Skocz do zawartości

Pytanie dotyczy Wild Stara na które najstarsi górale nie znają odpowiedzi


Seboka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po dzisiejszej rozmowie z Tobą Robercie wyliczyłem ze od wymiany do wymiany oleju starczy, choć po przejechaniu 3900 km jest ubytek jednej trzeciej oleju, czyli w normie jak myślę(na 10000 spokojnie starczy). Dym wyraźnie widać przy przygazówce na zimnym silniku, przy normalnej pracy na ssaniu widać delikatną mgiełkę. Mechanik mierzył ciśnienie na cylindrach, najpierw na sucho a później po wstrzyknięciu oleju silnikowego do cylindrów. Różnica ciśnień była taka sama przy dwóch pomiarach, jeśli był by uszkodzony spiek ceramiczny olej przy drugim mierzeniu uszczelniłby gładzę. Więc przypuszczalnie jest to spowodowane niedomkniętym zaworem wydechowym, dlatego jest wyczuwalny motyw z cofaniem się spalin . Na filmie tego tak nie widać ale dym jest czarny , gdy paliłem Vildka po pomiarach z olejem w cylindrach dym był wyraźnie szary .To mnie utwierdza że to zawór .

Edytowane przez Seboka
[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche źle napisałem jest różnica jednego bara , tylko ta różnica nie zmieniła się po zalaniu oleju do cylindrów .Jeśli był by to cylinder ,olej uszczelnił by na czas drugiego pomiaru

Edytowane przez Seboka
[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam NOWE pytanie do Was. Czy wszystkie silniki w XV 1600 tak specyficznie klepią? Słuchałem kilku i każdemu zawory specyficznie plaskają, ale nie jestem do końca przekonany, czy tak ma być? Osłuchałem też Warriora i ...nic, a konstrukcja chyba taka sama. Można kompleksów się nabawić w porównaniu do innych cruiserów! Zawory mam dobrze wyrególowane, przebieg 15 tys. Może założyć kasatory luzów od Warriora, jeśli podejdą? Znalazł ktoś na to sposób oprócz stoperów w uszy i głośnech wydechów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie Prałat zaworów nie słychać jak na moje ucho i kilku magików :clap:

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd OHV tak już ma, że pracuje głosniej od rozrządu napędzanego łańcuchem...gdyby nie domykał się zawór...myślę że różnice kompresji błyby większe niż tylko jeden bar (sprawdź w serwisówce czy wartość kompresji powinna być taka sama dla obu cylindrów i czy wartości zmierzone miezczą się w tolerancji) możliwe że z racji większego obciązenia termicznego drugiego cylinda producent celowo go trochę odprężył......co do wydechów... puste wydechy zubażają mieszankę, dymienie (czarny kolor spalin) zaś jest objawem zbyt bogatej mieszanki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...