Skocz do zawartości

Enduro e cenie 3-4 tys zł


Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem , czy jezdziłeś już enduro , ale na początek to radzę klr 250, xl350r, czy coś podobnego , mechanika prosta , części są i dostaniesz butami do ziemii!!! (chyba że jesteś co najmniej 185), póżniej huski czy ktm , tym bardziej ,że większość czasu chcesz spędzić na asfalcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro kupiłes juz to nic nie warte sa nasze rozmyslania ale jakby ktos to kiedys jeszcze czytał to moim zdaniem jak ktos chce wychaczyc dobre moto a ma mało kasy powinien zainwestowax w XL wersje pd03 uwazam to moto za super chciałem sobie kupic takie ale stwierdziłem ze to taki troche parnik:p nie wkreca sie tak jak europejczyki:D ale uwazam to moto za super i ja z japonczykow najlepiej wolał bym Honde tej marce byłbym w stanie zaufac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od dbalosci o sprzeta, widzialem taka zajechana XL-ke wyciek z kazdego miejsca moto totalnie dobite .Jakies wiury metalowe-alu na silniku ktos cos przegwintowywal na szybko i bajzel zostawil

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki mój błąd :) Przebieg motorka wynosi 30 tys. A wzrostu mam 186 i spokojnie dosięgam do ziemi na mojej DR'ce. Miałem XL ale PD04 na oku ale ktoś mnie ubiegł :) A XL w wersji PD03 mi się nie podoba. W terenie jeżdże bardzo mało, za to śmigam tylko po asfalcie :) A fotki mojej DR w podpisie poniżej na stronie bikepics

Edytowane przez lukasz_vip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie przysluchuje calej dyskusji i troche chce mi sie smiac ;) nawet z calego zaferowania waszymi postami sie zarejestrowalem. Jak ktos nie bede przytaczal kto pise ze chlopak ma 18 lat to sobie nie poradzi z 600 to mi sie smiac chce, jak kolejna osoba pizse ze 600 wiecej ryje niz przyspiesza tez mi sie smiac chce. A jak przedstawiace te motocykle w swietle na ktore zasluguje raczej DR BIG Transalp czy Africa Twin to mnie szlak trafia. Ja mam 19 lat i smigam na KLR600A (wersja na rynek amerykanski) i spokojnie daje sobie rady, motocykl wg serwisowki wazy 154kg ja mam 181 cm i waze 75 kg i daje rady a nie lubie jezdzic spokojnie. czesto wyskakuje takze na tor motocrossowy do grodkowa (owszem zawieszenie nie jest rewelacyjne- zdecydowanie zbyt miekkie choc ja mam wystukana juz sprezyne) ale motocykl spisuje sie niezle jak jezdze z kumplem on ma CR 125 i drugim na Dr650Rs(bez owiewek lamp i zbednych pie**ol) to spokojnie trzymamy sie na rowno choc po kilku okrozeniach nie mam sily trzymac kiery (ale nad tym sie pracuje) skoki-... hmmmm na dobrej hopie nawet na wysokosc 2m i odleglosci kilkunastu. Wiec nie uwazam ze klasa 600 jest tylko dla prykow do jazdy na ryby. Poza tym mialem kiedyc CZ 125 250 jezdzilem Cr125 i wcale nie jezdzilo mi sie lepiej a co do przyspieszania a w terenie to na szutrach i kaminiach (nie na miekkiej na wierzchin) moj KLR choc ma 43 konie wg katalogu ile jest naprawde nikt nie wie kladzie CR125 ktory wazy duzo ponizej 100kg i ma 42KM. Poza tym jak chcesz moto nie tylko na tor ale w teren i na asfalty i szutry i do podrozy to 600 sa jak znalazl my czesto jezdzimy na przeloty po polniakach, szutrach i ubitych bezdrozach to i czasami 120-130 wchodzi na blacie potem zawieszenie nie daje rady i moto juz sie nie rozpedza.... 2T dlugoz taka predkoscia nie pociagniesz.... POLEACAM motocykle 4T o wiele lepszy komfort jazdy niz 2T. Problemem moze byc tylko odpalanie bo na singla zeby zamierzyc sie noga trzeba miec nieco sily i techniki (szczegolnie gdy nie ma automatycznego odpreznika)

Spalanie przy palowaniu to Ok 7 litrow. Co wazne KLr jako jedyny chyba w tej klasie jest chlodzony woda minusem jest czesta wymiana i awaryjosc napinacza lancuszka rozrzadku reszta swietna.

