Skocz do zawartości

Nowy HYOSUNG dla początkujących:)-GT 250 R


Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem czy ktoś zna ten motocykl, albo miał okazję nim jeździc, bo jest to nowy sprzęt produkowany dopiero od tego roku- HYOSUNG GT 250 R, bardzo ładny, obudowany motocykl(chociaż przedni reflektor nie każdemu przypadnie do gustu). Osiągi ma zbliżone do hondy nsr 125, ale jest to już 4T, ma dwa cylindry(V75), dwie tarcze z przodu, dlatego myśle ze jest wart uwagi. Firma współpracuje z suzuki z tego co wiem, także chyba nie jest to jakis gniot.... Jeśli ktoś miał stycznośc z tym modelem, proszę o opinie :)

 

oto zdjęcie tej maszyny:

http://www.bikepics.com/pictures/494550/

Edytowane przez początkujący
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Bardzo ładny motocykl ! Lampa prawie jak u MV Augusta ...prawie . :)

 

Nie miałem z tym moto żadnej styczności ale wygooglowałem, że kosztuje 17100 PLN - co oznacza kompletną pomyłkę bo GS 500F jest tańszy ...dodatkowo - ma tylko 28 KM i maksymalną 165 km/h . Moja Hondzia szybciej pyrcia :)

 

Rynkowa pomyłka ??

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HYOSUNG to marka ktora zajmuje sie tez produkcja motocykli terenowych. Niestety w tej dziedzinie nie jest przodujaco marka, wrecz slaba!!. Motocykle czesto sie psuja, i do niczego sie nie nadaja. Niby to enduro, a w terenie sobie zupelnie nie radza. Slaba zawiecha, zdlawione silniki i mala wytrzymalosc podzespolow. Nie wiem moze przy "plastikach" tak nie jest. Wiem ze to malopopularna marka wiec pisze bardziej ogolnie o marce niz o konkretnym motocyklu.

Osobiscie nigdy motocyklem marki HYOSUNG nie jezdzialem, ale znajomy ma (wlasnie enduro na ktorego przypadku pisze tego posta) i strasznie narzeka i chce sie tego jak najszybciej pozbyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny motocykl ! Lampa prawie jak u MV Augusta ...prawie . :)

 

Nie miałem z tym moto żadnej styczności ale wygooglowałem, że kosztuje 17100 PLN - co oznacza kompletną pomyłkę bo GS 500F jest tańszy ...dodatkowo - ma tylko 28 KM i maksymalną 165 km/h . Moja Hondzia szybciej pyrcia :)

 

Rynkowa pomyłka ??

 

Pozdro

 

hyosung kosztuje 16 900, gs 500f jest 400 zł tańszy, ale hyosung ma np upside-down, silnik v, 4 zawory na cylinder, takze jest troche nowocześniejszy, co pewnie wpływa na cenę... oczywiście suzuki jest mocniejszy i szybszy, ale tez cięższy dlatego moze warto rozważyc hyosunga przy zakupie pierwszego motoru?

 

 

HYOSUNG to marka ktora zajmuje sie tez produkcja motocykli terenowych. Niestety w tej dziedzinie nie jest przodujaco marka, wrecz slaba!!. Motocykle czesto sie psuja, i do niczego sie nie nadaja. Niby to enduro, a w terenie sobie zupelnie nie radza. Slaba zawiecha, zdlawione silniki i mala wytrzymalosc podzespolow. Nie wiem moze przy "plastikach" tak nie jest. Wiem ze to malopopularna marka wiec pisze bardziej ogolnie o marce niz o konkretnym motocyklu.

Osobiscie nigdy motocyklem marki HYOSUNG nie jezdzialem, ale znajomy ma (wlasnie enduro na ktorego przypadku pisze tego posta) i strasznie narzeka i chce sie tego jak najszybciej pozbyc.

