skizo Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 (edytowane) bmwm5fan Napisano Dzisiaj, 20:07 Zapamiętałem ten post i zapragnąłem sprawdzić czy rzeczywiście ten tuning jest taki zły jak podajesz. Śmiem twierdzić, że krytykujesz gościa bez powodu. Kupiłem od niego tego e-booka i się okazało że bardzo porządny poradnik. Od razu zabrałem się za rasowanie skutera i efekty są jak w opisie z allegro! To nie jest nic dla frajerów, albo jakiś podrzędny wyrwigrosz! Arcyciekawy i solidny text, okraszony odpowiednimi zdjęciami. Seryjnie to to jest super pomysł. Nie widziałem tak taniego i skutecznego tuningu. Nie wiem jak możesz krytykować coś, czego nie czytałeś??? No to w takim razie podziel się z nami tym poradnikiem to sprawdzimy czy na prawdę działa :wink: Edytowane 16 Lipca 2006 przez zaxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwm5fan Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Sorry ale nie mogę. Człowiek się namęczył 2 miesiące a ja będę rozsyłał jego poradnik w necie za friko? On z tego ma trochę kasy a ja mu wtedy zabiorę. Jesli by mi pozwoił, to podzieliłbym się nim, ale on tego raczej nie zrobi. To byłoby nie FER wobec niego. Naprawdę bardzo fajny ebook, chyba w sporcie żużlowym podobnie rasują motory... Sorry ale nie mogę. Człowiek się namęczył 2 miesiące a ja będę rozsyłał jego poradnik w necie za friko? On z tego ma trochę kasy a ja mu wtedy zabiorę. Jesli by mi pozwoił, to podzieliłbym się nim, ale on tego raczej nie zrobi. To byłoby nie FER wobec niego. Naprawdę bardzo fajny ebook, chyba w sporcie żużlowym podobnie rasują motory...aha działa na serio ale tylko w pojazdach z zaplonem iskrowym, nie wiem czy w mbx taki jest??? Ja próbowałem na skuterq simsonku braciszka. Działa jak diabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 bmwm5fan jak czytam twoje posty to smiac mi sie chce, juz dawno nie widzialem takiego sciemniacza aha działa na serio ale tylko w pojazdach z zaplonem iskrowym, nie wiem czy w mbx taki jest??? a tutaj to juz sie calkowicie popisales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwm5fan Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 myślisz że ja wiem jaki masz zapłon w mbx? ja wżyciu nie widziałem tego sprzętu, tylko wiem że jest całkiem dobry. Nie znam się zbyt bardzo na mechanice, ja tylko raczej jeżdżę i leję olej :wink: no widzisz przynajmniej nie każdy ma taką wiedzę jak ty, to masz się z czego cieszyć. I muszę się pochwalić, ze nie widziałem nawet nigdy świecy w swoim suzuki gsx (mam je już rok). Od 2 lat mam dopiero do czynienia z motocyklami. Ty byś chciał, żeby ktoś się z Ciebie tak śmiał (jak Ty ze mnie)kiedy jeszcze mało wiedziałeś??? :icon_biggrin: Lepiej byś pomagał ludziom w końcu łączy nas jedna pasja, a nie jeździł po nich :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 ..... a czy w jakims moto jest stosowany inny zapłon niż iskrowy...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 (edytowane) ... Od razu zabrałem się za rasowanie skutera i efekty są jak w opisie z allegro! ... . Nie znam się zbyt bardzo na mechanice, ja tylko raczej jeżdżę i leję olej. I muszę się pochwalić, ze nie widziałem nawet nigdy świecy w swoim suzuki gsx (mam je już rok). Od 2 lat mam dopiero do czynienia z motocyklami. Ty byś chciał, żeby ktoś się z Ciebie tak śmiał (jak Ty ze mnie)kiedy jeszcze mało wiedziałeś??? Lepiej byś pomagał ludziom w końcu łączy nas jedna pasja, a nie jeździł po nich Bmwm5fan - dajesz czadu !!! To jakim w koncu jezdzisz sprzetem: zaplon iskrowy czy tzw diesel ? :wink: PS.Skoncz ten wywod bo sie pograzasz i kompromitujesz. Edytowane 17 Lipca 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Watpie czy wyciągnie 20KM przy pomocy tego poradnika. Ja mam w swoim MBX-sie prawie 100ccm gażnik 23mm membrana malossi inne spręzyny w docisku sprzęgła stozkowy filtr MK i jeszcze bym musial sporo zrobić żeby dojść do tych 20KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 damiano ile ci wyciąga?? bo terz planuje rozwiercic na 100 cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 damiano ile ci wyciąga?? bo terz planuje rozwiercic na 100 cm3 Licznikowo udało mi się osiągnąc 130 ale z gorki i z wiatrem i myslalem ze zaraz zostawie silnik za sobą zeby zwiekszyć prędkość trzeba podnieść obroty ale z tym nie jest tak prosto bo musisz zalożyć inny moduł bo orginalny ma za slabą przepustowość. Ale samo rowiercenie silnika nie bedzie miało takich efektów jak nie załozysz wiekszego gażnika i innej mambrany zeby dostarczyć mu wiecej mieszanaki. Ja sobie sam zrobilem membrane z karbonitu malossi i kupiłem sportowy gażnik od ns1 jest przykrecany normalnie do krucica w miejsce starego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwm5fan Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 ok teraz już wiem, dzienx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 (edytowane) a jakie masz przełożenie bo ja mam 16-37 i na ostatnim biegu wykreci mi sie do8,5-9,0 tys obr to jest 105-110 km/hdo mbx mozna kupic tłok na 8 szlif ale ja myslałem zeby zrobic na 6 szlif i to by było cos koło 90cm3a wymieniałes łozyska w silniku?? Edytowane 17 Lipca 2006 przez motowojtas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Ja mam seryjne zębatki czyli 15-38moj na ostatnim biegu osiaga ok. 11tys. obrotow ale to juz jak się jedzie na maksa ale tak ni jezdze moja srednia predkośc przelotowa to 80 i obroty rzedu 6,5tys. stawiam na ekonomiczna jazde ale czasmi jak przycisne to 7l / 100km to moze byc malo. A tobie ile pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 (edytowane) mi w trasie kiedys wzią 4 litry a u mnie 7 tys to jakies 90 i jesli bym zrobił 6 szlif to napewno by mi sie wykrecił na biegu do 10-11 tys obr na obecnych zebatkach co by odpowiadało 120-130 bo obecnie 100 to jest 8 tys.obr Edytowane 17 Lipca 2006 przez motowojtas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 To masz super ze ci tak mało pali. Mi ogolnie nie zalezy tak na predkosci jak na przyspieszeniu lubie jak motor wyrywa mi sie z pod tylka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.