Yaco Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Witam Już tradycyjnie walczę ze sklejającym się sprzęgłem. Objaw - w skrócie po całonocnym postoju muszę wbić na zgaszonym sliniku 3-ci bieg i bujać aż odpuszczą tercze. Inaczej przy wrzucaniu 1-go biegu gasi mi silnik, nie mówiąc o katowaniu skrzyni.Niedawno podczas mkechanicznych dyskusji w warszawskiej tymbarkowni usłyszałem, że za rozklejanie sprzęgieł odpowiedzialne są dwie podkładki/sprężyny znajdujące się na końcu, za tarczami i przekładkami sprzęgłowymi. Kto rozbierał to ustrojstwo ten wie, że są tam dwa pierścienie z blachy - jeden płaski, a drugi wytłoczony pod pewnym kątem. Otóż jeden kolega twierdzi, iż nieprawidłowe założenie tych podkładek może powodować dokładnie taki efekt. Dodam, że w manualu jest wyraźnie zaznaczone jak owe elementy powinny być zainstalowane. Czy ktoś z Was jest w stanie potwierdzić lub obalić tą teorię? PS. Nie demontowałem jeszcze całego sprzęgła - wymieniliśmy z Pawłem sprężyny dociskowe na "łoryginały" bo wcześniej były dużo twardsze EBC i je podejrzewaliśmy o sklejanie tarcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Dziwna sprawa Yaco , moze Ci sie tarcze za mało wysprzęglają ???sprawdź długośc tego pręcika od wycisku do sprzęgła ??za gęsty olej ?????.......... poddaje się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Dziwna sprawa Yaco , moze Ci sie tarcze za mało wysprzęglają ???sprawdź długośc tego pręcika od wycisku do sprzęgła ??za gęsty olej ?????.......... poddaje się Kiedy właśnie bajer polega na tym, że jak już je rozkleje to wszystko jest OK. Nie ciągnie po wbiciu jedynki na wciśniętym sprzęgle. Może jakiś syf na tarczach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 a olej kiedy zmieniałeś? moze warto wlać przed wymianą specyfik do płukania silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 a olej kiedy zmieniałeś? moze warto wlać przed wymianą specyfik do płukania silnika ? Na początku tego sezonu, jakieś 3kkm temu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Lipca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Owszem, te podkładki spręzynujące mogą mieć w tym przypadku znaczenie. Tak czy owak jest to problem natury: po kolei eliminuj potencjalne przyczyny... Koszt takich podkładek to ok. 25 zł. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 No to mamy kolejna wade VFR:D Kup nowe podkladki, powinno zadzialac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Tylko Yaco tak ma :) nikt wiecej sie nie skarżył :icon_razz: Yaca popsuł od tego ciągłego dawania na gume :icon_razz: LOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 18 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Tylko Yaco tak ma :banghead: nikt wiecej sie nie skarżył :) Yaca popsuł od tego ciągłego dawania na gume :banghead: LOL MotoDoktora zalałem :icon_razz: :icon_razz: Zastanawia mnie po prostu, jaka jest rola tych podkładek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.