Strażak Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 WitamMam ochotę zmienić moto na virago 750 lub albo bardziej na virago 1100 i potrzebuję opinii na temat tych moto przedział wiekowy jaki mnie interesuje to 1992 – 1996 r.Przeglądałem archiwa i poczytałem co nieco na necie na ten temat.Ostatnio przeczytałem w dołączonej broszurce do ŚM że virago 1100 są awaryjne :icon_biggrin: .Proszę kolegów i koleżanki :icon_mrgreen: jeżdżące na virago 750 i 1100 o wypowiedzi na temat wad i zalet tych modeli co boli i w ogóle czy coś boli te modele dzięki :wink: i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Czy virago jest awaryjne ? - raczej nie!!!!. Sam się zdziwiłem jak to w tej gazetce przeczytałem:)Sa to długowieczne silniki. Maja prostą konstrukcję. Żadnych technicznych fajerwerków. Ja mam XV z 1982 r. (70 tys km) Silnik chodzi pięknie , nic nie stuka , dzwoni itp. Silnik jest prosty w obsłudze. Zawory reg. śrubami ( tylko 2 na gar) Jeśli odpukać coś się stanie w silniku to częsci sa o wiele tańsze niz np. do Hondy , Kawasaki. Wał karadana - więc odchodzi babranie sie z łańcuchem. Litrowe Virago maja nieco mocniejsze silniki ale nie ma zbytniej różnicy w porównaniu z 750. jest za to różnica w cenia - ta jest bardziej widoczna. Elektryka nie sprawia żadnych problemów i nie jest skomplikowana.Nie zgadzam sie więc ze stwierdzeniem , że Virago są awaryjne. Kolega ma identycznego sprzeta jak moja i równiez nie ma z nim żadnych problemów. jedyna rzecza , która potrafi dac w kośc włascicielowi virago to rozrusznik. ale dotyczy to głównie starszych modeli. Spalanie jest troszke za wysokie ale nie szarpie zbytnio po kieszeni.Więc jeśli masz odpowiednia sumke pieniedzy to kup litrowe Virago.Jeśli masz troszkę mniej to kup 750 - to też super motocykl.POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strażak Opublikowano 19 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Witamże z rozrusznikiem są kłopoty to już wiem bo często ten temat był poruszany, że grzeje się drugi gar też wiem :icon_razz: , chodzi mi czy bierze olej i ile ?? czy jest różnica w prowadzeniu tych dwóch modeli – czy jest różnica w wygodzie podróżowania bo chyba 1100 jest niższy (siedzenie kierowcy). Różnica w cenie też jest znaczna dlatego muszę być pewny czy pchać się w starszą rocznikowo 1100, czy młodszą 750 tu mam dylemat. pozdrawiam :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Jeśli chodzi o przegrzewanie się tylniego gara to u mnie jakoś nie widze zbytniej różnicy w temp. cylindrów. W każdej V tylni cylinder pracuje w wyższej temp. Jest to normalne zjawisko zwłaszcza w silnikach chłodzonych powietrzem. U mnie nigdy nie było z tym problemu. Zaliczałem juz góry , ostra jazdę, długie korki w miastach i nic sie nie dziło. Co do oleju to spala go śladowe ilości. Zalezy to również od stylu jazdy. Jesli będziesz jeździł tak jak się powinno jeździć na chopperze a nie na ścigaczu to oleju prawie nie będzie ubywać. ja pomiędzy wymianą oleju ( 6 tys) dolałem możem z 0,5 L a i tak mi się troszkę poci pokrywa :icon_razz: więc tam też ucieka.Leje już do niej minerala. Wyciszył silnik i zuzycie oleju jest mniejsze.Czy jest różnica w prowadzeniu? Moim zdaniem NIE! Tylko że litr trochę lepiej ciągnie.Moja rada : Jesli znajdziesz zadbaną starszą litrówkę to bierz!Technicznie 750 i 1100 są bez mała identyczne.A młodsza 750 wcale nie musi być lepza.Dla mnie rocznik w przypadku Virago nie grał decydującej roli. nie zmieniały się one na przestrzeni lat.Patrzyłem głownie na stan silnika. zawieszeń, instalacji, oraz na ogólny stopień zużycia rzeczy które ulegają naturalnemu zużywaniu się w czasie eksploatacji. Nie sugerowałbym się przebiegiem. W 80 % liczniki są cofane.Ogłoszeń jest dużo więc jest w czym wybierać.Wybór nalezy do Ciebie!!Myślec głową a nie...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Czekałem dwa dni z odpowiedzią, bo miałem zaproponować Ci do kupna moją. Ale na razie facet nie zdecydował się na sprzedaż upatrzonego przeze mnie sprzęta, więc pozostaję przy mojej Viagrze. Sprzęcik bardzo wdzięczny. Też 8 lat temu szukałem 1100, ale ponieważ nic nie mogłem znaleźć w dobrym stanie ( a chciałem jeździć a nie grzebać), a trafiła się 750-tka, więc zdecydowałem się na nią i tak zostało po dziś dzień. Przez te 8 lat z awarii to tylko miałem padnięty regulator napięcia, na szczęście przy starcie, więc tylko musiałem zrezygnować z wyjazdu. Poza tym tylko regulacje, wymiany oleju, świeczek, opon, aku i dokupowanie akcesoriów :icon_razz: . Spalanie mieści mi się w 5 litrach, więc jak słyszę że 1100 palą koło 7-miu, to jeszcze bardziej się cieszę, że padło na 750-tkę. A różnica w jeździe jest chyba tylko taka, że 750-tka chodzi na trochę większych obrotach. A mocą i momentem 750-tka dysponuje takimi, że w dwie osoby z bagażami radzi sobie spokojnie na każdej trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strażak Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 dzięki za infono to powoli mogę się zaczynać rozglądać, dopiero we wrześniu po zlocie będe chciał puścić mojego "maxima" coś dołożyć i kupić viróweczkę. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANDIT Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 virago godna polecenia maszyna zreszta jak mowią przedmówcy ja z całą odpowiedzialnością moge ci polecic moją xv 750 jeśli masz jakies pytania to wal smiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12345 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 witam posiadam 750 i mam problem z kontrolkom ładowania .Po odpaleniu na zimnym silniku po minucie zapala się kontrolka od ładowania po rozgrzaniu kon gaśnie i o co tu chodzi . Nie za każdym ten problem wyskakuje czy to problem z alternatorem a może z regulatorem napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Sprawdziłeś czy w ogóle jest ładowanie? Miernik w ręce i napisz co Ci wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12345 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 dzięki już doszedłem przetarty kabel i już wszystko ok pozdro może ktoś ma dekiel osłony filtra powietrza prawy i atrape od strony lewej chromowany do virago 750 za dobre pieniądze bez wkładu (czyli napraw lub chromowania ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marczon63 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Koledzy ktoś podrzuci jak zamontować stelaże do sakw do virago vs750Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.