Lemmy Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Witam...kontynuuje mój temat, motocykl klr 600 a wymieniłem wkońcu gaźnik na orginał wg. rad, no i nic nie pomogło nadal nie odpala z kickstartera, a i na popych cieżko go odpalić... Wczoraj zaskoczył z pychu troche pojeździłem i koniec jak by zastrajkował...cewka i moduł jest ok bo wsadzałem do innej klrki, swieca ma byczą iskre paliwo jest gaźnik czyściłem calusi kompresja ok 10at, jużkapituluje lucze tylko na to że znajde tu kogoś kto miał podobne objawy z kawasaki że wszystko było dobrze a niechciała jechac... Pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 a zawory wyregulowane ?? luzy nie moga byc ani za duze ani za male Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 16 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Własnie że jest OK....... wpradzałem zawory łancuszek napinacz .......... ehhh juzniewiem co robic bo wszytsko wygląda na dobre i dobrze ustawione tragedia normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 a ustawienie zapłonu?? czy nie jest przestawiony zapłon ja bym poszedł w te strone jezeli juz wszystko co było mozliwe przejrzałes i jest ok to zobacz czy zapłon nie jest opuzniony albo za bardzo przyspieszonyu mnie w ktm jak sie ustawia luz zaworowy to wczesniej nalezy dobrze ustawic zapłon moze u ciebie własnie to jest przyczyna w sumie mi nic nie przycjodzi wiecej do głowy jezeli to jest wina zapłonu to powinien byc mułowaty jak juz odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 hm ale tam nie bardzo jest jak przestawic ,przestawienie zaplonu moze skonczyc sie spotkaniem tloka z zaworami ale mimo to zaplon warto sprawdzic jeszcze jedno moze masz cos z instalacja namieszane i iskara jest za slaba albo gasnie ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 (edytowane) Albo uszkodzony przewod od fajki i iskra raz jest a raz nie ma.... POZDRO Edytowane 17 Lipca 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Kabel od fajki jest OK instalacje całą sprawdzałem każdy kabelek dokładnie znalazłem jeden zimny spaw ale już go usunołem...jak już odpali na pych to chodzi idealnie przyśpiesza dobrze...Iskra jak wykręce świece jest duża taka jak powinna, rozżąd jest dobrze ustawiony...mówie wam paranoja jakaś to jest haha już mi sie śmiać chce. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PADRE Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Podejrzewam,że inne świece podstawiałeś?Spróbuj jeszcze jeszcze zmniejszyć przerwę na świecy-nawet do 0,3 -0,4 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 19 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 świeczke mam katalogowo orginalną wiec niepowinno sie zmieniać przerwy, pozatym iskra jest jak piorun... a może powypalało zawory ssące ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 mialem cos podobnego w arpilii pegaso wszystko ok a jechac nie chcial. tez sprawdzalem wszystko z tydzien czasu myslame co i jak az w koncu spasowalem. wzialem moto na lawete i do mechanika. po dniu dzwoni do mnie i mowi ze juz jest ok okazalo sie ze byly totalnie rozregulowane gazniki z akcentem na TOTALNIE moze u ciebei tez rozregulowane gazniki bo mowiles tylko ze czysciles a nie ze regulowales powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFA?33 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 miałem klr600,i podobne objawy.Szprawdż czy nie masz luzu na wale,odkręć ten plastikowy dekiel śrubokrętem gdzie jest śruba na wale,po lewej stronie motocykla.Odkręć napinacz rozrządu,świece i spróbuj poruszać wałem góra duł.Obstawiam ze masz luz i przez to sie zmienia zapłon.Ja tak miałem,na kopa ani rusz a na pych odpalał i chodził równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobonk1 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Witam...kontynuuje mój temat, motocykl klr 600 a wymieniłem wkońcu gaźnik na orginał wg. rad, no i nic nie pomogło nadal nie odpala z kickstartera, a i na popych cieżko go odpalić... Wczoraj zaskoczył z pychu troche pojeździłem i koniec jak by zastrajkował...cewka i moduł jest ok bo wsadzałem do innej klrki, swieca ma byczą iskre paliwo jest gaźnik czyściłem calusi kompresja ok 10at, jużkapituluje lucze tylko na to że znajde tu kogoś kto miał podobne objawy z kawasaki że wszystko było dobrze a niechciała jechac... Pozdrawiam :icon_exclaim:miałem podobne objawy w KLR 600, z tymże na szczęście miał rozrusznik i po dłuższym kręceniu odpalał; na kickstarter też nie chciał odpalać, najbardziej obstawiałbym na gaźnik...u mnie tak było; ale ogólnie to chłodno wspominam KLR, bo mniej więcej na równo zużywał paliwa i oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 kazde moto w stanie wykonczenia zre olej ,nie wazne jaka firma nic nie jest wieczne tlok,pierscionki ,uszczelniacze i zawory rowniez maja pewna zywotnosc ,myslisz ze twoja Dr nie bedzie zarla oleju za 20 czy 30 tys km ?? ale to tak off topic :icon_exclaim: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.