Seboka Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 (edytowane) Umieściłem :icon_razz: ***FILM*** z objawami które mi się nie podobają pod koniec przykładam rękę do poszczególnych wydechów , na dłuższym dolnym wydechu spaliny są jak by cały czas sprężone natomiast na drugim z którego jest kopcenie na zimnym silniku faza sprężenie jest bardziej gwałtowna i wyczuwa się coś jak by zassanie ,słychać nawet różnice . Widać to będzie na filmie . Film ma 15 MB wiec proszę się udzielić w cierpliwość . Edytowane 4 Sierpnia 2006 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 to od kombinowania w wydechach mi sie wydajeco do wild stara coz ja kupowalem nowe moto i majac do wyboru wtrysk i chlodzenie ciecza a gazniki i chlodzenie powietrzem wzialem kawe :] i jestem w pelni zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Seboka[/b[-> dziwna sprawa z tym twoim moto. Jak by były tam dwa gaźniki to sprawa wyglądała by łatwiej ale jak na jednym gaxniku dymi tylko z jednej rury to coś jest nie tak z dymiącym cylindrem. Zamień może świece miejscami, albo sprawdź czy przewód WN nie ma przebicia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Jestem mechanicznym laikiem, ale to mnie ratuje czasem przed wywalaniem kasy - mechanicy często szukają poważnych problemów. Moja rada - zacznij od najprostszych przyczyn, jak świece, przewody, filter. Jest jeszcze filter odmy. Sprawdź go, może być zapchany. Znajduje się z prawej str.moto, z przodu, nieco za zbiornikiem wyrównawczym hamulca. Pod taką czarną osłoną. Serwisant yamahy polecił mi to kiedyś sprawdzić. Oczywiście inny mechanik musiał podważyć tę opinię - co ma odpowietrzenie wału korbowego do pracy silnika? Ale taki już urok tych naszych mechaników. Co jeden to mądrzejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Filtr odmy czysty jak na moje oko , to o czym wspominacie już robiłem wcześniej . Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 opinia laika - zalej dobre paliwo, jedź na autostradę, daj wildkowi popalić. jak cos padnie konkretnie, to bedzie wiadomo. Poza tym warto sprawdzić, czy pompa olejowa daje właściwe cisnienie, bo wtedy kasator luzów zaworowych na danym cylindrze może niewłaściwie pracować. Jeden kasator to wydatek rzędu 2 stówek. Bardziej się nie zagłębiam, bo się nie znam. P.S. wildek, o którym wspominałem (ten z zapchanymi wydechami) pracował na jeden gar, a potem na żaden. Nowe kasatory i maszyna igła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Na autostradzie rozbujałem go do 180 , a jak tą pompe się sprawdza ????? Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Seba z ta predkoscia to chyba " przesadziles" ale moze blad wyszedl z przeliczenia mil na kilometry mila ladowa ma troche ponad 1600m Wild katalogowo ma chyba 170 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 (edytowane) Wiem co mówie , pod milami mam w kilometrach , minimum było 175 ,na moim liczniku 100 mil wskazuje 160 km więc koło tych 180 to było na bank bez szyby oczywiście, dzisiaj byłem u jednego fachowca i to musi być nieszczelny zawór spalinowy ,dlatego jest kopcenie na zimnym i cofanie spalin . Edytowane 5 Sierpnia 2006 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Jesli jest to faktycznie nieszczelny zawor wydechowy to musisz jak najszybciej to poprawic bo go wypalisz i bedziesz mial klopoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 o sprawdzanie ciśnienia mnie nie pytaj. Nie wiem. Ja swoim wildem zajmę się zimą. teraz to mam dosyć już serwisów. Z natury mam uszy zbyt wrażliwe, a silnik wild stara nie należy do cichobiegów, więc jeżdż i nie nasłuchuję, bo bym zwariował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Czołem Seboka! Jak Twoje kłopoty z Wildkiem??? Ja na allegro wyczaiłem wydechy Vince&Hines! Piękne, tylko nie wiem ile mnie wyniosą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Mam serwisówkę do Wildka 460 stron w PDF , jak by ktoś chciał Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodar Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ja jestem chetny. Wyslalem juz Ci maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Oglądałem Twój film kilka razy i czy Ty próbowałeś brać to na nos. Czym ten dym śmierdzi, mieszanką czy olejem ?. Idzie go dosyć dużo więc to się da wyczuć. A może to przydarta prowadnica któregoś zaworu na tylnym cylindrze ??? Na pierścienie czy sam cylinder to bym nie stawiał bo to chyba jak w XVS1100 spiek więc jest nie do zarąbania. No chyba że ten motocykl ma 100 000 tys/km ale na to nie wygląda. I nie wiem czy dobrze zauważyłem ale on daje tym dymem przez cały czas tyle że po przygazie mocniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.