Skocz do zawartości

PADLA SKRZYNIA


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka (w dosc nieradosnym tonie)

dzisiaj podczas treningu w piachach padla mi skrzynia biegow

w moim 525 04 cos juz sie dzialo ostatnio bo byl problem ze

znalezieniem luzu adzisiaj podczas redukcji na1 kolo sie

zaklinowalo. :wink:

Klinuje sie tylko 1 iudalo mi sie dokulac do domu

pytanie czy to tryb zmielil sie czy cos innego walnelo

napiszcie cos o kosztach naprawy bo juz jestem wk...ny ze

nie kupilem 250 2t bo z silnikiem 2t pewnie poradzil bym sobie

sam a 4t zawory pierdoly trzeba dac do mechanika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej wodzik padl ,nie wykluczone ze i jakies tryby polecialy

 

koszta naprawy - spore :/ ok 1000 zl napewno

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka (w dosc nieradosnym tonie)

dzisiaj podczas treningu w piachach padla mi skrzynia biegow

w moim 525 04 cos juz sie dzialo ostatnio bo byl problem ze

znalezieniem luzu adzisiaj podczas redukcji na1 kolo sie

zaklinowalo. :icon_razz:

Klinuje sie tylko 1 iudalo mi sie dokulac do domu

pytanie czy to tryb zmielil sie czy cos innego walnelo

napiszcie cos o kosztach naprawy bo juz jestem wk...ny ze

nie kupilem 250 2t bo z silnikiem 2t pewnie poradzil bym sobie

sam a 4t zawory pierdoly trzeba dac do mechanika

Mi padł kiedyś 3ci bieg w WR400F,

objawy były takie że na tym biegu terkotalo w silniku a nie chciało jechać a czasami właśnie się blokowało koło.

Przyczyną były stępione kły w jednym trybie i odpowiadające im wypustki w drugim a także wyrobiony wodzik.

Nie znam się na KTMie ale strzelam, że jeden tryb koło 300zł może kosztować + ze 100 wodzik + uszczelki + robota.

 

 

Różnice w konstrukci silnika 2T i 4T to głównie głowica i rozrząd i jeśli potrafisz to poskładać czyli znaczniki itp. to reszta jest bardzo podobna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelki staraj sie robic samemu bo inaczej 4 stowki (czyli prawie polowe przewidywanych kosztow) wydasz na nie ;p Silnik jest skomplikowany troche to prawda i uwazaj jeszcze na pompe oleju ktorej nie ma w 2T ;p zycze powodzenia !!

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalny papier do uszczelek kupisz na www.agmot.pl, w akcesoriach. GAMBIT - 11,50 zl czy iles tam. A do dziurek robienia to kup taki srubkowkret na bity z super markietu, naostrz ladnie i dziurkuj;) Albo jakas tulejke dopasuj.

Edytowane przez rzemyk90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...