Georgef Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Witam mam problem nie wiem jak sie zabrac do zdemontowania zawieszenia przedniego musze wymienić uszczelniacze w Cagivie roadster podobno zawieszenie jest jak w CZ ale kazali mi uszczelniacze ściągnąc i zmierzyć :icon_razz: . Doradżcie coś :icon_razz: jak mozecie z góry dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Nie gniewaj się ale jeśli widzisz to zawieszenie i ni w ząb nie wiesz jak sie za to zabrac to raczej daj sobie spokój bo pewnie będą kłopoty. Najlepiej popros kogos kto zna się trochę na mechanice i ci pomoże / pokaże.Ale...Żeby wyjąc uszczelniacze musisz :zdjąc koło, odkręcic błotnik, zacisk hamulcowy, odłączyć linkę szybkościomierza, poluzowac żruby w pólce górnej i dolnej i wysunąć lagi. Potem wyciągnąc osłonkę uszczelniacza, pierścień osadczy. Na dole lagi powinna byc śruba łącząca elementy lamortyzatora (górny z dolnym) Trzeba ją wykręcić. Jeśli zacznie sie obracac a nie wykręcac to trzeba odkręcić korek górny w ladze i przytrzymać część wewnetrzna amorka. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgef Opublikowano 19 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Wielkie dzięki :icon_razz: cieżka sprawa jest właśnie bo jak ktoś tego nie robił to nie wie jak sie do tego zabrac racja :icon_razz: chyba będe musiał skorzystać z pomocy jakiegoś fachury :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Nie gniewaj się ale jeśli widzisz to zawieszenie i ni w ząb nie wiesz jak sie za to zabrac to raczej daj sobie spokój bo pewnie będą kłopoty. Najlepiej popros kogos kto zna się trochę na mechanice i ci pomoże / pokaże.Ale...Żeby wyjąc uszczelniacze musisz :zdjąc koło, odkręcic błotnik, zacisk hamulcowy, odłączyć linkę szybkościomierza, poluzowac żruby w pólce górnej i dolnej i wysunąć lagi. Potem wyciągnąc osłonkę uszczelniacza, pierścień osadczy. Na dole lagi powinna byc śruba łącząca elementy lamortyzatora (górny z dolnym) Trzeba ją wykręcić. Jeśli zacznie sie obracac a nie wykręcac to trzeba odkręcić korek górny w ladze i przytrzymać część wewnetrzna amorka. Przedstawiłeś w skrócie proces wymiany uszczelniaczy- ze wszystkim jak najbardziej się zgadzam , nie rozumiem tylko , dlaczego piszesz o poluzowaniu śrub w górnej i dolnej półce?Zmieniałem kilkakrotnie uszczelniacze w różnych motocyklach i nigdy nie było to konieczne.(Choć nie wykluczam , że w niektórych motocyklach może być ułatwieniem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Przedstawiłeś w skrócie proces wymiany uszczelniaczy- ze wszystkim jak najbardziej się zgadzam , nie rozumiem tylko , dlaczego piszesz o poluzowaniu śrub w górnej i dolnej półce? Jak mogles zmienic uszczelniacze bez wyjecia lag z polek ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Jak mogles zmienic uszczelniacze bez wyjecia lag z polek ??Hmmm....zmieniłem i wszystko zawsze działało jak należy.Nie wiem właściwie po co demontować lagi z półki , gdy można zmienić bez...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-gsxr Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 witam w zawieszeniu odwroconym mozna zmienic bez wyciagania lag ale jest to troche klopotliwe lepiej zawsze wyjac lagi rozkrecic w czystym miejscy powymywac zmienic olej (jak jeszcze jest) i zalozyc nowe uszczelniacze wymiana nie jest trudna jak masz serwisowke to smialo mozesz sie za to zabierac w razie klopotow pisz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 powoli rozkrecaj wszystko posciagaj zabezpieczenia rozlozysz przod i potem go zloszysz bez problemu tez sie balem robic i dziala teraz po zlozeniu tylko rob powoli i dokladnie pozro,,,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Jak mogles zmienic uszczelniacze bez wyjecia lag z polek ??... chyba tylko w UPS-ach :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgef Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 OK dzięki wielkie zabiore sie za to :banghead: moze sie uda jak nie to będe pisał :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.