Seboka Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 (edytowane) Po dzisiejszej rozmowie z Tobą Robercie wyliczyłem ze od wymiany do wymiany oleju starczy, choć po przejechaniu 3900 km jest ubytek jednej trzeciej oleju, czyli w normie jak myślę(na 10000 spokojnie starczy). Dym wyraźnie widać przy przygazówce na zimnym silniku, przy normalnej pracy na ssaniu widać delikatną mgiełkę. Mechanik mierzył ciśnienie na cylindrach, najpierw na sucho a później po wstrzyknięciu oleju silnikowego do cylindrów. Różnica ciśnień była taka sama przy dwóch pomiarach, jeśli był by uszkodzony spiek ceramiczny olej przy drugim mierzeniu uszczelniłby gładzę. Więc przypuszczalnie jest to spowodowane niedomkniętym zaworem wydechowym, dlatego jest wyczuwalny motyw z cofaniem się spalin . Na filmie tego tak nie widać ale dym jest czarny , gdy paliłem Vildka po pomiarach z olejem w cylindrach dym był wyraźnie szary .To mnie utwierdza że to zawór . Edytowane 9 Sierpnia 2006 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Ok. tylko jak by się ventyl nie domykał to nie trzymałby kompresji :P A Ty masz na obydwu garkach taką samą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 (edytowane) Troche źle napisałem jest różnica jednego bara , tylko ta różnica nie zmieniła się po zalaniu oleju do cylindrów .Jeśli był by to cylinder ,olej uszczelnił by na czas drugiego pomiaru Edytowane 10 Sierpnia 2006 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 A ja mam NOWE pytanie do Was. Czy wszystkie silniki w XV 1600 tak specyficznie klepią? Słuchałem kilku i każdemu zawory specyficznie plaskają, ale nie jestem do końca przekonany, czy tak ma być? Osłuchałem też Warriora i ...nic, a konstrukcja chyba taka sama. Można kompleksów się nabawić w porównaniu do innych cruiserów! Zawory mam dobrze wyrególowane, przebieg 15 tys. Może założyć kasatory luzów od Warriora, jeśli podejdą? Znalazł ktoś na to sposób oprócz stoperów w uszy i głośnech wydechów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodar Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 U mnie tez slychac zawory (przebieg co prawda duzo wiekszy) ale o zadnych kompleksach do innych cruiserow to nie ma mowy. To raczej niech inni maja do Wild Starow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 U mnie Prałat zaworów nie słychać jak na moje ucho i kilku magików :clap: Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Rozrząd OHV tak już ma, że pracuje głosniej od rozrządu napędzanego łańcuchem...gdyby nie domykał się zawór...myślę że różnice kompresji błyby większe niż tylko jeden bar (sprawdź w serwisówce czy wartość kompresji powinna być taka sama dla obu cylindrów i czy wartości zmierzone miezczą się w tolerancji) możliwe że z racji większego obciązenia termicznego drugiego cylinda producent celowo go trochę odprężył......co do wydechów... puste wydechy zubażają mieszankę, dymienie (czarny kolor spalin) zaś jest objawem zbyt bogatej mieszanki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodar Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Jaki olej lejecie do wild starow? Ja jezdze na syntetyku mobil racing 4T 15W/50 ale gosciu w serwisie w Olsztynie twierdzi, ze nie mozna syntetykow lac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Ja jeżdżę na półsyntet. 10W/40. A niby dlaczego nie można? Jakieś skutki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 syntetyk castrol r4 superbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.