 

właśnie ta awaryjnośc moze byc problemem, marka dopiero sie rozkręca, chociaz maja juz cometa z silnikiem 650 i podobno jest niezły(hamulce tylko mogliby poprawic lekko), mówisz ze w enduro jest słabo, ale myśle ze jeśli chodzi o drogowe to moze byc nienajgorzej....

a moze ktoś ma jakiegos drogowego hyosunga(niekoniecznie gt 250r) i moze podzielic sie wrazeniami??

Edytowane przez początkujący
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląd niezły nawet, ale comety robili już wcześniej o ile mnie pamięć nie myli. Jednak Hyosung to nie Suzuki więc z awaryjnością moze być różnie.

 

comety robili już wcześniej, ale na początku były nakedy gt 250 i gt 650, potem obudowali większego i teraz przyszła pora na mniejszy(od tego roku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a rame to chyba (napewno) wzieli od GSa cos czuje...

ps. ładny jest ale ta firma ho....cos tam....

 

nie wiem czy wzięli ją z GSa ale jest bardzo podobna, poza tym firma współpracuje z suzuki, także możliwe ze "pożyczyli" ramę.... ale żeby nie było że hyosung nie ma nic własnego- wystarczy spojrzec na cometa 650- niby bardzo podobny do sv, ale silnik i rama to ich własna konstrukcja, więc chłopaki sie staraja i wychodzi im całkiem nieźle :) Chociaz na pewno jeszcze nie ma zaufania ze strony klientów - marka jest po prostu zbyt młoda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie Hyosung nie ma szans na rynku. Nic mu nie pomogą jakieś tam upsajd-dałny. Po prostu jest za drogi.

Masa nie ma imho aż takiego znaczenia, bo GS 500 prowadzi się bardzo łatwo. Poza tym jest większy (ładowność i miejsce).

Gdyby to była 125 - cene bym zrozumiał ze względu na kategorię A1. Ale 250ccm? To jedyny konkurent Hondy CBF 250; a kosztuje kilka tys. drożej. Może i jest lepszy (to nie takie trudne w tym zestawieniu ;-), ale Hyosung chyba jeszcze sobie nie wyrobił na tyle opinii, żeby aspirować do cen wyższych niż Honda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo czytałem na zachodnich forach o GT 250. Opinie prawie wyłącznie pozytywne. Nawiązałem też kontakt z dwoma użytkownikami z Polski, którzy mają już ten motocykl pewien czas. Wrażenia pozytywne, nie psuje się, dobre zawieszenie, hamulce, predkość przelotowa bez męczenia silnika 120-130/h, niskie spalanie, dynamika lepsza niż w Hondzie CBF 250. :)

 

GT 250 jest poprawiony technicznie i bardziej trwały (podobno) w stosunku do GT 650. Interesowalem sie tym, bo sam go chciałem kupić, ale jest jednak na razie dla mnie za drogi :)

Aha, pozycja na nim jest dość "sportowa" - nogi mocno zgięte itd.

 

fv - masa ma duże znaczenie na parkingu i podobnych "nierównych" sytuacjach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo czytałem na zachodnich forach o GT 250. Opinie prawie wyłącznie pozytywne. Nawiązałem też kontakt z dwoma użytkownikami z Polski, którzy mają już ten motocykl pewien czas. Wrażenia pozytywne, nie psuje się, dobre zawieszenie, hamulce, predkość przelotowa bez męczenia silnika 120-130/h, niskie spalanie, dynamika lepsza niż w Hondzie CBF 250. :)

 

GT 250 jest poprawiony technicznie i bardziej trwały (podobno) w stosunku do GT 650. Interesowalem sie tym, bo sam go chciałem kupić, ale jest jednak na razie dla mnie za drogi :)

Aha, pozycja na nim jest dość "sportowa" - nogi mocno zgięte itd.

 

fv - masa ma duże znaczenie na parkingu i podobnych "nierównych" sytuacjach ;)

 

jakbym miał gotówke to pewnie bym kupił właśnie hyosunga, ale na razie nie mam nawet na nsr 125 w dobrym stanie, a etz 250 nie chce kupowac bo przeraza mnie wizja napraw i moja bardzo znikoma wiedza o mechanice motocyklowej :) trza zbierac kase...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...