Skocz do zawartości

Pytanie dotyczy Wild Stara na które najstarsi górale nie znają odpowiedzi


Seboka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umieściłem :icon_razz: ***FILM*** z objawami które mi się nie podobają pod koniec przykładam

rękę do poszczególnych wydechów , na dłuższym dolnym wydechu spaliny są jak by cały czas

sprężone natomiast na drugim z którego jest kopcenie na zimnym silniku faza

sprężenie jest bardziej gwałtowna i wyczuwa się coś jak by zassanie ,słychać nawet różnice . Widać to będzie na filmie . Film ma 15 MB wiec proszę się

udzielić w cierpliwość .

Edytowane przez Seboka
[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seboka[/b[-> dziwna sprawa z tym twoim moto. Jak by były tam dwa gaźniki to sprawa wyglądała by łatwiej ale jak na jednym gaxniku dymi tylko z jednej rury to coś jest nie tak z dymiącym cylindrem. Zamień może świece miejscami, albo sprawdź czy przewód WN nie ma przebicia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem mechanicznym laikiem, ale to mnie ratuje czasem przed wywalaniem kasy - mechanicy często szukają poważnych problemów. Moja rada - zacznij od najprostszych przyczyn, jak świece, przewody, filter. Jest jeszcze filter odmy. Sprawdź go, może być zapchany. Znajduje się z prawej str.moto, z przodu, nieco za zbiornikiem wyrównawczym hamulca. Pod taką czarną osłoną. Serwisant yamahy polecił mi to kiedyś sprawdzić. Oczywiście inny mechanik musiał podważyć tę opinię - co ma odpowietrzenie wału korbowego do pracy silnika? Ale taki już urok tych naszych mechaników. Co jeden to mądrzejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr odmy czysty jak na moje oko , to o czym wspominacie już robiłem wcześniej .

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opinia laika - zalej dobre paliwo, jedź na autostradę, daj wildkowi popalić. jak cos padnie konkretnie, to bedzie wiadomo. Poza tym warto sprawdzić, czy pompa olejowa daje właściwe cisnienie, bo wtedy kasator luzów zaworowych na danym cylindrze może niewłaściwie pracować. Jeden kasator to wydatek rzędu 2 stówek. Bardziej się nie zagłębiam, bo się nie znam. P.S. wildek, o którym wspominałem (ten z zapchanymi wydechami) pracował na jeden gar, a potem na żaden. Nowe kasatory i maszyna igła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na autostradzie rozbujałem go do 180 , a jak tą pompe się sprawdza ?????

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co mówie , pod milami mam w kilometrach , minimum było 175 ,na moim liczniku 100 mil wskazuje 160 km więc koło tych 180 to było na bank bez szyby oczywiście, dzisiaj byłem u jednego fachowca i to musi być nieszczelny zawór spalinowy ,dlatego jest kopcenie na zimnym i cofanie spalin .

Edytowane przez Seboka
[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o sprawdzanie ciśnienia mnie nie pytaj. Nie wiem. Ja swoim wildem zajmę się zimą. teraz to mam dosyć już serwisów. Z natury mam uszy zbyt wrażliwe, a silnik wild stara nie należy do cichobiegów, więc jeżdż i nie nasłuchuję, bo bym zwariował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam serwisówkę do Wildka 460 stron w PDF , jak by ktoś chciał

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem Twój film kilka razy i czy Ty próbowałeś brać to na nos. Czym ten dym śmierdzi, mieszanką czy olejem ?. Idzie go dosyć dużo więc to się da wyczuć. A może to przydarta prowadnica któregoś zaworu na tylnym cylindrze ??? Na pierścienie czy sam cylinder to bym nie stawiał bo to chyba jak w XVS1100 spiek więc jest nie do zarąbania. No chyba że ten motocykl ma 100 000 tys/km ale na to nie wygląda. I nie wiem czy dobrze zauważyłem ale on daje tym dymem przez cały czas tyle że po przygazie mocniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...