Bartos_SzPaQ Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 chcialbym wiedziec jak jest z czesciami do tego silnika czy sa awaryjne i czy czesci sa drogie w porownaniu np do suzuki rg hondy mbx itp.. konkretnie chodzi mi o to http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=112806761 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Silnik jest mało awaryjny. Im wiekszy tuning tym miej zywotny. Bardzo silny. Częsci jest pełno. Ceny to np tłok 150zł korba 110zł a wzmacniana 170. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Silnik jest mało awaryjny. Im wiekszy tuning tym miej zywotny. Bardzo silny. Częsci jest pełno. Ceny to np tłok 150zł korba 110zł a wzmacniana 170. Skad masz te wzmacniania korbe ?? Bo w mielochu tylko taka maja: http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?p...47a72863c27337e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Skad masz te wzmacniania korbe ?? Bo w mielochu tylko taka maja: http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?p...47a72863c27337eJakiś czas temu mieli 2 rodzaje. Jak nie u mielocha to gdzie indziej znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 (edytowane) Potrzebuje informacii na temat silnika minarelli am4 np schematu budowy itd. Z góry dziękuje Edytowane 22 Lipca 2006 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Ja miałem w swojej Apie tuning ponad 3 lata i wytrzymywał spokojnie, tylko pierscienie raz zmieniłem- to że kiedyś pisałem, że się zatarał to było przez dozownik, więc tego nie liczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snorl Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 jezeli sie nie myle to ten silnik jest stosowany w wiekszosci 50'tek, chyba ze to nie ten model ale silniki ogolnie sa dobre, wiadomo że tuning nadwyręża trochę silnik, ale zależy jak stuningujesz, jezeli zmienisz prawie wszystko co mozna to nic sie nie bedzie dzialo przez dłuższy czas, no ale wiadomo troszke krócej podziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Tak teraz w nowych 50 wszedzie pakuja te silniki. To bardzo dobre wloskie silniki, sprawdzone. Dzuo do nich czesci. Czesci od reki, no i bardzo duze mozliwosci tuningu. No wiadowo cos za cos, wieksza moc mniejsza trwalosc, ale ta twralosc silnika nie jest taka jak w crossach 125 wiec spoko;) A koszty utrzymania naprawde niskie. Np jak mamy garnek 80 to raz na sezon lub 2 zalezy kto i jak jezdzi wymiania tloczka okolo 130 - 150 zl ( vertex) i korba wzacniana jak Strzalek pisze 170, i to wszystko i nastepny sezon;) No i oleje i plyny to oczyste chyba;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.