Waldek Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Kolega miał ten problem z FZR i była to wina pierścieni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 19 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 (edytowane) Czy sprawdziles naladowany akumulator tak jak ci pisalem ?Jezeli tak to jakie napiecie pokazal na chodzacym i niechodzacym silniku ??? Na zgaszonym silniku i zapalonym swietle mijania na poczatku napiecie spadalo az wmiare sie ustabilizowalo na poziomie 12,1V a na zapalonym silniku i swietle wahalo sie miedzy 13,9 - 14,0V. Kolega miał ten problem z FZR i była to wina pierścieni... Wina pierscieni czyli do wymiany?? jesli tak to raczej nie bede i tak tego robil ale nie wydale mi sie bo cisnienie w cylindrach mial wmiare rowne i na poziomie okolo 12bar nie pamietam juz dokladnie ile na ktorym cylindrze. Pozatym nie dymi wogole i oleju tez nie ciagnie az tak duzo bo okolo 0,4l na 1000 a norma jest nawet 1l. Dzieki i pozdrawiam! Edytowane 19 Lipca 2006 przez babyy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 No raczej regenerować się nie da pierścionków, ale koleś śmigał bardzo długo i się tym nieprzejmoiwał, Yamaszki to odporne sprzęty.Jemu też nie kopcił, a opinia mechanika była właśnie pierścienie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Na zgaszonym silniku i zapalonym swietle mijania na poczatku napiecie spadalo az wmiare sie ustabilizowalo na poziomie 12,1V a na zapalonym silniku i swietle wahalo sie miedzy 13,9 - 14,0V. Prad w porzadku, choc 12.1 V bez silnika to niezbyt wysoko - jedziemy dalej czyli gazniki.Dlaczego ruszales poziomy paliwa ?Czy ogladales zaworki iglicowe i ich gniazda przy okazji ?Jaki jest kolor swiec po powrocie z jazdy do domu ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 (edytowane) Poziomow paliwa czepilem sie poniewaz byly ustawione na maksimum na 2 a na 2 pozostalych ciut nizsze. Jak nie moglem zapalic to wygladalo mi to jak by go przylewalo to postanowilem obnizyc poziomy i ustawilem na okolo 1/3 wysokosci od minimum i w sumie nic to nie zmienilo. Zaworki wyglodaly dobrze i trzymaly wiec ich nie ruszalem a swiece maja kolor szary i taki brozowawy nie jest jednakowy na kazdym garze co spowodowane jest pewnie malymi roznicami w skladzie mieszanki. Dysze skaldu mieszanki wykrecilem na 2,5 obrotu gdyz nie znalazlem nigdzie ile maja byc wykrecone.Dzieki za zainteresowanie i pozdrawiam Edytowane 20 Lipca 2006 przez babyy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Wydaje mi sie ze mam w swojej bibliotece serwisowke do FZR 600, skocze w weekend i przekopiuje nastawy gaznikow. W poniedzialek dam znac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 20 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Wydaje mi sie ze mam w swojej bibliotece serwisowke do FZR 600, skocze w weekend i przekopiuje nastawy gaznikow. W poniedzialek dam znac. No ja mam nawet 2 serwisowki ale niestety nie oge sie dopatrzec ile ta dysza ma byc wykrecona. Ale jesli uda ci sie cos znalezc to bede wielce wdzieczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.