Edytowane przez Marianek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam widze ze w temacie dluzo na temat 6-setek ja mam na oku dr 650 rs takie z rocznika 90...94 ale nic na temat tego motorka nie wiem jak sie sprawuja te drki chcialem kupic ktma lc4 600za 7tys ale potrzebuje motoru na dlugie calodniowe wypady z kumplami ale nie koniecznie w teren przejechanie sie z dziewczyna gdzies w plener ;) a nie chce 350 podoba mi sie ta drka ale chce ja troche uterenowic przedni blotnik przerobic i jakies pierdoly ale motorek uzywal bym bardziej po drogach

 

iii wybralem ze kupie sobie do tego crossa 250 cr na doje...bke tak w teren w ploto na zwirownie raz w roku bym sobie wymienil tlok i pierdoly i luzik no i remat sam sobie zrobie a 4T no niestety ruszac nie bede

 

a wiec jak sadziecie dobry mam pomysl czy lepiej go zmienic ??? z gory dzieki

 

a i wszelkie info na temat suzuki dr bym prosil

 

ps. w zyciu juz nie kupie sobie 2 raz kawasaki ta marka jest tak beziarna jak lato z radjem mialem klr-a zlomy i nic wiecej kupilem cykal jak lalunia heh pojechalem w teren i ni z tad zaczol kopcic co sie satlo zagrzal sie od przejechania 20 kilometrow przez lasy po drodze szlakowej darujcie sobie te sprzety

 

pozdro BŁAŻEJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ninjabike ze ty trafiles na zatuszowanego zloma nie znaczy ze wszystkie sa takie ,ja zrobilem juz prawie 20 tys w ciagu niecalych 2 lat na KLR 650 z 88 i jakos nie narzekam jak narazie tylko lac paliwo i pilnowac oleju a tez sporo jezdzilem na kostce, trasy dzienne po 300 - 400 km i nic sie nie dzieje ,owszem nie jest idealny ale jakie moto jest ?? pozatym zobacz na rynek USA i cala ameryke Pln i Pld, tam praktycznie nie spotkasz zadnego innego enduro poza KLR 650 ktore ma i policja i wojsko i sluzby graniczne wiec musi to cos znaczyc...wystarczy dbac o sprzeta o odwdzieczy sie dugowieczna praca

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ninjabike ze ty trafiles na zatuszowanego zloma nie znaczy ze wszystkie sa takie ,ja zrobilem juz prawie 20 tys w ciagu niecalych 2 lat na KLR 650 z 88 i jakos nie narzekam jak narazie tylko lac paliwo i pilnowac oleju a tez sporo jezdzilem na kostce, trasy dzienne po 300 - 400 km i nic sie nie dzieje ,owszem nie jest idealny ale jakie moto jest ?? pozatym zobacz na rynek USA i cala ameryke Pln i Pld, tam praktycznie nie spotkasz zadnego innego enduro poza KLR 650 ktore ma i policja i wojsko i sluzby graniczne wiec musi to cos znaczyc...wystarczy dbac o sprzeta o odwdzieczy sie dugowieczna praca

ja mam uraz do tej marki wiadomo ze bywa tak ze trafic mozna na pechowy egzemplaz ale ja juz kawy nie kupie hoc zastanawialem sie nad klx 650 hmm ale mi potrzebne cos bardziej na drogi w teren to cos lekkiego zastanawiam sie nad dr 650 rs ale nic nie wiem o dr a tym bardziej o suzuki widze ze pelno ich na naszym rynku ale czy dobre to sprzety

