Prałat Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Właśnie...zdania są podzielone. Słyszałem coś o tym, że jeden lub dwa zawory mają nastawy fabryczne, a pozostałe trzeba regulować. Inni uważają, że regulują się same. A silnik klepie (podobno te modele już tak mają). Co Wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Drako regulacją sie same ale nie wszystkie , Prałat to co napisałeś to samo sedno , jest tak jak mówisz :clap: Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Troche to udziwnione ale skoro tak jest to nic nie poradzisz trzeba te "regulowane" co pewien czas sprawdzic :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Znaczy się, jeden zawór jest regulowany hydraulicznie a drugi na śrubki/płytki?? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 (edytowane) Zadzwoń do Mitsui Motor Polska jak nie wierzysz , jak się przekonasz postawisz flaszkę :) , dzisiaj byłem na regulacji gaźnika i jest ok. .Jedynie lekko przykopci na przygazówce jak kompletnie zimny (tylko na sprawdzenie, normalnie tak nie robię ) .Na ssaniu chodzi idealnie , równo i bez kopcenia .Jestem zadowolony :) i dziękuje kolegą za refleksje , trzymajmy się razem bo w kupie ;) łatwiej i przyjemniej . :lalag: Ponoś wskazane jest sprawdzić zawory po 30 tyś , u mnie nic nie pukało tylko miało wpływ na prace na niskich obrotach Edytowane 1 Sierpnia 2006 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Dwa są do regualcji (0,16 o ile pamiętam dobrze) a reszta dopasowuje się sama. Poza tym nie polecam grzebania przy wydechach "domorosłym mechanikom". Wymiana samych końcówek, szczególnie pustych, wpływa jedynie na klang - niekoniecznie pozytywnie. Może nastąpić spadek mocy, a nawet cofanie się spalin - jeżeli wnętrze będzie kompletnie puste. Nie polecam też zapychania ich, by nieco wyciszć moto. Znajomy napakował do rurek drucianych siatek do zmywania naczyń...odpalił...i po pewnym czasie pompę olejową diabli wzięli, łącznie z kasatorami luzów zaworowych. Acha! A gdybyście nagle zauważyli pęknięcie na błotniku od wibracji i nie chcieli już gnać do lakiernika, to polecam nawiercenie na końcu pęknięcia, aby nie postępowało dalej (inne naprężenia). Oczywiście najmniejsz wiertło. Sprawdziłem. Działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 wypalanie gniazd zaworowych od pustych wydechow to tez standard... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespucci Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Acha! A gdybyście nagle zauważyli pęknięcie na błotniku od wibracji i nie chcieli już gnać do lakiernika, to polecam nawiercenie na końcu pęknięcia, aby nie postępowało dalej (inne naprężenia). Oczywiście najmniejsz wiertło. Sprawdziłem. Działa. ^^ Chodzi o to że naprężenia działające na szczeline pęknięcia roskładaja się, a jak wiadomo dziórka jest okrągła , a ten kształt najruwniej przenosi naprężenia, i jest najbardziej optymalny - czarna skrzynka w samolotach jest zamknięta w kuli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 (edytowane) Właśnie jak to jest z tym wypalaniem wydechów , bo martwi mnie te lekkie dymienie na zimnym silniku z ostatniego cylindra i po co jest łączenie między oryginalnymi wydechami . Może wypowie się jakiś spec mechanik .Pytałem się w serwisie i mówili, że nie mieli żadnych przypadków wypalenia zaworów od pustych wydechów, mówili że do czegoś takiego może dojść w wyniku strzelania z wydechów . Edytowane 3 Sierpnia 2006 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Właśnie jak to jest z tym wypalaniem wydechów , bo martwi mnie te lekkie dymienie na zimnym silniku z ostatniego cylindra i po co jest łączenie między oryginalnymi wydechami . Może wypowie się jakiś spec mechanik .Pytałem się w serwisie i mówili, że nie mieli żadnych przypadków wypalenia zaworów od pustych wydechów, mówili że do czegoś takiego może dojść w wyniku strzelania z wydechów . Może po prostu serwisują motocykle z niewielkimi przebiegami :( Rura interferencyjna (połączenie wydechów) ma za zadanie wyrównywac różnice ciśnień między wydechami. Słuzy to poprawie parametrów silnika. Połączone wydechy dają lepszy moment obrotowy w średnim zakresie w porównaniu do wydechów niepołączonych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 dokladnie wyrownanie cisniennie robia tego zeby ladnie wygladalo :( dlatego zmiana na nieseryjny wiaze sie czasami z tym ze ta roznica zostaje zachwianazmienia sie odglos na lepszyale czesto spadaja parametryno i gniazda ulegaja wypalaniu, benzyna spala sie czesto w wydechach bo zostaja te seryjne parametry zaburzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 o spadku parametrów po takich operacjach sam się przekonałem. Jeździłem VL 1500 przed i po eksperymentach. Została usunięta puszka rezonansowa i wyżej wymieniony łącznik. Motocykl "ładniej" brzmiał, ale dynamikę przejawiał dopiero na wyższych obrotach. Także zabawa z wydechami nie jest chyba łatwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 skoro japonczycy dwoja sie i troja zeby zbudowac takie cackoto wiadomo ze chlop z majzlem i dlutem w garazu nie zrobi tego lepiej od nich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Oglądałem różne cruisery. W każdym coś mi nie pasowało. Do kawy jestem uprzedzony przez oliwę. VTX ma odpał, ale dla mnie to nowoczesny motocykl w szacie retro. To się rzuca w oczy. Suzuki - mały zbiornik, spore spalanie, no i...suzuki. Wild star ma w sobie to cos. Stylistycznie (rzecz gustu) górna półka. Ostatnio wsiadłem na Fat Boya. Owszem, szczególy dopracowane, ale to małe w porówaniu do wildka. Warrior - super odpał, ale to nie cruiser. Wild star mógłby mieć nieco więcej kucyków, ale daje radę. Dotąd szybko się nudziłem nowymi zabawakami, ale ten motocykl zostanie ze mną na długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodar Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 W pelni sie z Toba zgadzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.