Skocz do zawartości

KLR 600A ponownie ;)


Lemmy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

kontynuuje mój temat, motocykl klr 600 a

wymieniłem wkońcu gaźnik na orginał wg. rad, no i nic nie pomogło nadal nie odpala z kickstartera, a i na popych cieżko go odpalić...

Wczoraj zaskoczył z pychu troche pojeździłem i koniec jak by zastrajkował...

cewka i moduł jest ok bo wsadzałem do innej klrki, swieca ma byczą iskre paliwo jest gaźnik czyściłem calusi kompresja ok 10at, jużkapituluje lucze tylko na to że znajde tu kogoś kto miał podobne objawy z kawasaki że wszystko było dobrze a niechciała jechac...

 

Pozdrawiam :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ustawienie zapłonu?? czy nie jest przestawiony zapłon ja bym poszedł w te strone jezeli juz wszystko co było mozliwe przejrzałes i jest ok to zobacz czy zapłon nie jest opuzniony albo za bardzo przyspieszony

u mnie w ktm jak sie ustawia luz zaworowy to wczesniej nalezy dobrze ustawic zapłon moze u ciebie własnie to jest przyczyna w sumie mi nic nie przycjodzi wiecej do głowy

jezeli to jest wina zapłonu to powinien byc mułowaty jak juz odpali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm ale tam nie bardzo jest jak przestawic ,przestawienie zaplonu moze skonczyc sie spotkaniem tloka z zaworami ale mimo to zaplon warto sprawdzic

 

jeszcze jedno moze masz cos z instalacja namieszane i iskara jest za slaba albo gasnie ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabel od fajki jest OK instalacje całą sprawdzałem każdy kabelek dokładnie znalazłem jeden zimny spaw ale już go usunołem...

jak już odpali na pych to chodzi idealnie przyśpiesza dobrze...

Iskra jak wykręce świece jest duża taka jak powinna, rozżąd jest dobrze ustawiony...

mówie wam paranoja jakaś to jest haha już mi sie śmiać chce.

:icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem cos podobnego w arpilii pegaso wszystko ok a jechac nie chcial. tez sprawdzalem wszystko z tydzien czasu myslame co i jak az w koncu spasowalem. wzialem moto na lawete i do mechanika. po dniu dzwoni do mnie i mowi ze juz jest ok okazalo sie ze byly totalnie rozregulowane gazniki z akcentem na TOTALNIE

 

moze u ciebei tez rozregulowane gazniki bo mowiles tylko ze czysciles a nie ze regulowales

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem klr600,i podobne objawy.Szprawdż czy nie masz luzu na wale,odkręć ten plastikowy dekiel śrubokrętem gdzie jest śruba na wale,po lewej stronie motocykla.Odkręć napinacz rozrządu,świece i spróbuj poruszać wałem góra duł.Obstawiam ze masz luz i przez to sie zmienia zapłon.Ja tak miałem,na kopa ani rusz a na pych odpalał i chodził równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

kontynuuje mój temat, motocykl klr 600 a

wymieniłem wkońcu gaźnik na orginał wg. rad, no i nic nie pomogło nadal nie odpala z kickstartera, a i na popych cieżko go odpalić...

Wczoraj zaskoczył z pychu troche pojeździłem i koniec jak by zastrajkował...

cewka i moduł jest ok bo wsadzałem do innej klrki, swieca ma byczą iskre paliwo jest gaźnik czyściłem calusi kompresja ok 10at, jużkapituluje lucze tylko na to że znajde tu kogoś kto miał podobne objawy z kawasaki że wszystko było dobrze a niechciała jechac...

 

Pozdrawiam :icon_exclaim:

miałem podobne objawy w KLR 600, z tymże na szczęście miał rozrusznik i po dłuższym kręceniu odpalał;

na kickstarter też nie chciał odpalać, najbardziej obstawiałbym na gaźnik...u mnie tak było; ale ogólnie to chłodno wspominam KLR, bo mniej więcej na równo zużywał paliwa i oleju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazde moto w stanie wykonczenia zre olej ,nie wazne jaka firma nic nie jest wieczne tlok,pierscionki ,uszczelniacze i zawory rowniez maja pewna zywotnosc ,myslisz ze twoja Dr nie bedzie zarla oleju za 20 czy 30 tys km ??

 

ale to tak off topic :icon_exclaim:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...