rutek Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Mam Suzuki RF 400R. Kupilem do niej nowy uklad napedowy, ale jezdzac jeszxcze na starym mam wrazenie ze moto ma za wysokie obroty silnika. Jadac 80km/h obroty na 6biegu to troche ponad 6000/min. Poza tym jak daje mu pelny gaz to rozpedzam sie do 150km/h i zamykam licznik obrotomierza na 12000/min i koniec szybciej sie nie da. Moze moto jest zablokowane jakos?, bo powinno sypac circa 200km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Zalecane (fabryczne) przłożenia w tym motocyklu to 14/49z Może ktoś celowo skrócił przełożenia żeby mieć lepsze przyspieszenie kosztem v-max... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek Opublikowano 16 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Byc moze bo na 6 biegu spokojnie moge jechac 40km/h i bez szarpania po odkreceniu gazu przyspieszyc na maxa. A i biegi wydaja mi sie strzasznie krotkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Tak w kwesti formalnej to wielkosc zebatek na moc nie ma zadnego wplywu.PS. Kiedys czytalem artykul w gazecie moto i redaktor pisal o skrzyni biegow nowego samochodu, ze zwieksza moc :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemand Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 (edytowane) Tak w kwesti formalnej to wielkosc zebatek na moc nie ma zadnego wplywu. :icon_biggrin: :icon_mrgreen: :biggrin: Duza predkosc obrotowa to mały moment obrotowy i odwrotnie. :wink: Edytowane 16 Lipca 2006 przez niemand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Policz sobie ile masz zębów w przdniej i tylnej. Załóż z przodu większą z tyłu mniejszą i sprawa załatwiona. Producenci robią przeróżne zębatki do tego samego modelu, różnica np, na tylnej może wynieść nawet 8 zębów więc może ktoś uczył się jeździć na kole i tak pozakładał do Twojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.