 

a i jeszcze czytalem w innym temacie ze robiles sfoje kawasaki niby ze kapitalke to tez chodzi ale co w niej robiiles i ile cie to wynioslo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuleja cylindra , pierscionki - tlok zostal stary z powodu braku kasy a widac bylo ze nadaje sie do wymiany :/ (nominal), w glowicy tylko uszczelniacze zaworowe i dotarcie zaworow ,przebieg licznikowy 33 tys jak kupilem ,ale napewno byl kreconu bo poprostu to widac :) na oko z ponad 50 mial ,czesci wyniosly mnie z 500 zl zrobilem wszystko sam z ojcem w garazu kozystajac z manuala :D , jak sie pozniej dowiedzialem gosc od ktorego kupilem moto sprowadzal z francji za grosze zakatowane sprzety, podretuszowal je pod klienta i pchal poki chodzily :/ mialem go 'odwiedzic" z ekipa i wytlumaczyc ze popelnil blad, ale jakos odpuscilem sobie :biggrin:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuleja cylindra , pierscionki - tlok zostal stary z powodu braku kasy a widac bylo ze nadaje sie do wymiany :/ (nominal), w glowicy tylko uszczelniacze zaworowe i dotarcie zaworow ,przebieg licznikowy 33 tys jak kupilem ,ale napewno byl kreconu bo poprostu to widac :) na oko z ponad 50 mial ,czesci wyniosly mnie z 500 zl zrobilem wszystko sam z ojcem w garazu kozystajac z manuala :D , jak sie pozniej dowiedzialem gosc od ktorego kupilem moto sprowadzal z francji za grosze zakatowane sprzety, podretuszowal je pod klienta i pchal poki chodzily :/ mialem go 'odwiedzic" z ekipa i wytlumaczyc ze popelnil blad, ale jakos odpuscilem sobie :biggrin:

a z kad go kupiles nie chce wpas na ta sama mine co ty i mam szfagra we wloszech i on mi cos przyprowani xtz 660 z 96 roku za 750 euro tyle mi powiedzial opyla sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy sie opyla to zalezy od stanu....

 

kupilem w Sobótce pod Wroclawiem ,mieszka tam taki jeden zabojad i jego koles co ma warsztat moto - czyli 2 oszustow

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o kogo chodzi. Kupowałem u nich oponę. Dlaczego oszuści? ......... Sory, już doczytałem dlaczego :)

No ale dobrze wiedzieć, że sprzedają kupę. A ten mechanik dobry chociaż jest? Ninja bodajże się zwie.

Edytowane przez Skubi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Al pojechales z tym KLR 20 km i Ci sie sypnal ... wiesz o czym to swiadczy?? wylacznie o tym ze kupiles mine a co za tym idzie... ze przy kupnie motocykla na tyle kiepsko sie znales na sprzetach ze nie umiales sprawdzic co kupiles i tyle....... Dales dupy kupujac szrot ktory ktos podpicowal na sprzedaz ja na swoim pomimo ze to 86' dziennie palujac jednym ciagiem spokojnie przejezdzam 100km w terenie w tym czasami jazda na torze.... Pomysl tez o czestym sprawdznaiu oleju i pilnowaniu wody poczytaj troche o klr to jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie silnikow na rowni moze stac tylko Xr ktory ma dezmodromiczny rozrzad ale to calkiem co innego on jest chlodzony powietzrem.. Jedynym minus KLR to awaryjnosc napinazca lancuszka rozrzadu o czym juz pisalem nie wiem czy w 650 tak jest ale wiem ze w 600 to standard ale jak sie tego pilnuje bardzo wdzieczne moto poczytaj ostatni swiat motocykli jest artykol o tym motocyklu !! i nie narzekaj na moto ktorego nie znasz !!!!!! Co do Dr dobry sprzet choc nieco ociezlay jest bardzo niski i mniej rasowy w stosunku do klr poza tym moim zdaniem po porownaniu w praktyce ma gorsze zawieszenie !! (a porownywalem moj i DR 650RS z 94'), poza tym Dr sa nie do zajechania jesli chodzi o silnik zawieszenie z tylu kumpel zalatwil w 3 wyjazdy na tor i kilkadziesiat skokow (padlo calkowicie tlumienie) ja jak mialbym kupowac a nie chcialbym juz drastycznie KLR to wziolbym na pierwszej pozycji XR zaraz potem XT nic poza tymi sprzetami....(XR cechuje agresja jazdy i nieco wieksze ukierunkowanie na jazde w terenie a Xt niezawodnosc i uniwerslanosc) WIEAC KUP KTM :) sam na wiosne kupuje ewentualnie skusze sie na Husqvarne Te 410......POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...