Demon Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 witajcie po raz kolejny... zamontowałem sobie nowy (uzywany :lapad: ) tłumik i chciałbym go wypatroszyć ale nie wiem czy całkowicie... jakchetniej na poczatek wypatroszył bym połowę i tu mam taki problem: tłumik jest oczywiscie chromowany w srodku czyms tam wypełniony i na wylocie ma "przykrywke" (lekko w głębi)... wymyslilem sobie ze wyjme ta przykrywke, wyciagne połowe wkładu i zamontuje ta przykrywke tak w połowie długosci tłumika... tylko ze ta "przykrywka" jest zgrzewana z tłumikiem... macie jakies doswiadczenie albo pomysl na wyciagniecie tej przykrywki nie uszkadzając tłumika i jej samej (na tyle zeby potem mozna było jej użyc)? a jesli sie nie da w ten sposob to jak poprostu usunąć tą "przykrywke"? z gory dzieki za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz eF Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 sorry, ale po co chcesz patroszyc tlumnik?jak widze maswz suzuki gs 550co chcesz z tego motocykla zrobic?to nie bedzie ani r1 ani drag star....! nawet mz 251 z tego nie zrobisz - odpusc sobie niszczenie motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 więc tak ja nie wiem dokładnie jak to wygląda ale raczej wtórny raz tego nie użyjesz ja radze Tobie metody starej jak świat młoteczkiem go napewno wypatroszysz go całkowićie a po takim zabiegu jestem pewien że bedzie moto lepiej brzmiało bynajmniej u mego kumpla wybebeszony tłumik brzmi fantastycznie :lapad: miłej zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Mariusz, tak jak mam napisane w podpisie moja gs-ka juz od dawna jest niepodobna do gs-ki, a dla mnie wypatroszenie ładnego, chromowanego tłumika jest dopieszczeniem motocykla... zeby go nie dobic i miec jaks moc chce wypatroszyc połowe a jak dalej nie bede zadowolony to wypatrosze go całkiem, wymienie zawory i bedzie git... :cool: :lapad: :) filon89 napisales "radze Tobie metody starej jak świat młoteczkiem go napewno wypatroszysz"... mianowicie co ja mam zrobic tym młoteczkiem bo nie bardzo umiem sobie wyobrazic? wbijac ta"pokrywke" w głąb?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 nie wbijać lecz wybijać mój kumpel miał wkładkę porcelanową czy jakąś taką wiem że zaczą z młoteczkiem i dłutem a jak nazajutrz odwiedziłem go już wszystko było zrobione elegancko :lapad: dopytam sie jeszcze dokładnie ale on z wakacji wraca w sierpniu także na dokładne instrukcje musicie jeszcze poczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 (edytowane) Podłączając się do tematu wydechów u mnie sę cztery śruby które po wykręceniu zmieniają brzmienie wydechy ....czy jest to zdrowe dla reszty ???? jeżeli ktoś ma jakieś spostrzeżenia czekam na odp. Dużej różnicy nie usłyszałem ale zawsze to coś... Edytowane 1 Lipca 2006 przez Maxv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 (edytowane) owszem zmieniają są one lepsze dla sprzeta ale niezbyt legalne słyszałem o takich tłumikach co to spełniają wszystkie normy UE i mają to wybite na tłumiku ale jak sie wykręci "coś" to chodzą jak te bez homologacji P.S. ale uważaj na te śrubki po ich wykręceniu zapewne wyciąga się jakąś tłumiącą część Edytowane 1 Lipca 2006 przez filon89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 owszem zmieniają są one lepsze dla sprzeta ale niezbyt legalne słyszałem o takich tłumikach co to spełniają wszystkie normy UE i mają to wybite na tłumiku ale jak sie wykręci "coś" to chodzą jak te bez homologacji P.S. ale uważaj na te śrubki po ich wykręceniu zapewne wyciąga się jakąś tłumiącą częśćAle to orginalny tlumik w CB 500 tylko ktoś wcześniej nawiercił dziury a jak pewnie jechał na przegląd zakręcił śrubami .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 takie dziury nic nie zrobia twojemu motocyklowi... ja w swoim tłumiku (przed wymiana na obecny) wywierciłem 13 dziór wiertłem 9,5 i jakos nic motocyklowi sie nie stało... zadnych objawów szkodliwych... a troche na nim jezdzilem :lapad: ale z tego co wiem na własnym doswiadczeniu to niewielka roznice zrobia ci te 4 dziurki... no chyba ze sa to 4x fi20 :cool: a moze ktos jeszcze mi podrzuci pomysł jak mam wyciagnac ta "pokrywke"? myslalem i nawierceniu dookoła po samym jej brzegu dziurek malutkim wiertełkiem... ale czy to cos da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 (edytowane) Ja bym na twoim miejscu nie ruszał tej " przykrywki" Oryginalny tłumik jest zgrzewany na gorąco albo nitowany na końcu. Jesli zaczniesz to sam wypatroszać to możę to nieładnie potem wyglądać. Proponuję rozwiercic tą osłone wiertłem ok 10 mm w kilku miejscach ( 6 dziurek w koło ) na forum były juz poruszane takien tematy. proponuje poszperać a może coś ciekawego znajdziesz. ja w swojej XV po wywierceniu dziur musiałęm zmienić ustawienia składu mieszanki . Zaczeła walić w tłumik jak dzika.POZDRAWIAM Edytowane 2 Lipca 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 chciałbym tylko dodać :icon_biggrin: na "mojej" ulicy mieszka koleś, który jeździ gs-em z b. głośnym wydechem. niestety nie wiem co uczynił aby uzyskać taki dźwięk - pracuje pięknie. przyznam, że moje wydechy w vn-nie, puściusieńkie pracują b. ładnie i głośno ale jakoś drażniąco a w tej suczce rewelacyjnie. jak spotkam gościa to zapytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Ok u mnie wkręciłem śruby tak jak były ...Marny efekt bez ...odradzam :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Jak GS ma ładniejszy dźwięk niż VN to ja już niewiem co Cię zadowoli. Vulcan ma bardzo ładną pracę silnika. Wystarczy wyciąć "zaślepki" i wydłubać wkład tłumiący (ta ostatnią sekcję, reszty nie ruszać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 hary kapuchan byłbym wdzieczny za info na temat tego gs-a... jestem bardzo ciekaw co on zmajstrowal... ale tak jak pisze jak zostawilem na chwile moj moto na samym kolektorze i go uruchomilem to moglbym siedziec i słuchac... piekny koncert :icon_biggrin: tylko nadal nie nie dajecie pomyslu jak wyciagnac ta przykrywke... przypomne ze jest zgrzewana z tłumikiem... czym to wyciac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 tylko nadal nie nie dajecie pomyslu jak wyciagnac ta przykrywke... przypomne ze jest zgrzewana z tłumikiem... czym to wyciac??Po okręgu jak najbliżej zewnętrznej krawędzi powiercić jak najbliżej siebie otwory, potem wydłubać tą przykrywkę, a następnie kamień ścierny na wiertarkę i pozostałości wewnątrz tłumika nim zeszlifować. Ja tak w swoim zrobiłem i wyszło jak z fabryki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.