli zacznie sie obracac a nie wykręcac to trzeba odkręcić korek górny w ladze i przytrzymać część wewnetrzna amorka.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gniewaj się ale jeśli widzisz to zawieszenie i ni w ząb nie wiesz jak sie za to zabrac to raczej daj sobie spokój bo pewnie będą kłopoty. Najlepiej popros kogos kto zna się trochę na mechanice i ci pomoże / pokaże.

Ale...

Żeby wyjąc uszczelniacze musisz :

zdjąc koło, odkręcic błotnik, zacisk hamulcowy, odłączyć linkę szybkościomierza, poluzowac żruby w pólce górnej i dolnej i wysunąć lagi. Potem wyciągnąc osłonkę uszczelniacza, pierścień osadczy. Na dole lagi powinna byc śruba łącząca elementy lamortyzatora (górny z dolnym) Trzeba ją wykręcić. Jeśli zacznie sie obracac a nie wykręcac to trzeba odkręcić korek górny w ladze i przytrzymać część wewnetrzna amorka.

 

Przedstawiłeś w skrócie proces wymiany uszczelniaczy- ze wszystkim jak najbardziej się zgadzam , nie rozumiem tylko , dlaczego piszesz o poluzowaniu śrub w górnej i dolnej półce?Zmieniałem kilkakrotnie uszczelniacze w różnych motocyklach i nigdy nie było to konieczne.(Choć nie wykluczam , że w niektórych motocyklach może być ułatwieniem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedstawiłeś w skrócie proces wymiany uszczelniaczy- ze wszystkim jak najbardziej się zgadzam , nie rozumiem tylko , dlaczego piszesz o poluzowaniu śrub w górnej i dolnej półce?

 

Jak mogles zmienic uszczelniacze bez wyjecia lag z polek ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam w zawieszeniu odwroconym mozna zmienic bez wyciagania lag ale jest to troche klopotliwe lepiej zawsze wyjac lagi rozkrecic w czystym miejscy powymywac zmienic olej (jak jeszcze jest) i zalozyc nowe uszczelniacze wymiana nie jest trudna jak masz serwisowke to smialo mozesz sie za to zabierac w razie klopotow pisz pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powoli rozkrecaj wszystko posciagaj zabezpieczenia rozlozysz przod i potem go zloszysz bez problemu tez sie balem robic i dziala teraz po zlozeniu tylko rob powoli i dokladnie pozro,,,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...